צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

איה

לפני 6 שנים. 3 בפברואר 2018 בשעה 7:14

זה מתחיל בטיפה אחת מבקבוק לא מסומן לתוך חצי כוס מיים שהוא מכריח אותה לשתות. לא מינון שיגרום לה לאבד הכרה. רק עירפול חושים ואובדן יכולת התנגדות. 

זה ממשיך בכמה סטירות עד שהיא רואה כוכבים (זה אמיתי לגמרי הכוכבים האלו, כשהסטירה פוגעת בעין. גם צילצולים באוזניים זה לא ביטוי). דמעות מציפות אותה כי זה כלכך כואב ולמרות שהיא מנסה להגן על הפנים שלה אין לה ממש יכולת להתנגד. כאילו כל הכח בגוף נשאב ממנה. 

ואז הוא מוריד לה בכח את המכנסיים ואת התחתונים. "מטומטמת אחת" היא חושבת לעצמה "הייתי צריכה ללבוש חוטיני קטנטן". במקום זה היא בתחתוני כתונה נוחות, כי היא לא חשבה שזה יגיע כלכך רחוק. עכשיו הוא דוחף לה את התחתונים שלה עמוק לפה והיא כמעט נחנקת ומקיאה ומצטערת שלא לבשה תחתון קטן יותר. סלוטייפ חוסם את האפשרות להוציא את זה החוצה. היא מנסה לנשום ולא להכנס לפניקה כשהוא מתיישב מעליה עם כל משקל גופו עם ברכיים שלו עם הידיים שלה וסותם לה את האף ככה רק בשביל הקטע. רק באמת לוודא שהפה שלה חסום היטב. הוא חוזר על זה מספר פעמים.  

עם הסלוטייפ הוא משתמש כדי להדק את הידיים שלה אחורה. מהמרפק ועד כף היד. החולצה מורמת והשדיים נשלפים החוצה מחוץ לחזיה. נמערכים. פיטמות נצבטות עד צעקה. 

הוא גורר אותה בשיער לאמצע החדר. עכשיו אפשר להתחיל במסיבה. 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י