לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

יומן מסע

פעם זה היה קובץ מחשבות.
חלון נוסף לחייה, נטול הפנטזיה, של נפש אקסהביוניסטית.
שהתפתח למקבץ חויות שדיברו לנפשי.

זה כבר מזמן יומן מסע.
לפני 7 שנים. יום רביעי, 6 בנובמבר 2019 בשעה 16:14

בכל האטרף שלי היום.

ובכל האי שקט, התזזיתי, שהוא אני,

דווקא התמונות הללו עשו לי נעים.

ושלווה.

ורגיעה לקראת שעות הערב.

אי ירוק של שקט. שלי.

 

נעשה עוד.

 

 

 

 

החוט האדום בתמונה הראשונה, והידיעה מה הוא טומן בחובו- מחייך אותי.

 


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י