אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

איה

לפני 6 שנים. 9 בפברואר 2018 בשעה 9:51

הדרך הנכונה לאכול היום היא להכין את הנשלטת לאט לאט לקראת הפרוק המובטח בערב. 

אפשר להתחיל בלתת לה לספוג קצת ניחוחות וטעמים בעזרת טיול לשוק האיכרים על הבוקר. שמש מלטפת, כוס משקה ציבעוני ביד וחיוך קל על השפתיים. טרדות השבוע לאט נמחקות מהגוף. קינוח של גלידה בשמש מול הים. הבשר נרגע. 

השלב הבא הוא שלב ההשריה. חוזרים הביתה. שמים את הקניות במקומן (גם ככה זה היה רק תרוץ לצאת מהבית ולנשום קצת אוויר שהוא לא אוויר מזגנים ממוחזר בטמפרטורה-אחידה-כל-השנה). מקלחת קצרה ולמיטה. הפעם את קרם הגוף הפונקציונאלי שנספג במהרה מחליף גוש של חמאת שיאה בניחוח קל של שוקולד. זה נשמע מוזר, בשר עם שוקולד. אבל הרכות כשהוא נמרח ומעוסה לכל סנימטר בגוף יוצר שילוב משכר. מקצות אצבעות בידיים דרך בתי השחי אל הגב החזה והבטן אל הישבנים ופנים הירכיים וגולש בשוקיים לכיוון עיסוי של קשת כף הרגל והבהונות. 

עוטפים את הנשלטת המעוסה מכל הכיוונים היטב בשמיכה רכה ומניחים לישון. שלב ההשריה הוא חשוב לספיגת טעמים.  בנתיים אפשר לעבוד במטבח להכין את הארוחה. 

כעבור שעתיים מעירים את החתלתולה המנומנת. מובילים אותה בעדינות לסלון. כן, מותר לעשות פיפי לפני. עכשיו בישיבה על כפות הרגליים ידיים מונחות על הברכיים והגב זקוף. מתחילים להכין אותה. שיער נאסף וחבל ראשון נמתח את התיקרה. שדיים מהודקים וחבל שני עולה מעלה. מצבטיי פיטמות מתחברים בשרשרת קלה. והופ, חבל שלישי עולה. הידיים עוברות מהברכיים אחורה אל עבר הקרסוליים. כל יד נאזקת לקרסול. ברכיים מפוסקות קלות.  

עכשיו אפשר לשבת ליד השולחן הערוך לאחד ולהנות מכוס יין ומהארוחה שהכנת כשהיא ישנה. בשר הנשלטת מגיע לטמפרטורה אחידה מבפנים ומבחוץ (למי שלא בקיא, זה קטע קריטי לפני הצלייה). 

Alpha1one1​(שולט) - מהמם. את כבר לגמרי יכולה לכתוב ספר!
לפני 6 שנים
איה74 - 💋 אני אחשוב על זה 😆
לפני 6 שנים
עמיחי1 - זה משכר
יפה נורא
לפני 6 שנים
איה74 - תודה
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י