סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Bigger on the Inside

זו לא אני שרגישה, זה העולם שקהה.
לפני 4 שנים. 30 במרץ 2019 בשעה 8:41

"רגע, אז הוא הולך להנות מהחרמנות שהצטברה בכוס שלך?" שאלה במבט חודר וקצר תוך כדי הצמדת שפתיה לשלי בעוצמה. בתוכי התחלתי לגמגם. היא קלטה את המבע שלי משתנה ושלחה יד למעל המכנס ללחוץ את היד שלה כנגד הכוס שלי, בכך גורמת לנהר הפנימי לפרוץ -  "אין בעיה", המשיכה, "אבל תדעי שזה יעלה לך...  ביוקר!" מדגישה היטב בלחש נחשי אל בין שפתיי עם הבל פיה החם.. "אני רוצה לשמוע אחכ את כל הפרטים, הכי עסיסיים...".. המבט שלי השתנה לאיטו לחושש, היא לחצה שוב על הכוס שלי, וכל מה שידעתי באותו רגע, זה שהמלכה שלי נתנה לי הוראה. 

הכל התחיל מזה שקבעתי מבעוד מועד הערב מפגש מפתה וכייפי עם אחד החבר-עם-הטבות היותר שווים שלי לישיבה הכי מפנקת אבר. היא כנראה שכחה מזה, כי כשהזכרתי את זה.. קבלתי מטלה. 

אז בחרמנות ניכרת, בהתרגשות פסיכית, ברטיבות עקשנית אני לוקחת עליי את המשימה לחנוך את הגבר הראשון מחוץ למשולש שלנו. אני חושבת על שטויות כאלה כי אני נקבה והמוח לוקח אותי לפינות הזויות לפעמים. אבל כן, כבר זמן מה שתהיתי מתי  זה יקרה, סקס עם מישהו אחר מלבדם, ולו כדי להגדיר לעצמי מחדש את הגבולות של עצמי בתוך כל זה.. בייחוד עכשיו כשדברים שינו מעט גוונם ואני דיי מחפשת את עצמי בתוך המימד החדש הזה. יש בו המון כייף ותחושות ישנות חדשות כאלה.. יש גם משהו מושתק כמעה ברקע..

בחודש ומשהו האחרונים  חסרה לי הלביאה.. המלכה שלי. 
בשבוע האחרון היא ביצבצה והיום עם המונולוג הקטנטן הזה פירקה לי את הכוס אפילו בלי להצמיד את הלשון שלה לדגדגן שלי.. בלי האצבעות החופרות למעמקיי.. יש רגעים שנאמר ככ הרבה במעט מילים. רק המבט והנשימה והפרשנות שאתה מייצר בראש שלך.. פה הריגוש. אתם יודעים שככה זה הרי עובד. מי שחכם במיוחד, ושפר מזלי עליי על שניים כאלה, ידע בלהטוטנות ממש לנגן עם הניואנסים הקטנים האלה.. ויסחוף אותך עם הזרם להרפתקאות שונות ומרגשות..

מתרגשת.

יש לנו תמיד קטע שאנחנו מתלוצצים על התכנית האמנותית לישיבה הדו-שנתית שלנו, אז הפעם החלטתי לבוא הפוך על הפוך במיוחד כשרצה קצת מסכות פורים משהו.. אז לבשתי טרנינג וחולצה של חד קרן עם סניקרס חד קרן וקשת עם אוזניים קטנות מלאות בלינג. אה כן, שכחתי פרט קטן, מתחת להם, בייבידול שחור, חצי שקוף. חשבתי על סטריפ פוקר או סטריפ טאקי או סטריפ משהו.. הערב לילית הוזמנה לצאת לשחק בחצר עם שאר הילדים.. 

 

בתשע הוא אסף אותי, אני כבר הייתי מעושנת כך שעשר דק' הנסיעה על הכביש המהיר חלפו דיי מהר, הוא החמיא על השיער ושמח שבאתי בטרנינג חח.. זה גבר. נו בטח, אם ניקח בחשבון שבכל שאר המפגשים שלנו הוא קיבל פורנו, כולל סצינת ר כנגד שולחן ועל עקבים..
הפעם רציתי משהו אחר, קיוויתי לאיזו הופעה של לילית, אבל הוא היה אגור אנרגיות אחרות, קשה היה לפספס אותן..

הוא מזג לנו וודקה עם רדבול (החלטתי לגוון, להרגיש כמו במסיבות שפעם הייתי מאבדת עצמי בהן), הרמנו לחיים כמו זוג הרוסים שאנחנו והדלקנו ג'וינט. בטלויזיה קפצו לי דמויות שאני לא מזהה והרבה יותר מדיי פרסומות על השרדות ואבודים. הרמתי ראשי לגלות שחזר מחדר השינה עם שוט כזה חמוד, כמו קיין רק עם הלב הזה בסוף.. צחקתי לעצמי, אני מאומנת לכאב של הצלפות, כמה הוא כבר מצליף כדי לדעת להכאיב לי? איכשהו ברגע שהם מחבבים אותי קשה להם להכאיב לי על סף אכזריות אם אני לא מבקשת מפורשות.

ביקשתי שילמד אותי פוקר. הוא משחק בטורנירים וזה, אז אם כבר בוחרת לי מורה :)  במפתיע אני טובה, למזלי הימורים לא עושים לי את זה. כשהלך למלא לנו את הכוסות מחדש ניצלתי הזדמנות והתפשטתי, חושפת את הבייבידול. הוא היה מאוד מרוצה, ואני חייכתי במבוכה. הוא בתגובה שם לנו פורנו, התלהבתי והתחלנו לחפש דברים. איכשהו כל מה שמצאנו לא היה מספיק הארד קור לטעמי, אבל מספיק בשביל להשיג את מה שהייתי צריכה ממנו באותו ערב.

הוא שלף זוג אזיקים דמויי עור אדום. הידק אותם לפרקי היד שלי עד כמה שהאזיקים איפשרו לו (זה נחמד לקלוט איך בדברים מסויימים אני באמת קטנה כמו שהיא אומרת..) והפך אותי על הבטן בתוך רגע. פיסק אותי, ליטף, הרטיב ונרטב, ואני סקרנית מה בתכניות שלו.  הוא קם והלך לקדמת הספה, התיישב על אחת מכריות המשענת, פיסק את רגליו מול פניי ופשוט התחיל לזיין לי את הפה תוך כדי ששלף את השוט והצליף בי בעדינות יחסית. אני התרגשתי, הוא הרגיש והגביר עוצמה.. לקח לו זמן מה עד שהתרעתי על העוצמה, אבל גם זה הגיע.. בעיקר בגלל שכבר רציתי להפסיק להחנק מהזין שלו שמתעקש להכנס עד הסוף.. כאילו, אני חושבת לעצמי, זה משהו שאף פעם לא התחברתי אליו, למה שתרצה להביא אותי לסיכוי להקאה? או שזה אדג'ינג של הקאות, כמעט כמעט כמעט ו.. לא. רק תריירי כמו הכלבה שאת.. 
מצד שני מה אני מתפלאת על מוכנות לערבוב הקאות, כשאחת האהבות של כולנו היא אנאלי מטורף.. ישר לעומקנו.. בשנים האחרונות מאז שהכרתי את החבר נהייתי ככ אנאלית שלכוס נשארה רק תועלת אחת, נק' הג'י. אה ופיסטינג, זה תמיד כייף.. :)

באיזה שלב הייחום שלו כנראה עלה מדרגה כי הוא התרומם, עבר לצד השני של הספה מאחוריי, פיסק לי את הרגליים, משך אותי באגן כלפיו ולמעלה, והותיר אותי כך לכמה שניות שנראו לי כנצח. קונדום ראשון נפתח. ואז צליל אחר. ג'ל.. משהו בי התנדנד בין התרגשות לקראת עונג לבין דאגה לכוונותיו.. הוא לא הותיר לי הרבה זמן לתהות. אצבע גדולה מפלסת עצמה לתוך הישבן שלי.... כן, זה הולך להיות ערב כזה..
מה שאני לא תארתי לעצמי זו המסירות שלו לאקט.. הרגשתי עצמי מצרה מרגע לרגע כנגד הזין שלו, הוא לא התרגש מזה, פשוט הביא עוד ג'ל.. כל הטריקים להכנס ככ עמוק שנהדפתי כל פעם יותר ויותר רחוק.. הבוקר הוא עוד שאל אותי מה שלום הטוסיק.. נו מה..

מבלי לגמור בעצמו, הוא הפך אותי על הגב, החליף קונדום, משך אותי מהאגן קרוב אליו, הרים לי את הרגליים גבוה גבוה, ונכנס לכל העומק.. דווקא כאן העוצמה הזו נתנה לי חשק, שלחתי יד לכוס החלק שלי, פרטתי באצבעותיי על הדגדגן הרעב שלי.. אורגזמה קולנית פילחה את האוויר. לא עוצרים, מחליפים את הזין שלו בכף יד הענקית שלו, היא כבר באמת הייתה גדולה עליי כך שפיסטינג לא בא בחשבון מבחינתי, אבל מעט האצבעות שנכנסו עשו לי חגיגה שלמה ואורגזמה קולנית נוספת.. אחרי באה עוד אחת רק בשביל הכייף.

הוא לא גמר כל הערב. לא חשבתי על זה עד הבוקר כשהתעורר חרמן עם זקפה של הלייף.. הנגאובר בינוני עטף אותי, הייתי ככ קרובה להשאיר אותו עם ביצים כחולות, אבל אז חשבתי לעצמי, בכל זאת.. נתן עבודה.. אז העברתי את כוס הקפה ליד שמאל, לאחר ששמתי מעט ג'ל על היד. הוא שחרר את הזין מהתחתונים שלו, ואני ישר שלחתי יד לתפוס את הזין הזה.. לא עברה יותר מדקה וחצי והוא מלמל שהוא קרוב, אישרתי לו שאני בסדר עם זה, הסטתי פריטי לבוש שלו מהדרך, והגברתי את הקצב ואת האחיזה.. השפרצה מכובדת הגיעה מיד אחכ.. באינסטינקט שלחתי יד למשהו שאוכל לנגב איתו את כל השלוליות שלו על עצמו.. תמיד ראיתי בזה משהו כיאה לשפחה טובה, לנקות אותו, לשרת..

החלקים הבדסמים שבי מתפרצים בכל הכח, תחושות שייכות עוצמתיות, כניעה מסויימת.. הצד השולט כאילו נותן לצד הסאבמיסי את מלוא הבמה.. כנראה שזה משהו שאני זקוקה לו עכשיו יותר. לסיכומו של דבר, זו הייתה חווייה מענגת, מעט אגרסיבית, אבל טבעית. 
אני הייתי משוכנעת שכל הערב אוכל סרטים על זה שיש לי את האהובה שלי ועדיין אני הולכת למישהו אחר כשיש לי הרי את הזין של חבר שלי.. אבל בפועל, מהרגע שנכנסתי אליו לרכב ועד שהתעוררתי בבוקר, הייתי מפוקסת על כאן ועכשיו ולא במחשבות לא קשורות. זה לחלוטין משהו שאני צריכה לעשות יותר, גם ההתפקסות וגם חוויות כאלה.. ומדוע?

מרגישה משהו חדש-ישן מתעורר בי והוא ממש רעב. כמו זאב..חרמנות ראשונית,  חייתית. יכולה להשאר רדומה עד לטריגר הקטן ביותר שירטיב לי את התחתונים ברגע.. אין לי מספיק זמן עם החבר או החברה כדי למלא את הצרכים האלה לעיתים קרובות יותר, אז זה שומר אותי באיזון, הרעב תמיד שם, אבל הוא נבנה ממפגש למפגש ומתפוצץ בסקס מטורף ובשלל אורגזמות שממלאות מצברים לכמה שעות טובות.. החלק הכי יפה בכל זה, זה אשכרה כמו שמספרים, אתה חוזר מערב כזה עם רגשות עוצמתיים דווקא לאהבה שבלב, בן/ת הזוג.. כאילו שזה אפילו חיזק משהו.. ולהיות אתמול (לפני שנפגשתי איתו) והיום בין זרועותיה, ממלא בי רגשות שעבר זמן מה מאז שהכלתי אותם בצבע הזה, בטעם הזה, בריח הזה, בתחושות הנפלאות האלה שעושות את הצחוק משוחרר יותר..

צדקו חכמינו, אינך יכול לקבל תמיד את מה שאתה רוצה, אבל אם תנסה, תגלה שאתה מקבל את מה שאתה צריך.. זה נמצא במחשבותיי לאחרונה.. כל שינוי שורט ומבגר. ככה זה. מחזוריות. וכל התבגרות מביאה עימה איזה שינוי פנימי. לאחרונה אני מתחילה להבין שדברים קורים סביבי ולי, לפעמים יקרו גם דברים שלא יהיו נעימים עבורי. מהרגעים האלה בחיים שרק בדיעבד אתה מבין שזה קרה לטובה, שזה בדיוק הכיוון שהיית אמור לקחת.. אז כזה :)

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י