בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פומיקי פה, פומיקי שם

הדברים שקורים עם דבק נגרים
לפני 19 שנים. 18 בדצמבר 2004 בשעה 15:00

אני מסתובבת עם הרגש הזה, הדוקר, המכאיב. אין לי הפי אנד. רגעי אמת בודדים יש בחיים האלה, וזה אחד מהם. אני יודעת שהוא לא יחזור. אני יודעת שהוא מת. אני יודעת שזה רק חלום, אני יודעת, אבל זה לא משנה לי בכלל. לפעמים אני חושבת שאני משתגעת. אני הולכת בדיזינגוף סנטר, אנשים, ערימות של אנשים חולפים על פניי. צללים של אנשים, לא נוגעים בי כלל. מישהו פונה אליי בשאלה. מישהי מפיקה צליל מגרוני ועונה. עוד ענן חולף.
בלילות אני מחפשת אותו בחלומותיי. שנים של חלומות זוועה, שנים של הרפתקאות לילה הפכו אותי לאומנית השליטה בחלומות. אני מזמנת אותו לילות שלמים שנשארים ריקים מחלום, ומשאירים אותי תשושה כאילו לא ישנתי. אני חוזרת אחורה, לטירה, מחפשת אותו ביערות. כלום לא משתנה, מלבד שהפעם אני נחבאת מעין אדם וחיה, שלא לפגוש במבטי הגועל על פניי המושחתות. איך אפגוש אותו כך, את אהובי? אני יודעת שהוא יזהה.
אבל הוא איננו. ביערות אין שמץ זכר. הטירה עודנה אפופת ערפל זהוב ושוממת. ביערות נמחו שרידי הקרב. פה ושם מצאתי טביעת רגל אנושית, אך לא שלו. אין גופה. אין קבר. אין סימן. אהובי אבד לי.
ואלו הלילות. הימים הם רק הד, רק צל. מחוברים ללילותיי ועוקבים בהם לזמן מה, אבל רק צל. ללא תוכן. בלילות אני מחפשת עד אפיסת כוחות, והוא איננו.

ים_yam​(לא בעסק) - פומיקי מקסימה שלי...
זוכרת מה שדיברנו?
יש חלומות חדשים שמחכים שתחלמי אותך, כאלו שיש בהם יערות עם עצים מפותלי גזע ואור שמש בוקע מבין הענפים, שבילים מלאי פרחים, וארמון שבו תגורי יחד עם אהובך החדש, זה שקיים גם במציאות, זה שאיתו הסוף תמיד טוב, גם אם יש כמה קשיים בדרך.
מוכנה ללוות אותך בחלום החדש כחברה לדרך, מוכנה תמיד עם חיבוק עבורך.
גם חלומות טובים מתגשמים!
}}}{{{
לפני 19 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י