אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פומיקי פה, פומיקי שם

הדברים שקורים עם דבק נגרים
לפני 7 שנים. 30 באוגוסט 2016 בשעה 19:29

הוא מתקשר אליי, וכשאני רואה את השם שלו מופיע על המסך אני כבר מתעצבנת. "אני נשבעת לך" אני מסננת לאותיות הירוקות המהבהבות "שאם אתה עוד פעם שואל אותי על הזין שלך אני אראה לך מה זה".

לא מבינה את הקטע הזה של גברים עם הזין שלהם. כאילו, אני מבינה, אבל לא אכפת לי. זאת לא הבעיה שלי, הבעיה שלך עם הזין שלך. כל עוד אני יושבת עליו ומשחקת איתו ומנענעת אותו מצד לצד תוך כדי שירת "שאו ציונה נס ודגל" תגיד תודה ותסתום. "את לא חושבת שהוא קטן?" הוא שואל עוד בתחילת ההכרות שלנו, כשעוד לא היה לו מושג עם מי יש לו עסק. "יותר גדול מהשלושה האחרונים, לא יותר גדול מהרביעי" אני עונה ברצינות. למה אני אף פעם לא לומדת לקח?? 

הפעם האחרונה היתה בתור לבר קוקטיילים בחתונה של הטחונים, הוא בחולצת כפתורים תכלת שמדגישה לו את העיניים, אני בשמלה אדומה ועגילים של ה. שטרן, נראית כמו מיליון דולר. הפרש הגילאים בינינו נראה לעין, נראה לי, אז הוא מקבל התעלמות מהברמן שמפלרטט איתי, 208 ס"מ של איש, כפות ידיים של גורילה לבנה. הוא בוחן את הברמן מלמעלה למטה, ואז לוחש לי, "תגידי, נראה לך שהידיים שלו אומרות משהו על הגודל?" -ברור. שתיקה. "תגידי...את לא חושבת שהזין שלי קטן נכון?" 

נסיך שלי, אני אומרת לו, אם עוד פעם אחת תשאל אותי על הזין שלך באמצע אירוע חברתי אני אכריח אותך לשלוף אותו החוצה ולהניח אותו למדידה על השולחן. "לא, באמת" הוא עוד עונה לי. לא, באמת.

אז הוא מצלצל ואני עונה, וכבר מכירה אותו טוב וצופה את הפגיעה וכשהוא שואל אותי על הזין אני אומרת לו "מה אמרתי לך?!" ועכשיו תשתוק ואל תענה לי ואיפה אתה עכשיו. "אני בבית של אימא שלי" הוא עונה, כאילו יש לילד בית אחר. "לך לחדר שלך" אני אומרת בטון הרשמי-חינוכי, שיש האומרים שהוא הסקסי ביותר שיש לי, ערבוב של הגעתם-לקו-החם-של-פומיקי ואני-אחרים-לך-את-זה-ולא-אחזיר-עד-סוף-היום.

הוא הולך לחדר ואני מורה לו לנעול את הדלת, ותעמוד מול המראה ואל תענה לי ואל תדבר בכלל, אני רק רוצה לשמוע אותך נושם ותענה לי בכן ולא אם אני שואלת.

תוריד את החולצה (כמה שאני חולה על העור שלו) ואת המכנסיים ואת התחתונים ותעמוד מול המראה ותסתכל. "אתה ערום?" -"כן." -"הזין שלך עומד?" -"לא" הוא אומר במבוכה. 

"תחזיק אותו ביד" אני נושפת לו באוזן. "תלטף אותו לאט. לאט! אני שומעת אותך ממהר. יותר לאט. מלמטה עד למטה. ותן את המשיכה הזאת בסוף, אבל בעדינות." כשאתה מגיע למטה תן ליטוף קטן לביצים. אתה זוכר את הלשון שלי מלקקת אותן? אתה זוכר איך הייתי מכניסה אותן לפה בעדינות ומצליפה בהן עם הלשון?"

הוא לא עונה, אבל אני שומעת את הנשימה שלו נעשית כבדה, ואני שומעת אותו מתחיל למהר.

"אל תמהר. לאט." "הוא כבר עומד?"

-"ברור שהוא כבר עומד"

-"אמרתי כן ולא" אני מחייכת. "אם הייתי מעבירה את הלשון שלי מתחילת הזין שלך ועד הבסיס לאט, בקצב שאתה מלטף אותו עכשיו, כמה זמן היה לוקח לי?" (שאלה מתמטית כשהזין עומד, אין כמו חינוך אנגלי)

-"כמה שניות" הוא עונה.

- כמה?

-חמש. אולי יותר. שבע.

יותר מהר. יותר חזק.

-ואם הייתי מכניסה אותו לפה שלי? אתה זוכר אותי מכניסה את הזין שלך לפה שלי? לאט, כמו שאני אוהבת לעשות, ורק עד החצי, כי בא לי לשחק אתך, כמה זמן זה היה לוקח לי?

-"יותר, את לוקחת את הזמן, וקשה לך להכניס עד הסוף, ואת לא אוהבת להתאמץ כל כך, אז אולי יותר, אולי 15 שניות או עשרים"

אני שומעת את החשיבה שלו מתערפלת, ולוקח לו הרבה יותר זמן לענות, אבל הוא עונה, ואני מגבירה את הלחץ. לא מרשה לו לגמור, אבל ככל שהשיחה מתקדמת אני כבר מוכנה לשחרר.

-"וכשאני ממש רטובה ורוצה שתזיין אותי ואני לוקחת את הזין שלך ומפשקת את הרגליים מעלייך ומכוונת אותו לתוכי? כשאני מניחה אותו בדיוק בפתח הכוס של ומטפטת עליו קצת ואז מתיישבת עליך ואתה דוחף והזין שלך נכנס ממש עמוק עד הקצה של הכוס שלי, כמה זמן זה לוקח?"

-"זה לוקח שניה" הוא חצי נאנק וחצי מחייך בצד השני, ואני שומעת בקול שלו שהוא מוכן.

-"אני רוצה שתסתכל על עצמך במראה, תשען אחורה ותגמור. אני לא רוצה את השפיך הזה שאתה מכוון שיתפס לך בדיוק בין האצבעות. אני רוצה את השפריץ שמגיע לך עד לצוואר, את זה שנכנס לי לשיער וממלא את כל המיטה, אני רוצה אותך מכוסה בזרע ואני רוצה לשמוע את זה ואני רוצה תמונה"

ואז - תסתכל על הבלאגן שעשית. אתה יכול ללכת להתנקות. אני משוגעת על הזין הזה. הזין הזה מושלם, זה השכל שלך שדפוק. אני לא מרשה לך לראות יותר פורנו, זה מטגן לך את המוח. אין יותר פורנו עד להודעה חדשה. 

אומרת ומנתקת. 

לילה טוב.

 

Firebird - נפלא (-:
לפני 7 שנים
Match Girl - כל כך. וכל כך כיף לקרוא אותך שוב.
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י