סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הגשמת פנטזיות

אני יוצאת מתוך אריזת קרטון שהייתה סגורה בארון המון שנים, נמתחת ומגלה את עצמי מחדש.
מגשימה את עצמי , את היצרים שלי את הפנטזיות שנרקמו במוח שלי במשך כל השנים שהייתי בקופסא.
כל יום נועד להגשמת פנטזיה חדשה ...
לפני 5 שנים. 25 ביולי 2018 בשעה 5:46

קבענו בשמונה וחצי הגברת טסה עם האוטו  והגוק כבר מזמן נרדם לו מאחור . אני מגניבה מבטים לשעון, אין סיכוי להגיע בזמן.. איחור ..  מטר לפני בית המשפט היא עוצרת לי נותנת נשיקה ואני מנסה להבטיח שזה ייגמר מהר 

מעלית .. נשימות קצרות בכל מפגש עם הכניסה הזאת הלב שלי בתחתונים מזכיר לי שוב ושוב שלמרות שהתגרשנו הוא עדיין יושב לי על הוריד השמאלי ומוצץ לי את הדם.

אינטרקום דלת נפתחת והיא מחכה לי בכניסה ..  ואני כהרגלי תירוצים . מזל שהיא נחמדה 

עוד רגע ואני מול שולחן, כוס מים נמזגת וחבילת ניירות טישו ניצבת בדממה ומחכה שיתחילו להימשך ממנה ניירות ..

הלב שלי פועם בחוזקה אני מרגישה אותו, הוא תיכף ישמע שוב את מה שהוא לא רצה ולא קיווה לשמוע .. ״העדפה שלו היא להמשיך במתכונת הנוכחית וזוהי לגור אצל אביו ״ היא אומרת ואני מקשיבה, זה שלא ידעתי אני יודעת הוא כבר קנה אותו, אין לי סיכוי במלחמה הזאת,הפסדתי זה היה קרב אבוד מראש ולמרות זאת הדמעות הן לא שואלות הן פשוט זולגות והטישו כבר צורח תוציאי אותי .. 

היא חוזרת איתי אחורה ושואלת על הגרוש ומוציאה ממני מילים על שנים של יסורים ואיך נפלה ההחלטה להתגרש וכמובן שזאת אני שהחלטתי ואיך זה השפיע על הילדים ?? ואולי הוא רואה בי אשמה??  אז אני אשמה, אין בי חרטות אני אומרת זאת ההחלטה הנכונה ביותר שלקחתי אני עונה והיא לא מרפה וחופרת פנימה ושואלת ״מתי נפלה ההחלטה ולמה בחרתי בזה ??״ ואני מעלה זכרונות מהאוב מנסה להוציא מהמגירה הנעולה את הזכרון של אותו חודש .. יום שבת בבוקר ארוחת בוקר אנחנו כהרגלנו לא מדברים הילדים רבים, הגדול מרביץ לקטן אני אומרת משהו שלא מוצא חן בעיניו ומקבלת בתמורה סטירה מצלצלת וכוס תה חמה שנשפכת עלי וגורמת לכוויה בחזה .. צרחות ובכי של הילדים קללות טלפון למשטרה .. ניידת שמגיעה והוא שנלקח לתחנה ואני מוותרת על תלונה כדי לא לפגוע בשמו הטוב , מעמדו ,הילדים , הכל רק לא אני ..

סליחה עוברים עוד כמה ימים.. אסיפת הורים אני הולכת עם הגדולה ומתכננת לאחר מכן ללכת לחברה לקפה , שיחת טלפון אליו לעדכון קצר וממטר קללות .. את אישה מורדת הוא צועק עליי ״ את יודעת מה קורה לנשים מורדות ??הוא שואל ועונה ״ הם מאבדות הכל, לא יישאר לך כלום אחרי שאני אסיים איתך .. הבית שלך יהיה הרחוב ״ הצרחות והקללות ממשיכות , אני מסתובבת ברכב שעות מחשבות החלטות. החלטה זהו נגמר, חוזרת הביתה נשכבת בחדר ליד הבנות, בוקר, שיחת טלפון לעורך דין בבקשה תתחיל אני רוצה להתגרש..

המגירה נפתחה, הכל יצא החוצה שנים של סבל השתחררו בשנייה היא יודעת להוציא דברים שיחה משחררת, שבוע הבא פגישה רביעית מעניין מה יצא שם.  

gal yam - בהצלחה,ומקווה שתצאי מהתופת כמה שיותר מהר.
לפני 5 שנים
OR1977 - טוב שהלכת!! אל תתחרטי, בסופו של דבר ילדים מגלים את האמת. ❤️חיבוק
לפני 5 שנים
נימפומניה ריגשית​(שולטת){מצרפתמקרים} - וואי ☹️😭 הרגת אותי קופה.
הלב שלי נקרע ויוצא אלייך
אוהבת אותך כלכך ❤️ אמן שתפסיקי להתמודד עם זה כל פעם ותתחילי להנות מהחיים שפספסת.
לפני 5 שנים
davy jones​(אחר){אהבת חינם} - איזה איש זבל לא מבין איך אנשים מגיעים כזה נמוך
לפני 5 שנים
dn46​(שולט) - הצלחה לך, אישה יקרה
לפני 5 שנים
שר ברוח​(שולט) - יום אחד זה יתהפך.זה חייב להתהפך..
נכון?
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י