ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 7 שנים. יום שישי, 1 בפברואר 2019 בשעה 23:17

כי את ממש לא נשמעת (נקראת) כמו סאבית בפוסט הקודם. זה גם לא ממש בדסמ, מקסימום קינק.  

 

סאבית, מתמסרת, כותבת את הפנטזיות שלו, עבורו, במילים שלה.

גם אם הן ווניליות.

גם אם הן מקסימום קינק. 

זה, עבורי, כן בדסמ. 

 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י