סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פומיקי פה, פומיקי שם

הדברים שקורים עם דבק נגרים
לפני 9 שנים. 7 ביוני 2014 בשעה 15:34

עוד נושא חשוב ומטריד, של מי-גידל-אותך-בכלל;

אז את נכנסת לאתר הכרויות כזה או אחר, פותחת פרופיל, רצוי עם מחשוף וחיוך, רצוי כמה מילים על מי את ועל מה את ועוד זוטות חשובות כקליפת השום, כי מי בכלל קורא אותך יא מעפנה.

אז נניח וקיבלת כמה פניות, וענית לכמה פניות, ונפלת למלכודת הגדולה ברחבי המרשתת כיום: "אז,,,איך אתה נראה?"

את חושבת על תמונת פנים, מה הגובה/העיניים/הידיים/המוצא/הזיפים, אך לפני שאת מספיקה בכלל לחשוב, נוחתת בתיבת הדואר שלך 'פינג!' תמונה של פין. לא פנים, לא גוף יש לבחור, לא תואר או בלורית (לפחות לא ציצת ראש כלשהי). יש לו בולבול, הבולבול זה הוא, ולשירותך, אם נאה לך הזוית והווריד במטותא.

עכשיו, אני לא יכולה שלא לדמיין את הבחורים האלה יושבים להם ומעמידים להם, מלטפים את עצמם עד שהדוגמן מוכן לסלפי, ואז 'סנאפ!' מונצח לדורות, ביצים והכל. אני תוהה כמה טייקים הם לקחו לפני שהזין נראה להם מחמיא מספיק, האם השקיעו בתאורה ואיפור, והאם הם מבינים שלצלם את הזין שלך מלמעלה תמיד נראה קטן יותר, ושיש זויות צילום מחמיאות יותר, שאי אפשר להגיע אליהן לבד - כלומר, פרדוקס.

אני גם תוהה מה אני אמורה להסיק על מערכת היחסים העתידית שלי עם הזין המצוי מתמונה יחידה זו: האם עליי להסיק כי נטייתו ימינה תחמיא לנטיותיי השמאלניות? או שמא חלילה הכיפה המנוקדת תכאיב לי בשחלה? האם עליי לסקור את הזין בפניי עצמו, כמקור השוואה לפינים האחרים שקיבלתי, אולי למדוד את עצמי ולראות אם מסתדר? הכי אני אוהבת את אלה שכבר שולחים את התמונה רדי-מייד עם היד בפריים, כדי שתביני פרופורציות.

אני סקרנית מה עונות בחורות אחרות על ה"סלפין" המשוגר. האם "נראה מתאים, קפה?" או "אני יכולה לראות עצמי יושבת עליך איזה דקה שתיים", "אה, איזה קטע, בדיוק אתמול היה לי אחד כזה בדיוק!"... האם יש בחורות שנוהגות בטקטיקה של לבחון את הזין לפרטי פרטיו ולענות משהו בסגנון, "תשמע, נראה שיש לך זין-עפרון, זה לא ילך בינינו"? "מצטערת, אני רואה מהזין הסגול שלך שאתה ג'ינג'י, לא הסגנון שלי"? או "דימיטרי? זה אתה?" כי לנו, לדעתי, אין באמת מושג. תעמידו בפנינו את כל הגברים ששכבנו איתם בחיינו, וכמו ב"חבר את הזנב לחיה", סדרה של בולבולים נפרדים. ועכשיו - התאימי פין לכל גבר. אני לא הייתי מצליחה. אולי שניים, בפוקס. 

בינינו, זאת גם חרב פין-פיות, ידידיי הזיינים. כי מה נוכל לחשוב מעתה על כל גברבר שדווקא לא שולח תמונת זין אלא תמונת פנים? בייחוד עכשיו אני חושדת בכל אלה ששולחיים תמונת טורסו חטוב ושרירי שנפסקת בכפתור המכנס. האם הם מסתירים שם גליל-סוכריות-מנטוס מיניאטורי, ותודה לסטרואידים? האם הבחור ששולח את תמונתו מלטף חתול, קורא ספר, חובק אישה אחרת (פוסט אחר לגמרי) הוא בעצם מיני-פין? סריס? ביישן?!

אבל הכי אני חושבת על האימא-של-הפין, או יותר נכון, האימא של היצור האטום המחובר לבסיס הפין. אני בטוחה שהיא גאה בבן שלה. אני חוששת שחלק מהספרניות הנחמדות שניסו לשדך לי את הבן המוצלח, ותראי כמה הוא יפה, לא חולמות אפילו שהבן שלהן עוסק ביזמות פורנוגרפית. 

אני משוכנעת שלכל הבחורים האלה אימא שאמרה להם תמיד שהם הכי יפים, והייתה מנשקת להם מכף רגל עד ראש, כולל, וברוב המקרים היא בחדר השני, או מכבסת להם עדיין, או משהו כזה. אני פשוט לא יכולה לחשוב על שום הסבר אחר שבו בחור זר לגמרי, שלא יודע איך קוראים לך אפילו, ישלח לך תמונה של הבולבול שלו ויחשוב שזה לגיטימי, מלבד זה שאישה כלשהי מתישהו אמרה לו שהוא מלך, ושהזין שלו מלך. ושכל אחת תשמח.

 או זה, או שהוא בעצם גיי, וטעה בהגדרות החיפוש.

 

hrgiger - תודה. צחקקתי בקול (:
לפני 9 שנים
Marcus Wright​(אחר) - עשיתי לייק לפרסום הזה רק כי השתמשת במילה "מרשתת" במקום מילת הלעז אינטרנט
לפני 9 שנים
DomMale4fem - "סלפין"? אם זו הברקה מקורית שלך - מעולה!
וגם אם לא, בעצם.
ה"חרב וכו'" ראנר-אפ, אבל בהפרש ניכר.
כתיבה משובחת, בכל מקרה, כהרגלך.
תודה.
:-)
לפני 9 שנים
זאלופון​(שולט) - מה שתמיד תהיתי בנוגע לאסטרטגיה הזו, זה אם היא אי פעם עבדה למישהו. כלומר, אנשים ממשיכים לעשות את זה, ולא מעט. כנראה שהם מאמינים ביעילות השיטה. האם זה מפני שכשחבר שלהם ואשתו מספרים לילדים כיצד הכירו, הוא מלווה את דבריו במחוות יד של המחשת גודל והיא מתארת כיצד נכבשה בחיוך נטול העורלה שלו?

הייתי שמח אם מישהי היתה פעם אומרת: "לא תאמין מה החמוד הזה עשה - הוא שלח לי תמונה של הזין שלו!" העולם היה מקום מעט ברור יותר.

ו"סלפין" זה מקסים :-)
לפני 9 שנים
studentit​(שולטת){1303} - זין לפנים !! גדול ((: מי הרשה לך להפסיק לכתוב? אל תעני לי כאן אני אראה עוד חודשיים lol }{
לפני 9 שנים
קובלט - גאוני.
רק אני אף פעם לא קיבלתי תמונה של זין? הולכת לשנות את הפרופיל שלי באתר ההכרויות!
לפני 9 שנים
פומיקי - תודה חברים, וקובלט דארלינג, רוצי לשנות פרופיל, את לא יודעת מה את מפסידה...
לפני 9 שנים
Dangerous Dolphin​(נשלטת) - מקסימה !!!

אהבתי את הכתיבה וצחקתי המון ! :)
לפני 9 שנים
hafu​(אחרת) - פעם אחת החלטתי להמשיך שיחה עם איבר כזה ושאלתי אותו אם זה עובד לו, אם אשכרה מישהי אי פעם נפלה במשפט הפתיחה המרשים של התמונה הזו.
והבחור, שהתגלה כאינטיליגנט לא פחות ממרשים למדי, אמר שכן, ואללה עובד.

אחרי שיחה נחמדה שלחתי אותו לכל אלו שזה עבד לו איתן ועדיין, כנראה עובד אחרת למה הם ממשיכים לעשות את זה?

לפני 9 שנים
סני - הרגת אותי עם הג'ינג'י
לפני 9 שנים
זמרת ברים​(נשלטת) - מעולה! באמת מי הרשה לך להפסיק לכתוב??

והרשי לי להצטרף לאלה שהתענגו על ה'סלפין' :)
לפני 9 שנים
שימושית​(נשלטת) - את טובה את!!! (במבטא באר שבעי כבד)

הרבה צחוק.. וקורטוב של הזדהות :)
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י