בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

איה

לפני 7 שנים. 8 באפריל 2017 בשעה 4:57

פעם, כשעדיין הייתי נשואה, גם אני נאפתי. אני לא אתמם. אומנם עשיתי את זה רק פעם אחת, או יותר נכון עם אחד, אבל במשך תקופה לא מבוטלת. והוא היה משמעותי בחיי. אני גם לא אתמם ואגיד שזה פשוט קרה. למרות שהפגישה איתו היתה הדבר הכי אקרעי (ועוד שולט גבוה וחסון, מה הסיכויים?). בתקופה, כשהייתי אומללה עד מאד, כיאה למהנדסת שאני, ישבתי וניתחתי את החיים שלי. את סוגיי השותפויות שלי עם האיש הזה שחולק איתי מיטה, בית, משפחה, ילדים, לוחות זמנים, חברויות ומשכנתא. 

אז חשבתי שהבעיה היא רק סקס. כל כך התגעגעתי לסקס. להתרגשות, להתכווציות בבטן, לעור המעקצץ. התגעגעתי פשוט למגע. אז חשבתי שאם זה רק סקס, לא צריך להרוס את כל החבילה. ידעתי בפרוש מה אני הולכת לעשות. לנאוף. לא היתממתי. ידעתי גם מה יהיו ההשלכות של זה. אבל ידעתי גם מה ההשלכות על עצמי. ניסתי וניסתי וניסיתי לשפר את החיים שלנו בבית. ואז יום אחד, החלטתי להיות נאמנה לעצמי. זו היתה החלטה מודעת, עם תג מחיר ברור. אבל לפעמים לנאוף זה בדיוק ההפך מבגידה. 

בין אותו יום ואותה החלטה ועד שהחלטתי לעזוב את הבית עברו עוד כמה שנים. למדתי באותה תקופה עוד הרבה על בגידה ונאמנות. על החיים שלנו שתמיד מורכבים מפשרה ועל בחירה ואחריות אישית. למדתי גם דברים חדשים. אבל יש דברים שלא השתנו. יש עוד צורות לבגידה פרט לנאוף (שונאת שהמילה הזו השתלטה על הטרמינולוגיה ודחקה הצידה הפרות אמון אחרות). ולגבי עצמי למדתי שהגוף לא משקר. וסקס גרוע זה רק סימפטום, לא הבעיה. 

איה74 - לגמרי.
לא נשארה שום ברירה.
זו ממש לא היתה החלטה של רגע. זה היה תהליך של 5 שנים בערך. שליש מחיינו המשותפים. של ניסיונות שיפור, מלחמה, ניסונות פטאטיים להשלים עם המצב. טיפול אישי וזוגי אמיתי. כזה שנמשך חודשים על גבי חודשים. למדתי המון בתקופה ההיא. לילות של בכי ושיחות אין סופיות. ימים של קרבות מתישים.
ותהליך עצמי של השלמה עם משמעות הפרידה על מהות החיים הקודמים שלי. משפחה, חברים, רמת חיים וביטחון כלכלי. עד שהבנתי שאין מנוס. אפילו אז זה נעשה תחת ניסיון להדברות מלאה במסגרת של ״פרדה בהסכמה״ עם ליווי מקצועי וייעוץ בנוגע לילדים.
אבל כשגם הנסיון השלישי של ההדברות נכשל, לא היה מנוס מצעד חד צדדי.
פתחתי חשבון בנק נפרד, שכרתי דירה ועזבתי את הבית שלי עם 2 מזוודות.
(זה בסדר, אחר כך לקחתי הובלה עוד כמה פריטים. אבל ממש לא הרבה).
וזה היה הדבר הכי נכון שעשיתי בחיים.
לפני 7 שנים
מתמחה קטנה​(נשלטת) - איה. תודה. מצאת לי משהו שכבר מזמן חיפשתי.
לפני 7 שנים
איה74 - לא יודעת למה התכוונת. אבל תמיד שמחה לעזור!
לפני 7 שנים
אספן​(שולט) - צעד נבון
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י