לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע שלי

הבלוג יתאר את החוויות, ההתנסויות, התהיות והמחשבות שלי בעולם המרתק הזה.
לפני 6 שנים. 31 במאי 2017 בשעה 16:56

בהמשך מהפוסט הקודם, אני ממשיך לתאר את החוויות המוקדמות שלי בעולם השליטה. הפעם, אני בוחר לחלוק איתכם את השלב הבא באבולוציה שעברתי, מנער מתבגר בעל פנטזיות שליטה רבות כלפי דמויות נשיות מגוונות אל ניסיון פיזי בעולם הממשי.

בפוסט הראשון שלי, הזכרתי את אורסולה, שם בדוי שעשוי להזכיר לכם מבחינה אסוציאטיבית את המכשפה מהסרט בת הים הקטנה, עד כמה שיש בזה משהו מעניין, כוונתי המקורית הייתה לחלוק כבוד לנערת ג'יימס בונד הראשונה, אורסולה אנדרס תרשו לעצמם לגגל היא שווה את זה, אבל בת 81 כיום :)).

אז כאמור אורסולה "שלי", התחילה להבין כי באמצעות המגע שלה היא מסוגלת לגרום לי לבצע את מה שהיא רוצה והיא אכן החלה לתפוס את הפוטנציאל של הדבר הזה ועד כמה שהייתי רוצה להמשיך לספר לכם על מעלליה, הפעם ברשותכם אני בוחר לספר על חוויה שונה שעברתי שהתרחשה זמן לא רב לאחר מכן.

אנחנו יוצאים אל מסע בזמן, עולים אל הדלוריאן (אם לא ראיתם את "בחזרה לעתיד" אני יהיה מאוד מאוכזב מכם) ומשגרים את עצמנו לאמצע שנות ה-90 לערך. אני ביחד עם עוד מספר חברים מהכיתה פוסעים את צעדינו הראשונים בגיל ההתבגרות ובוחרים לציין את המאורע בצפייה מרתונית של סרטי "אסקימו לימון" שהראו לנו כי החיים יכולים להיות מאוד משעשעים גם אם לפעמים שוברים לך את הלב (סליחה בנצי).

לאחר הצפייה הקבוצתית בסרטים הללו והתפתחות התודעה המינית, החלו להופיע רצונות וחשקים לחוויות מוחשיות יותר. אז כל מה שחיכו לו החברים היה תירוץ ולא עבר זמן רב עד שהתירוץ הגיע בדמותו של יום הולדת 16 לאחד החברים, כדי לציין את המאורע הוחלט להתכנס באחד מהמקלטים באזור (לא נציין את המקלט המדוייק כי בכל זאת אי אפשר לדעת מתי יהיה עוד "צוק איתן" :)), ולהזמין לשם חשפנית.

דמיינו לכם את הסיטואציה הבאה, 7 נערים בתולים שלא ראו מימיהם אישה ערומה, נפגשים במקלט ומזמינים בטלפון חשפנית. כמובן שהייתה התרגשות רבה, למרות הניסיון לשמור על הפאסון ולהציג חזות של "עסקים כרגיל". בנימה אישית, אני בד"כ אוהב לשמור את הקלפים קרוב לחזה, אבל גם אני נתקפתי התרגשות רבה נוכח החוויה שעומדת לעבור עלינו.

לאחר שאספנו את הכסף מכולם, הותרנו נציג אחד למעלה ברחוב וירדנו כולנו למטה למקלט. לאחר זמן לא רב מדי הופיעה החשפנית והותירה את כולם בהלם ובאלם. ברוח התקופה, היא הביאה עימה טייפ וירדה למטה אל המקלט, בניגוד למה שהייתם חושבים לא היה נראה כי היא חרדה לגורלה נוכח המפגש עם 7 בתולים ובדיוק להפך מכך, היא הייתה נראית מאוד בטוחה בעצמה והיא שידרה לכל אורך המפגש כי היא נמצאת בשליטה מלאה על מה שמתרחש למרות היותה בחיסרון מספרי. היא הפעילה את הטייפ, הצלילים המוזיקליים שברו את השקט והשתיקה המעיקה נעלמה, היא דרשה מכולנו לשבת סביבה בצורה מעגלית, כולנו היינו מאוד ממושמעים ומילאנו את בקשותיה בצורה מושלמת.

ההופעה התחילה, וכולנו התפעלנו בצורה חרישית :). היה לה גוף מהמם באמת, מעבר לסטנדרט הממוצע, אני זוכר אותה רזה עם שיער שחור, חזה שופע וגדול ישבן סקסי ומגפיים, לאט לאט היא חשפה עוד ועוד מגופה המשגע, וכשסיימה כולנו כבר היינו שייכים לה כולנו היינו שבויים שלה. היא קראה לחתן יום ההולדת והזמינה אותו לעמוד, היא העניקה לו תשומת לב וליטפה אותו קלות וכולנו היינו מלאי קנאה. אני התבוננתי בה בהערצה מוחלטת לאורך כל ההופעה וקיוויתי שיגיע הרגע שלי שאולי היא תראה בי משהו ואולי יתחשק לה קצת להשאיר את חותמה עליי והאמת היא שהרגע הזה הגיע, לא יודע מה גרם לה לעשות את זה דווקא איתי, אבל לפתע המבטים שלנו נפגשו, היא החליטה להתקרב לכיווני ואז היא קירבה את הרגל הסקסית שלה לכיוון המפשעה שלי והחלה לחכך את המגף שלה בזין שלי, וכך במשך דקות ארוכות היא עשתה זאת עד שהבחינה בזקפה, חיוך קטן עלה על שפתייה ואני גיליתי בפעם הראשונה מה זה "פוט פטיש". הסצינה הזו עם החשפנית תמשיך להופיע עוד הרבה שנים בפנטזיות שלי ותעניק לי חומר רב למחשבה ;)


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י