בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Black

כי שחור זה מרזה
כי הוא לוקח מכל צבע את השליטה
כי אפשר ללכת לאיבוד בתוכו
וכי קצת באלי ללכת לאיבוד.
לפני שנה. 27 במאי 2022 בשעה 19:34

זהו סיפורה של סטודנטית צעירה בחיפוש אחר הגבר המושלם.. כמעט מושלם.. חמוד... בסדר כזה? לא פסיכופט (אולי קצת פסיכופט, במקומות הנכונים).

כפי ששם הבלוג רומז לכם, מדובר במסע לא פשוט. שכן כל דייט ודייט טומן בחובו הפתעות מרעישות, גלגולי עיניים מרובים, שליחת יד לספריי פלפל, ובעיקר המון תהיות על הסתלבט שמפתחי האפליקציה עושים עליי.. עלינו..

אז שנתחיל בהתחלה?

הכותבת היא בחורה צעירה, תלוי את מי שואלים. סבתא שלה טוענת שהיא ממש מבוגרת למצבה הרווקי מדי. כבר מעל שנה מדפדפת לה באתרי היכרות, לא אחד, לא שניים. היא ניסתה את כולם! אוקיי קיופיד.. באמבל.. טינדר. אולי לא את כולם, לא קיבלו אותה לשליש גן עדן.

הכל התחיל לפני שנה וחצי, כשגיבורת הסיפור שלנו יצאה ממערכת יחסים חמודה אבל רק חמודה, עם בחור חמוד אבל רק חמוד, שהיא חיבבה אבל... רק חיבבה. היא חשבה שיהיה קל לצאת אל העולם הגדול.. כל כך הרבה אפשרויות! טיק טק היא תמצא את הבחור המושלם לו ייחלה!

אחרי קצת בכי וקצת יגון, הורידה הגיבורה אוקיי קיופיד והתחילה לזפזפ. ואוקיי קיופיד.. יודע מה הוא עושה, בימים הראשונים שלה באפליקציה המופלאה הזאת, מאמא קיופיד חשפה בפניה את המופלאים ביותר! החתיכים ביותר! הנמכרים ביותר..

והיא.. כה נלהבת! וואי וואי, יש המון דגים בים... דגים אמרתי? נתחים מובחרים! הטובים שבטובים! יפים, הייטקיסטים, עם שלושה כלבים חתול וגישה מופלאה לילדים. והם עושים לך לייק בחזרה... איך אמרה נסרין? בוקר טוב עולם!

ימינה.. ימינה.. עוד פעם ימינה.. בלונדיני שחום (איך זה קורה?), תכול עיניים עם 20 ריבועים (היא נוטה להגזים), גבוה מקועקע עם חיוך של מלבין (זה בדוק פוטושופ הא?)..

אבל היי. מה קורה אחרי הלייק? כלום? אין שיחה...יש שתיקות!, אין פגישה.. רק המון התאמות!

אז הגיבורה שלנו מאמצת גישה חדשה, שנזהרת מחתיכים מדי, תל אביבים מדיי, וכאלה שמצטלמים עם תחתונים (אולי הם עניים חס ושלום?).

ואוקיי.. מתחילות לזרום השיחות, היא הבינה את הנוסחה! היא אומרת לעצמה בחיוך.. בעודה עונה ל"מה מצ ב" של משה מגבעתיים, ל"הי" של ערן מבת ים, ול"את בטח מוצפת" של מנחם ממנחמיה.

אחרי המון שיחות לא שיחתיות, בערך 455,567 (כן כן, הגיבורה שלנו נחושה!), מגיעה לה שיחה שיחתית! אפילו מעניינת.

רק מעניינת? היא מוצאת את עצמה מצחקקת!

חיש מהר קובעים השניים מפגש, ומגיע לאסוף אותה הברנש.

אוקיי, אוקיי, נראה כמו בתמונות! אומרים יפה שלום, מתחילים בקצת שאלות.. היא מזמינה בירה (מושבניקית בנשמה), והחמוד.. מזמין ערק, וויסקי, ויין- כי יש מבצע. שותה, ושותה, כבר עלה לו לראש. מזמין עוד כוסית, עוד אחת, וזה לא נגמר בשלוש..

כשהוא כבר כמעט מתעלף על הבר, היא מזמינה חשבון ומונית, אומרת שלום ובורחת לאלכוהוליסט. והשיכור הארור רודף אחריה! מקלל שברחה.. עובר לוואטסאפ, גם שם פותח מלחמה. חוסמת ונרגעת.. ולפתע מבינה שאת כתובתה הוא מכיר. מכניסה את השותפים למצב מלחמה, והולכת לישון עם עין פתוחה.

המשך יבוא..

 

חניבעל - ושכחת...איך כל ההזויים עלייך
לפני שנה
עלומים - וואה וואה, תפסיקי לחפש זה יבוא.
לפני שנה
bondage with a smile​(מתחלף) - כתיבה מעולה!
לפני שנה
בנג'ו - ❤️👏👏
לפני שנה
DaddyReal - זה הבלוג הראשון שגורם לי להגיב. טוב. לא הראשון. השני. אני מצפה בקוצר רוח להמשך. כתוב מרתק.
לפני שנה
PainGivingMan - שמעתי שאתמול דווקא היה מוצלח...
לפני שנה
Demigod - סיפור סינדרלה
לפני שנה
Marcus Wright​(אחר) - ערה?
לפני שנה
חתוליק​(נשלט) - מזכיר את דירה להשכיר:)
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י