לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

יומן מסע

פעם זה היה קובץ מחשבות.
חלון נוסף לחייה, נטול הפנטזיה, של נפש אקסהביוניסטית.
שהתפתח למקבץ חויות שדיברו לנפשי.

זה כבר מזמן יומן מסע.
לפני 10 שנים. יום ראשון, 9 באוקטובר 2016 בשעה 19:53

 

נסעתי.

כהרגלי רגועה. מלאה. מרוקנת. שקטה.

 

 

מתגעגעת אליך.

כל כך. 

 

וכבר רחוקה. 

:)

 

לוקחת נשימה עמוקה. 

ומאחלת לנו שנתראה שוב במהרה.

 

לעיתים נראה שלא יספיק לי ממך לעולם. 

 

אני באמת שלך.

סאבית.שלך.

 

צעצוע. 

 

אה וכן,

יש לי איזה חוב אליך-

חשופית.

על הריצפה

הפוך

 

נב. 

תודה על הצילום. 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י