בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע שלי

הבלוג יתאר את החוויות, ההתנסויות, התהיות והמחשבות שלי בעולם המרתק הזה.
לפני 6 שנים. 27 במאי 2017 בשעה 19:27

איזו התרגשות, פוסט היסטורי ראשון, תהיו עדינים איתי. סתם אל תהיו עדינים תהיו אמיתיים ומעניינים זה יותר חשוב.

אז ככה, חשבתי שיהיה הכי טוב לפתוח את המשפט הראשון עם האות הראשונה ב-אלף בית, רק בשביל הסמליות. טקס שכזה, כן אני מודה אני חובב טקסיות, זה כנראה עוזר לי למצוא משמעות בכאוס הזה של המציאות. 

חשוב לי להדגיש, שהאמת היא שהעולם הזה לא זר לי לחלוטין. עוד מגיל ההתבגרות בערך ידעתי מה אני אוהב, אמנם לא הבנתי שיש עולם שלם שעומד מאחורי זה. אך הגירויים היו שם, המחשבות היו שם, הפנטזיות היו שם. הכל בער מתחת. וזמן לא מאוחר מדי אחר כך בזמן שההורמונים מתחילים להשתולל ואני רק מתחיל להכיר את הגוף שלי הגיעה גם החוויה הראשונה. והנה הסקופ הראשון שלי בבלוג הזה (כן, אני מתכוון לתגמל את הקוראים הנאמנים שלי, כזה אני אוהב להעניק :)). היא הייתה נערה מהכיתה שלי, שהייתה מאוד מחוברת למיניות שלה והצליחה להבין שהיא יכולה לנצל את זה לטובתה, נקרא לה אורסולה (על שם נערת ג'יימס בונד הראשונה).

 אז לאורסולה,  היה סקס אפיל פשוט מטורף, הגוף שלה היה חטוב מאוד, היה בה משהו מאוד חושני, היא הייתה אוהבת ללבוש מכנסי טייץ צמודים אשר העלו את מידת החיטוב של רגלייה וישבנה לדרגת אמן. והפרט הכי מעניין אצלה היה שהיא אהבה לגעת. 

היא הייתה נערה מאוד נוגעת שאוהבת לגעת בכל דבר וזה לא משנה אם זה היה חפץ או אדם. כשהיא הייתה פונה אליי, הפנייה שלה תמיד לוותה בלטיפה קלה על החזה או על הכתפיים לעתים הייתה מהדקת את האחיזה שלה עד שהציפורניים שלה היו חודרות קצת, וכן היו לה ציפורניים ארוכות ונאות. 

אני חושב שבשלב מסויים היא התחילה להבחין בזה שאני אוהב מאוד את המגע שלה ובזה שאני רק מצפה לכך שהיא תפנה אליי וזה יכול להיות כל דבר ממש לא משנה, היא יכלה להגיד לי גם דברים משעממים להחריד בסגנון "יש לך את השאלות שהקריאה המורה בכיתה אתמול" אבל זה לא שינה לי כהוא זה, כי לאורסולה היה מותר הכל. כשהיא הבינה שיש לה השפעה עליי, זה סיקרן אותה והיא החליטה לנסות לבחון את זה וכך היא הייתה מבקשת ממני לעשות עבורה משהו פעוט, כמו למשל לתת לה את מספר הטלפון של פלוני אלמוני וכשהגבתי שאין לי כוח עכשיו לפתוח את המחברת (כן, מדובר בעידן בו נהגנו להדפיס דפי קשר עם מספרי הטלפון אוחח איזה ענתיקה :)), היא הייתה מלווה את בקשתה בליטוף קל בכתף יורדת לכיוון החזה, נועצת קלות את ציפורנייה, וחוזרת על הבקשה שלה בנימה שונה והפעם כבר היה לי קשה לסרב. וברגע שנכנעתי אורסולה הבינה שיש לה הרבה כוח אצלה בידיים. והיא התכוונה להתחיל להשתמש בו לטובתה, תיבת הפנדורה נפתחה. 

Artemisia - היי זו אני אורסולה, זוכר?? חח
לפני 6 שנים
gman - חחח אוי לא, יהיה לי קשה להגיד לך לא :)
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י