שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

תסתמי ותפשקי

הבלוג הכי יצרי במזה"ת
לפני 17 שנים. 19 במרץ 2007 בשעה 6:51

אחרי שבטיפשותי מסרתי את האחת לזרמים ולמערבולות העולם, שקעתי בטיפה המרה.
לשמחתי לא היתי צריך להיות מפוכח שעות רבות מידיי ביממה ויכולתי להעביר את זמני יחד עם יעקב דניאל, ידידתה של האחת נתדפקה אחה"צ אחד על דלת ביתי, לאחר שיחה קטנה וקצרה התוודתה בפני כי שמעה אודותי גדולות ונצורות, לא עבר זמן מה ומצאתי עצמי לש את שדיה הנהדרים תחת כובד משקלי, לדאבוני האלכוהול של דניאל עשה את נזקיו בחלציי.
כשהתחיל משחק ההכנעה קשרתי את ידיה מלפנים בכבל עכבר המחשב, או אז התחלתי טוחב בעדינות את העכבר אל ממלכת האופל.
לבסוף ולאחר מספר סיבובים התיישב לו העכבר בנוחות במחילתו. אז נתפניתי להציבה על המיטה כשכתפיה מונחות על מראשות המיטה כשעכוזה מורם על רגליה האחוריות, לאחר שנמאס לי מלחבוט בכף העץ על ישבנה העסיסי ועורה המתוח החלטתי שמגיע גם לדניאל להנות. המראה היה כה יפה לפני ניצבה מלאכת מחשבת של כל פריק מחשבים, ג'ק היה נעוץ בישבנה של השניה, אמנם מרביתו בלטה החוצה, אך לשניה לא היו כישורי הרפיה של כוכבנית פורנו מעיירת ספר ברוסיה, מה לעשות אף אחת אינה מושלמת, כשאביזר המחשב מבצבץ לו מלפנים, החלו גניחות ספק בכאב ספק בהנאה מבעד לכדור המטקות התחוב בין שיניה של השניה, כנראה נהנתה זו האחרונה פחות ממני.
לאחר זמן מה התרתי את הגונחת, קיבלתי סטירה מצלצלת ונאום תוכחה, שאיני זוכר את משכו, שכן התעוררתי באמצע הלילה הלום אלכוהול כשהשניה אינה בנמצא.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י