אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Bigger on the Inside

זו לא אני שרגישה, זה העולם שקהה.
לפני 7 שנים. יום רביעי, 27 בנובמבר 2019 בשעה 10:52

יום נוראי. 4 שעות של בכי בעבודה.

שיחות הרגעה עם הבנות ובהמשך עם הבוס ..

עוד מעט הפסיכולוגית, ואני רק תוהה מה הטעם בכלל.

הוא אומר שאני חזקה וכל זה.

ואני בכלל לא רוצה להיות פה. העולם הזה לא בנוי לאנשים כמוני. צ'ארלי צ'פלין כבר אמר את זה לפניי.. במילים אחרות.

לא יודעת כמה עוד אצליח לסחוב ככה. זו האמת.

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י