סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הגשמת פנטזיות

אני יוצאת מתוך אריזת קרטון שהייתה סגורה בארון המון שנים, נמתחת ומגלה את עצמי מחדש.
מגשימה את עצמי , את היצרים שלי את הפנטזיות שנרקמו במוח שלי במשך כל השנים שהייתי בקופסא.
כל יום נועד להגשמת פנטזיה חדשה ...
לפני 6 שנים. 27 באוגוסט 2017 בשעה 7:31

שכבתי על הרצפה הקרירה והנעימה כמעט בלי יכולת לזוז כשגופי רועד קלות וחיוך של ילדה בת 12 מרוח על פניי . הוא הניח כרית מתחת לראשי וכיסה את גופי בחולצה שהריחה אותו ידיו מלטפות את ראשי והוא מתבונן בי.. אני צוחקת במבוכה כמו אחת שעכשיו הסניפה סם מהחזקים ביותר לתוך גופי ואני מנשקת ומלקקת את כפות רגליו ואצבעותיו כאילו היו סוכריה על מקל . 

רגע לפני השעה 20:05 אני מאחרת .. נעמדת מחוץ לדלת ביתו בשמלה אדומה ונעלי עקב שחורות נטולת חזייה ותחתונים אני כלבה טובה .. לומדת מהפעמים הקודמות .. גבי מופנה לאחור נקישה והדלת נפתחת ואני נגררת פנימה במשיכת שיער ומוצמדת לפינה שבקיר. הוא לוחש באוזני שאני כלבה שצריכה להיענש ואני מסכימה עימו  ורק נוזלת ממגע ידיו ומגופו שנצמד לגופי. הוא מורה לי לא לזוז ונעלם למספר שניות שמרגישות כמו נצח .. הוא מכסה את עיני ועונד לצווארי קולר עם רצועה ממתכת, מוריד אותי לרצפה  ואני זוחלת אחריו למרכז  החדר

"ידיים מאחורי הגב " האדון מצווה ואני שולחת את ידי לאחור ומזמזת בלב את השיר שמתנגן ברקע. ידיו מושכות  את ידי וחבל רך ככותנה נכרך ונמתח, חבל נוסף מתגלגל על שיערי ונקשר בחוזקה ושני החבלים נמשכים ביחד וראשי נמתח לאחור בחוזקה .. ואני מנסה להיות חזקה לאזן בין הידיים לראש בזמן שאתה מצרף גם את השוט שעובר בין החלקים החשופים בשמלה מכה ומלטף, מכה ונצמד. אצבעות ידי מנסות לגעת בך, לחוש את גופך ושוב מכה האצבעות שלך מטיילות על הכוס ואני רטובה נוזלת על כפות ידייך שעוברות רגע אחריי ניקוי יסודי בתוך פי .

היום החלטת פחות להכאיב יותר להשפיל שוט זנבות נדחף אל תוך הפה ומתווסף בקשירה חזקה ליידים ולראש והצוואר נמתח קדימה פה אין יכולת תמרון.זהו, תנשמי כלבה בלי ליילל תראי לאדון שאת חזקה, לא מתלוננת בזמן שהוא ממשיך להטריף אותך בלחישותיו בתוך אוזנך ואצבעותיו שפורטות עליך כשם היית כינור או פסנתר. 

השוט בפה נרטב והרוק שנוזל שוטף אותו ואותי. הוא מעט מתרגז שהשוט נרטב "כלבה רטובה" הוא אומר ומוציא אותו מפי משחרר ברכות את החבלים ומזמזם את המוסיקה שברקע. הרטייה עדיין על עיני ואיני רואה כלום רק מדי פעם שפתיו ופניו חולפים ומרפרפים על שפתיי וריחו עולה באפי.

"תורידי את השמלה" הוא מורה לי ואני מושכת אותה מנסה לא להסתבך עם הקולר והרצועה והוא מתבונן בדממה מהצד, מפסק את רגלי ואז סידרה של הצלפות נוחתת על גופי על הפטמות הרגישות הירכיים והכוס ואני מתקפלת מהעונג והרטיבות שזה יוצר בי, הוא שוב דוחף את אצבעותיו ונוגע "שוב הרצפה רטובה בגללך ? כלבונת רטובה.".אני מחייכת והוא מתרגז מושך אותי לכיוון הספה מניח אותי מכופפת ולוחש באוזני "כל הצלפה את סופרת ובסיומה תודה אדון"

והישבן שלי דרוך ומקבל את הצלפותיו

1 . תודה אדון  .. 

2 . תודה אדון .. 

בהצלפה השביעית הוא מפסיק רק בגלל שכל הדירה שלו כבר הפכה לשלולית אחת גדולה .. מזל שהמנקה מגיעה מחר .. 

"לא לזוז" הוא מורה ונעלם לכיוון החדר אני שומעת רעשים של דברים זזים כשלפתע הוא שוב נצמד אליי ובקולו המחייך שואל "נעטפת פעם "? 

אני לא מספיקה להגיב כשניילון נצמד ענקי מתחיל להיעטף מסביבי. ידיים לצידי הגוף והוא עוטף אותי כאילו הייתי אריזה, מהדק מסביב, מצמיד רגליים ואני כמומיה..מרוצה מעבודתו הוא ניגש למטבח וחוזר עם מספריים חותך 2 חורים קטנים ומושך את שדיי החוצה ומותח אותן ואני מחייכת .. 

זה מרגיז אותו שוב .. 

הוא מושך בשערותי ומוביל אותי לחדר השינה , דחיפה קלה ואני נוחתת על מיטה רכה. המספרים שוב מגיעות וגוזרות חלק תחתון.. תחת וכוס חשופים עכשיו.

הוא מתיישב על פני ופוקד "אני רוצה להרגיש את הלשון שלך , הבנת כלבה?"  אני שוב לא מספיקה לענות שהישבן ההורס שלו נדחף על פני ואני לוקחת נשימה ומלקקת אותו .. את כולו זה מטריף את האדון אני מרגישה אותו מתענג על לשוני .. עושה עבודה טובה הקטנה .. אני ממשיכה במרץ מדי פעם לוקחת נשימות קטנות .. הוא מתרומם מעלי ואומר "זונה קטנה שאת רוצה לגרום לי לגמור ?? לא .. "

ניגש למגירה ומביא את הקוסם שלו נשכב מעלי והזין שלו נדחף לכוס הרטוב שלי והוא והקוסם מזיינים אותי חזק ועמוק ומענג ואני גומרת וגומרת ומשפריצה ושוב גומרת וזה לא נגמר הגמירות האלה הוא מזמן הפסיק לספור ואני?  מי בכלל התחיל ..אני אי שם בין מציאות לדמיון הגוף שלי רוקד תחת ידיו מוסיקה מעולם אחר ..הערב הזה הוא קונצרט ואני הסופרנו! 

הניילון הנצמד נגזר והוא מחבק ומושך לכיוון האמבטיה גופי מונח על הרצפה ידי וראשי בתוך האמבטיה והוא מעליי ששערי השמיים שלו נפתחים והוא מרטיב אותי לא משאיר פינה יבשה וידיו מלטפות ומשפשות מקלחת זהב כהלכתה.  אני שוב כמו חתולה מגרגרת והוא רוכן מעלי מלטף ונוגע ןשוטף אותי במים נעימים.

אני לא זוכרת איך הגעתי משם לחדר אבל דקה אחרי הזין שלו היה בפי ואני מוצצת אותו ובולעת את כולו. מלקקת עם הלשון כמו שהוא אוהב ומתענגת עליו ורגע אחרי הוא מתפוצץ שוטף את פני בזרע החם שלו ואני מלקקת את השאריות דואגת שיהיה נקי.

הוא מנקה אותי כאילו הייתי גורה קטנה מלטף את פניי, ראשי מניח כרית ומביט עליי.

ואני בסאב ספייס מטורף . 

 

 

 

 

 

ivy​(נשלטת) - מעולה(:
לפני 6 שנים
רוקדת עם זאבים​(נשלטת) - תודה יקירה . זה היה מעולה .. ערב בלתי נשכח שגם עכשיו גורם לכוס שלי להחסיר פעימה .. חחח
לפני 6 שנים
סקסית42 - מדהימה שאת!!
כיף לקרוא אותך,כמו תמידדד❤️
אוהבתותך😘
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י