לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

איה

לפני 6 שנים. 30 בינואר 2018 בשעה 11:55

אחד הדברים הכי אהובים עלי הוא ללקק גלידה מזין. 

תענוג. 

בכלל אני מאד אוהבת למצוץ, ושדוחפים לי דברים לפה. אצבע אחת או שתיים או שלוש, ואז בודקים רפלקס הקאה בזמן שהיד השניה דואגת שהפה ישאר פתוח. אבל גם אם סתם תיהיה לי אצבע בפה אני אשמח מאד למצוץ אותה. ללקק לכל האורך, להרטיב ואז למצוץ כשהלשון שלי ממשיכה ללקק מבפנים. באותה תאווה אלקק גם בהונות רגליים ואת כף הרגל עצמה. אתן להן למלא לי את הפה וליצור את הלחץ הנעים הזה על הלשון. 

משחקים של גלידה וזין זה למתקדמים. זו לא ההתנפלות הרעבה של חרמנות בלתי נשלטת לבליעה של זין זקור. זה גם לא זיון פה בו הזין נדחף עד הגרון והעניין הוא דווקא לפתוח פה גדול ולזכור לנשום מהאף (או בכלל, לנשום. נקודה). לא, גלידה וזין זה למתקדמים. זה לאט. כשיש את כל הזמן בעולם. מתחילים מטעם הגלידה האהוב ביותר (במקרה שלי וניל עם קרמל מלוח) ויש אסכולות שגורסות שהגלידה צריכה להיות "חלקה" וללא תוספות. אני לא ממש מסכימה. אין כמו להמיס לאט גוש שוקולד עקשן כשהראש של הזין מצטרף גם הוא לחגיגה ועוזר להמיס את השוקולד בעיקביות והדרגה. 

אז נותנים לבעל הזין לשבת בצורה נוחה ומפוסקת קלות, שתיהיה גישה נוחה לזין וגם לביצים. הגלידה צריכה להיות רכה, אבל לא נוזלית. לוקחים כפית ומניחים את תכולתה על הזין. הוא טיפה מתכווץ לרגע בגלל הקור. אבל לא לדאוג, עוד רגע החום של הפה יחזיר אותו למצבו הזקור והנלהב. וככה מתחילים ללקק. לאט. ואז מכניסים לפה וטועמים. ואז טועמים מהזין, הרבה, עמוק ואז שוב עמוק ואז שוב מלקקים ואם כבר נגמרה הכפית גלידה הראשונה מנקים היטב. ואז לוקחים עוד כפית. לא חייבים לשים על הזין, אפשר גם להניח על הלשון ואז לתת למשחקי חום וקור לעשות את העבודה. העניין הוא לא להחפז. המטרה פה היא הדרך, לא הגמירה. פשוט להתענג על אכילה איטית של גלידה משובחת וזין חם וטעים. צריך להקפיד בין כפית לכפית לנקות היטב עם הלשון את הזין והביצים, ואז לחזור על זה שוב. עמוק. וחם. ואז קר בגלל הגלידה. וככה שוב מהתחלה. עד שכל הגלידה נגמרת. או שכבר דעתו טרופה עליו והוא יהפוך על המיטה ויגמור במטח חם של זרע עמוק בתוך הגרון. הכי טעים זה שילוב של מתוק ומלוח. גלידת וניל וזרע ממלאים לי את כל הפה. יאמממי.  

 

חשופית שתוקה​(נשלטת) - עשית חשק *גם* לגלידה
}{
לפני 6 שנים
איה74 - מה הטעם החביב עליך?
לפני 6 שנים
חשופית שתוקה​(נשלטת) - שוקולד בננה (צ'אנקי מאנקי) של בן אנד גריס :).
לפני 6 שנים
איה74 - מעולה, בדיוק הטעם שחשבתי עליו בנוגע להמסת גושי שוקולד
לפני 6 שנים
מיםשקטים{Runs Deep} - איזה אלופה! בהחלט מתכוונת להעתיק. רק עם טעם קפה. ת׳אמת שגם קרמל מלוח נשמע משובח...
לפני 6 שנים
איה74 - איזה כיף! וכל אחת יכולה לבחור את הטעם החביב עליה.
לפני 6 שנים
Runs Deep{מיםשקטים} - רשמתי
לפני 6 שנים
Alpha1one1​(שולט) - אוח עליך.
לפני 6 שנים
Runs Deep{מיםשקטים} - אה ועוד משהו. בחורף עדיף תה חם. שותה שלוק ומיד מכניסה אותו לפה. תענוג גדול ;)
לפני 6 שנים
Runs Deep{מיםשקטים} - בוצע אבל לא הקשבנו לך ממש. אז הכל היה מלא שוקולד, פרט לזין שלי שהיה נקי לחלוטין :) תודה. ופעם הבאה מבוקר עם כפית ;)
לפני 6 שנים
איה74 - חחח
איך היה?
ואיזה כיף לקרוא על זוג נשוי שמזדיין ככה 😆
לפני 6 שנים
Runs Deep{מיםשקטים} - היה מעולה אבל היא היתה חייבת לעצור ולשטוף את כל השוקולד שנמרח. ההוראות שלך מדויקות. בפעם הבאה!
לפני 6 שנים
Runs Deep{מיםשקטים} - בוצע אבל לא הקשבנו לך ממש. אז הכל היה מלא שוקולד, פרט לזין שלי שהיה נקי לחלוטין :) תודה. ופעם הבאה מבוקר עם כפית ;)
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י