בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

איה

לפני 5 שנים. 18 במרץ 2019 בשעה 5:53

אני קוראת בבלוגים פה (מצוינים, יש לציין) וחושבת ביני לביני, האם עדיין יש בי את זה?  האם אני עדיין יכולה להיות מעורסלת? 

גם אני הייתי פעם ככה בגיל 20 כזה, אומנם זה לא היה בדסמ, הוא לא היה דום או שולט. הוא פשוט היה התגלמות הארכטיפ של הגבר שאני אוהבת. עם ה 1.92 שלו והעור השזוף והגוף... והאומנויות לחימה. והוא אהב אותי ודאג לי, וכשהנחתי את הראש שלי בכף היד שלו, כשהיינו שוכבים במיטה פנים מול פנים, אז, לרגע, הייתי באמת מרגישה מוגנת, מעורסלת, עטופה. הוא היה קורא לי קטנה. וזה מאד לא קל לגרום לי להרגיש קטנה. מוקטנת כן (בזה בעלי היה אלוף) קטנה זה משהו אחר. היינו המון שנים ביחד. עד שעזבתי אותו כי לא יכולתי לראות אותו כאבא של הילדים שלי, והיינו צעירים מידיי מכדי לדעת איך להתמודד ולצמוח. אז כשזה הגיע לגיל הזה, לצומת דרכים של חתונה או נפרדים, הלכתי. 

הלכתי והשארתי מאחור את המקום הזה, מעולם יותר לא הרגשתי מעורסלת ככה. בגלל סיטואציות בחיים, בגלל מי שאני, בגלל מי שבחרתי להכניס לחיי. 

 ואני תוהה היום, אחרי דרך היסורים וההצלחות שהיא חיי, אחרי כל הדברים שלא הרגו אותי ולכן רק השאירו אותי מחושלת וחזקה, אם עדיין הרכות הזו קיימת בי בפנים? אם עדיין יש בי את היכולת פשוט להרפות ולהרגיש שוב קטנה ועטופה?  

אין לי ספק שאת הלב שלי לא הקשתי, הוצאתי אותו לכמה שנים של הפסקה, עטפתי אותו בהגנות, כדי שהוא יישאר מוגן ורך. אבל להיות wholehearted דורש אומץ ואת היכולת לסמוך על עצמי שאין תהום שהיא באמת עמוקה. ואני שם. עד כמה שאני יכולה.  

אז האם היום, כשאני יודעת מה שאני יודעת, האם אצליח למצוא שוב את הרגע הזה שמגיע עם הנעורים? אולי אין קשר בין השניים? או אולי, כמו דברים אחרים, צריך לנצור ולהעריך ובמקום לנסות לשחזר לצמוח לדברים חדשים?  

מעניין אם תיהיה לי תשובה בעוד כמה שנים. 

Contessa - תפסיקי לחכות לתשובות תפסיקי לשאול שאלות תפסיקי לעצור את עצמך ולחבל בהנאתך. תעשי מה שאני אומרת לך! כוסעמק!
לפני 5 שנים
Skyfall​(שולט) - רפלקציה זה נכון בתקופות מסויימות אך לא הייתי מתעכב על זה יותר מדי. תחיי, תסתכלי קדימה, צאי להרפתקאות וכשזה אמור לקרות שוב, זה יקרה
לפני 5 שנים
איה74 - שניכם לא באמת עונים לשאלה, אלא מציגים תפיסת חיים אחרת משלי, כאילו הירהור וניתוח מונעים מאנשים לעשות. אני לא מסכימה. אני חושבת שלחיות ככה גורם לאנשים ליפול לאותם בורות, מתוך חוסר מודעות.
השאלה אם זו באמת רפליקה? ומה נדרש כדי להיות שם? כי סה"כ זה נעים, אז למה לא שוב?
לפני 5 שנים
איה74 - היות ולא ניתן לערוך תגובות, אני אוסיף, שאני מכבדת את הדרך שלכם, זה פשוט פחות עובד לי.
לפני 5 שנים
Skyfall​(שולט) - זה הפוסט שלך...ומבין לגמרי למה את מתכוונת :)
לפני 5 שנים
Contessa - אני דבקה בגרסתי
לפני 5 שנים
איה74 - את מתוקה 💋
לפני 5 שנים
איה74 - התגעגעתי 💋
שמחה שבאת לבקר.
אולי היום אובדן הנאיביות קצת מקשה באמת לשחרר ולסמוך, מה שנדרש, בעיניי, כדי להרגיש ככה.
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י