ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Bigger on the Inside

זו לא אני שרגישה, זה העולם שקהה.
לפני 6 שנים. 11 בנובמבר 2017 בשעה 2:36

לוקחת נשימה עמוקה, פוקחת עיניים והכל מסנוור. הכל קצת מסתובב והרבה מעורפל. מסתכלת סביבי ולמרגלותיי. אני יושבת על אסלה, יש עליי גרבונים וביריות, עקב גבוה להחריד, וחשק בלתי נשלט להטיל את מימיי. שולחת יד, אני עם חוטיני. מזיזה הצידה ומשחררת..
מרימה מבט, מולי וילון אמבט צבעוני להחריד כאילו נלקח מהסבנטיז. לכמה שניות לא היה לי מושג היכן אני. 

מתרוממת, מנגבת, מיישרת את השמלה, נזכרת שלפני שעה או שעתיים הייתי למרגלות האסלה, מחזיקה לו את הזין בזמן שהוא השתין. הוא אמר, אני זרמתי משועשעת. ובדיעבד אהבתי את זה. זה היה אחר, זה היה אירוטי, זה היה פרברטי, זה היה מושלם. מביטה למראה, ילדה יפה ומחוקה. המסקרה קצת זלגה מהדמעות שזרמו לי מקודם כשהחליט שאני מתאימה לו לגרון עמוק. אני ככ לא..

יוצאת לסלון, הוא יישר לנו בינתיים עוד כמה שורות דקיקות של קוק. בראשי חוויתי קריצה עדינה לווגאס הזנותית. כייף. עושים עוד לחיים, וודקה עם מיץ אננס.. מעורבב במידה הנכונה. הוא יודע איך לספק את החשקים שלי. ג'וני שמן מונח על המאפרה ממתין, ערמת קוק קטנה ליד, וודקה טעימה מולי.. הכל ככ מושלם שאני מרשה רק למחשבה טורדנית אחת להכנס וגם זה לשבריר שנייה ("כמה יהיה צריך כדי לשבור את הגוף הזה..? מואה הא הא הא") כך שבשאר הזמן לילית מאחורי ההגה.

הראש מנסה לדלות מהזכרון את כל הדקות שחלפו עד לרגע זה. עוצמת עיניים לרגע ומתאמצת. עולה בי רגע שלי עומדת על 6 על כסא רחב, ואותו עומד מאחור מצליף בי קלות (הוא אינו מכיר את יכולותיי האמיתיות) בין חיכוכים לאצבעות.. והמשיכה שלו לישבן שלי. שוב. (מה יש לגברים מהישבן שלי בזמן האחרון?- לא שמתלוננת, אבל מה קורה..) ו...הופ חמקה לה אורגזמה שלא תכננתי. חזקה ככל שהתחילה, היה לי ברור שמגיע לי לחוות אותה בשיאה.. אז נתתי לאנחות והגניחות הרמות שלי להתפזר בחלל הבית.. זה תמיד מגביר את העונג :)

רגע אחר עולה לראש, כשנשכבתי על הספה ורציתי תשומת לב מגבר עייף. הרמתי עליו נעל עם עקב, הנחתי על ירכו. רגל שניה פתחתי לרווחה. הכל חשוף למעט חתיכת חוטיני שחור ומיותר. בשניות ההתנהגות שלו עברה שיפט והכל התמקד בהנאה שלי. מצאתי עצמי שוכבת לצידו על הגב והאצבעות האלה שלו חופרות בי בעדינות שהולכת וגוברת. שולחת יד, חייבת לנצל את הרגע... ושניות אחכ אורגזמה התפרצה ממני במלוא תפארתה. הוא לא עצר. אז המשכתי גם. עוד 2 הגיחו אחריה. רגעים של שלמות.. שלווה.

פעמיים במהלך הערב/לילה ניסיתי לשכנע אותו שנקום וניקח מונית לדאנג'ן. הוא הסכים לזה רעיונית, וגם זה בתנאי שאני מוצצת לו שם לעיניי כל. אבל כך או כך, רק מפעם הבאה. הפעם היה עייף מדיי. ואני רק רציתי שהמסיבה לא תיגמר.. הנה, עוד ערב חלף, הבוקר כמעט עלה.. מי יודע אילו הרפתקאות נוספות ממתינות לנו מחר..

 

 

תובנות​(מתחלף) - מושלם :)
לפני 6 שנים
פרינס​(שולט) - תענוג לקרוא }}}{{{
לפני 6 שנים
DirtyMind - יאממי. להחזיק לו בזמן שהוא משתין
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י