בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

איה

לפני שנה. 3 במאי 2023 בשעה 19:19

ודווקא בגלל זה בא לי שיבוא לו עלי. 

יש לו גוף טוב. כמו שאני אוהבת. אתלטי, אבל קצת כבד. כמו אחד שדאג לעצמו עד לא מזמן ועכשיו רואים עליו את הגיל והעומס והלחץ וגם את האוכל טוב.  

אבל הפרצוף. אלוהים ישמור. 

לא הפנים עצמן, הן דווקא בסדר. רק מה שיוצא מהפרצוף שלו. איככסססס. הדיבור שלו מעצבן אותי. התוכן עוד יותר, ברמת הגירודים בגוף. והמבטים שלו בזמן שהוא מדבר זה הכי זוועה. כל הגילגולי עיניים והחיוך הזחוח. בלעעעע.  בקיצור לא. לא. לא ועוד פעם לא. לסתום לו את הפה עם סמרטוט, להדק עם כמה כריכות של דק-טייפ מסביב לראש ומעל לשים איזה שקית. פשוט לנטרל אותו. אבל אי אפשר לעשות את זה למישהו שאין לי שום קשר אליו ורק ממש בטעות מצאנו את עצמנו סביב אותו שולחן.  

אז היות ואני תקועה כאן אני פשוט בוהה בו ממשיך להיות עצמו, מתעלמת / משתעממת מכל השאר ומקווה שאם מישהו יצטרך את תגובתי, הוא יגיד את השם שלי קודם, כדי שאתעורר משרעפיי. אני אפילו לא טורחת להעמיד פנים שאני מקשיבה לדיון (שלא לדבר על לתרום לו). אני פשוט בוהה במעצבן הזה שגורם לי לבחילה קלה. בוהה הרבה מעבר לכללי הנימוס. כאילו אני מסתתרת מאחוריי משקפי שמש. אבל אני לא. ככה, יושבת תקועה. 

הוא בטח יודע שאני מפנטזת עליו. הוא נראה טוב. הוא רגיל למבטים. לא נראה טוב-טוב חתיך הורס קונסנזוס. אבל נראה טוב, ושמור, וגבוה ועוד יש לו כמה שיערות על הראש. וגברים כאלו מעריכים את עצמם גם ככה בהערכת יתר. אבל הוא בטח 8. אולי 8.5 (עד שהוא פותח את הפה). 

אז אני מפנטזת עליו, אבל לא כמו שהוא חושב. לא סקס רומנטי ומלא תשוקה והתפעלות מהיד האחורית שעוד נשארה לו, או שרירי החזה (שקצת מחליפים את מקומם בשומן. עם השיער אין לי בעיה. דווקא אוהבת. תלוי במינון). לא. אני מפנטזת שהוא מגעיל אותי. משחקת במינון הזה של הגועל והתשוקה. האמת שאני ממש נרטבת מהמחשבה ולהרגיש גועל זה איזור הנוחות שלי. זו ה-דרך לגרום לתחתונים שלי להיות רטובים.

אני מפנטזת שהוא מתחיל איתי, למרות שאני לא מראה שום עניין. אבל גם לא העדרו, והוא מנצל את זה שלא אמרתי לא לעבור מדיבורים למעשים. ואז Here's Johnny! הוא תוקע לי את הזין שלו בפה, ככה מזיע ישר מתוך המכנסיים. מזיין לי ת'פה קצת. תופס ת'שיער. לא מספיק כדי להפוך את זה לדרמה, אלא רק כדי לכוון ת'קצב עבודה. הוא מתרכז בזין שלו, לא באיך שאני מרגישה. וכאמור, לא היתה התנגדות, אז מקסימום אני מקבלת קצת הכוונה אקטיבית עם הידיים. ואולי גם יריקה. ואז הוא עובר למנה העיקרית. זיון שדיים. מה עוד אפשר לעשות עם כל נפח השדיים הזה? והוא יורק שוב (אצלי זה גורם לשילוב של צמרמורת ובחילה) ומאונן עלי. מכל הלב, בקצב, כאילו הוא מזיין בכוס. רק שהוא מאונן עם הגוף שלי. מרוצה מעצמו. עוצר מידיי פעם רק כדי לדחוף את הבייצים שלו לפנים שלי. אחרי כמה רגעים כאלו הוא ממש מרוצה מעצמו. נהנה יותר ויותר חזק. התנועות שלו מהירות וחזקות יותר והוא גומר בתרועה על הפנים והשיער שלי.

הוא קם ממני עם חיוך. משאיר אותי ככה, מתחת לשפיך שהתחיל להקרש. מתלבש ומסדר עצמו. "היה כיף" הוא אומר "צריך לעשות את זה שוב מתישהו" והוא כבר בדרך החוצה. 

 

 

 

 

MISTER BLUE SKY​(אחר) - חירמנת
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י