סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דיאלקטיקה של מיניות

החופש להתבטא בתוך הכלא של המחשבה.
לפני 5 שנים. 26 ביוני 2018 בשעה 11:01

אני יושב עם חברים באירוע של העבודה במועדון תל-אביבי בזוי. שותים. הרבה.

 

על יד הבר יושבות שתי בחורות, גם הן מהעבודה. אני ניגש. מתפתחת שיחה. צוחקים, מרימים צ'ייסרים ביחד, אווירה טובה. אני מרגיש שאחת מהן (שבדיוק עזבה את העבודה) מפלרטטת איתי קצת, אז אני זורם. חברה שלה בינתיים נעלמה ותפסתי את הכיסא שלה על הבר. "נזמין עוד צ'ייסר?". לבחורה יש קיבולת טובה, כמעט כמו שלי. חברים שלי בשלהם וחברות שלה בשלה, ואני והיא נעלמנו לעצמנו בתוך הבר. היא לוחשת לי באוזן, "חבל שאתה כל כך חתיך". "למה?", אני שואל בחיוך. "כי אתה צעיר מדי בשבילי. אני גדולה ממך. זה לא ילך". מדהים איך יש את הקטע הזה שהגיל כל כך משמעותי לבחורות. אני יכול להבין את זה, אבל הבדל של שנתיים? אבל אני גם יודע שהקושי שהיא מרגישה (הסתירה בין פערי הגיל למשיכה), ובעיקר העובדה שהיא מציינת את זה בפני (תוך כדי שהיא ממשיכה לפלרטט איתי) - בכל זה היא בעצם מבקשת ממני (ללא מילים) "תפתור לי את זה", תכריח אותי.

 

אז אני אומר לה בשיא הרצינות, "אני חושב שזה שטויות מה שאת אומרת. שנינו יודעים את זה". היא צוחקת ואומרת "זה לא ילך". אז אני מתקרב לאוזן שלה ולוחש לה "אני אזמין לנו מונית עכשיו. אלייך לדירה". היא מסתכלת עלי ויוצאת לה רק מילה אחת מהפה: "טוב", כאילו היתה מובלת שלא מטעם עצמה.

 

לא עוברת חצי שעה, והיא מוצאת את עצמה שכובה במיטה שלה, עירומה לחלוטין, ואני מעליה, עומד ליד המיטה, מאחוריה, כשהראש שלה מוטה לאחור והזין והאשכים שלי מונחים על הפנים שלה. ההנאה שהיא ספגה מעצם העובדה שהחבילה שלי מונחת על הפנים שלה, הייתה אחד הדברים המעצימים שחוויתי בחיי. האשכים שלי מונחים על המצח שלה והזין מלטף את הפה. לאט לאט היא הכניסה את הזין והאשכים לתוך הפה שלה, ואני התחלתי לזיין את הפה שלה כשהיא מסתכלת אלי אחרונית מלמטה.

לבסוף קינחנו בסקס והתעלפנו במיטה שלה עד לבוקר.

 

בינתיים שנינו עזבנו את העבודה ההיא, ולא התראינו מאז. עברו כבר מספר שנים.

 

במקרה, לא מזמן ראיתי אותה, נשואה, עם תינוק. אני שמח בשבילה. מציגה תמונה משפחתית מושלמת. אבל אני לא יכול להוציא מהראש את התמונה שלה שמה שכובה מתחתיי כשכל החבילה שלי בפה שלה.

RedAnarchy - ולי רק נתקע בראש "בר תל אביבי בזוי"...😂
לפני 5 שנים
KinkyMaster​(שולט) - תכלס. גם לי.
איזה בר תל אביבי 'בזוי'? מת לדעת.
לפני 5 שנים
RedAnarchy - חייבת ללכת לשם! רק לספוג את האוירה הבזויה.
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י