אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

איה

לפני 4 שנים. 21 באפריל 2020 בשעה 19:07

הייתי כותבת שמנה, אבל באמת כשזה מתפרס על פני כלכך הרבה סנימטרים, ובאופן אחיד זה פשוט שפע. אותו שפע שמוביל אותי לנימוקים למה לא כדאי לך, ואיך מהר מאד אתה תמצא את זה ששפע הנשיות מערער על תחושת הגבריות שלך: 

1. שמעת על תפסת מרובה לא תפסת? אז זה בדיוק הקטע. אל תנסה אפילו. הסימן האדום של היד שלך ילך לאיבוד בקיפלי הישבן והירכיים, וכדי לכסות את כל השטח מה שישרוף בסוף זו כף היד שלך. לחפון שדיים? הצחקת אותי, גם 2 הידיים שלך לא יספיקו והכל ישפך לצדדים. כנ"ל לגבי בטן או ירכיים. 

2. אתה יודע כמה חבל צריך בשביל לקשור כלכך הרבה גוף? עזוב את הטרולי הסקסי או התיק לחדר כושר הדיסקרטי להובלת הציוד, תביא ישר באלא. 

3. שלא לדבר על זה שלביצוע סספנשן יש צורך בציוד מותאם מיוחד ואישור של קונסטרוקטור בכיר. 

4. התחושה הזו שהיא קומפקטית וקטנה ואתה ממש גדול לידה? לא הפעם. אתם תשכבו במיטה האצבעות כפות הרגליים שלה יגעו בשלה. היא תקטר שהיד שלך שעוטפת שוברת לה את הצוואר, בלילה כשתרצה לקום להשתין תגלה שזה המון רגליים שצריך לפלס את הדרך החוצה כי הן כרוכות לפחות פעמיים סביב שלך. גם כשתעמדו, היא תסתכל לך ישר בעיניים. ויש גם מצב שלה לא תוכל לשקר לגבי החלקה הפנויה בפדחת שלך (זו שאתה כן משקר לעצמך).  

5. להוריד אותה על הברכיים זה סעיף מיוחד. בטח בפעם הראשונה כשתגלה שהפנים שלה יותר מול הפופיק שלך מאשר מול הזין. ואז האפקט הזה שהיא מרימה את הראש ומסתכלת עליך כשהיא מוצצת? זה פשוט טכנית לא אפשרי כשהיא בעצם רכונה. 

6. לזיין בדוגי, או בר' על השיש במטבח / שולחן במשרד. עד כמה אתה נהנה לעמוד על קצות אצבעות? כי רוב הסיכויים שהרגליים שלה ארוכות משלך. בטח אם היא על עקבים.  

אתה כבר מתחיל להבין איך העוצמה של האפקט בגודל שלך נעלמת? כי אפשר להוסיף גם משקל. מה שמביא אותי לסעיף הבא. 

7א'. משקל. אתה חושב שאתה חזק, אתה מתאמן ורץ ואולי אפילו דוחק. ואז יש לך הרבה קילוגרמים (לא נגיד במדויק, אבל נניח 90) מפוזרים על פני 178 סמ' מונחים עכשיו על המיטה ועקודים בתנוחה מסוימת, ואז אתה מנסה להניף, או לפחות להזיז  וכל מה ששכחת משיעורי פיסיקה או סטטיטקה לגבי הכפלה של משקל בקצה מוט ווקטורים ושאר ירקות פתאום חוזר לך בבום בגב התחתון ואתה מאבד כל כבוד עצמי ומבקש ממנה בנימוס לזוז לתנוחה שבא לך. מה שפותח מקום לדעה שלה לגבי התוכניות שלך ובתחלס, אתה רוצה להיות הגבר במיטה הזו, אבל אין לך שום יכולת לגרום לה לזוז בכל דרך אחרת.  

בסוף זה עוד עלול להגמר באצבע בתחת שלך.  

7ב'. אותו דבר, רק לגבי לנסות להניף אותה על הכתף ולקחת אותה מהסלון לחדר שינה. עזוב לחדר אחר, רק מהשטיח לספה. עזוב מראש, קילה, בקע סרעפתי, הרניה - זה ניתוח לא נעים. בכל חיי (גם ששקלתי הרבה פחות) הכרתי רק גבר אחד שכן היה מסוגל להניף אותי. והוא נשוי.  

 

אז לכל אלו שפונים אלי כשהם רואים מה כתבתי לגבי הגובה שלי, לכולל חובבי הגבוהות, מקווה שעזרתי וחסכתי לכם עוגמת נפש. או לפחות הוצאה על הרבה חבל קשירה ותור לכירופרקט. 

 

איה. 

Gabriel​(אחר) - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 4 שנים
חשופית שתוקה​(נשלטת) - שמעי,
מזמן לא שמחתי כל כך להיות 1.6 מ
😂
לפני 4 שנים
איה74 - 😍
לפני 4 שנים
-X- - 90 ק"ג זה סבבה
לפני 4 שנים
Qcandy​(נשלטת) - יאוו גדול...כמה צחקתי...נהדרת
לפני 4 שנים
שושן ים​(שולט) - ממש כישרון כתיבה .
לפני 4 שנים
סבלנות​(סדיסט) - מצד שני אפשר לקשור את השדיים ולהתעלל בהם. אפשר לעשות יותר סימנים כי יש יותר מקום. אפשר להעלם עם הראש בין הרגליים שלך פשוט להיות בחושך ולהתמכר. אפשר לשבת לך על הפנים ולחנוק אותך ולראות איך הרגליים הכבדות האלה פתאום מתעופפות באוויר שתהיי על הברכיים ישבן על עקבים צמודים ברכיים מפוסקות זה יוריד אותך כמה סנטימטרים וכל כך לא יהיה לך נח שכל תזוזה שלך תענשי בהצלפה חוסר גמישות אומר שאת תענשי יותר כי לא תוכלי להחזיק הרבה זמן בתנוחה תתכוננו לחזור אדומה סגולה...יש כל כך הרבה יתרונות כמו חסרונות... אני תמיד מעדיף לשתות את המים של הכוס המלאה כי בחצי הגמר יש רק אוויר, את זה יש לי כבר בכמויות...
לפני 4 שנים
איה74 - גם על הברכיים עם ישבן על העקבים עדיין צריכה להתכופף טיפה. אולי לא עם מי ש 1.95 ומעלה.
לפני 4 שנים
סבלנות​(סדיסט) - לא נורא אני אסלח על הטיפה...
לפני 4 שנים
חמוד וקשוב​(נשלט) - וואו..מזמן לא קראתי פוסט כל כך מעולה, נוקב ואמיתי אבל בעיקר מהנה ומשובב לב.. עכשיו מבין בהחלט מה כל כך מדהים באשה גבוהה ושופעת :)
לפני 4 שנים
אפרוחיתי - אהבתי
לפני 4 שנים
Miss Hide - מצחיקה שאת 😂
אהבתי במיוחד את ״ הכרתי רק גבר אחד שכן היה מסוגל להניף אותי. והוא נשוי״!
לפני 4 שנים
סבלני44 - החלום של אישה גדולה....שיתיחסו אליה כאל קטנה,פצפונת...שיוכלו לשפד אותה על הזין ולהסתובב איתה בבית.שהיא תוכל לקפוץ עליו עם כל הגוף ולחבק אותו עם הידיים והרגליים.שהוא יוכל להרים אותה על הידיים למיטה שהיא נרדמת בסלון.
בקיצור לאישה גדולה-חלומות גדולים
לפני 4 שנים
איה74 - חלום של נשלטת, לא בהכרח של כל אחת. ואכן קשה, אבל לא בלתי אפשרי.
לפני 4 שנים
Sif Sif{Serpentine} - אני רק 1.70 והינהנתי בהתלהבות לגבי רובם הגדול של הסעיפים פה... צחקתי ממש!!! 😄
⁦👏🏻⁩⁦👏🏻⁩⁦👏🏻⁩⁦👏🏻⁩⁦👏🏻⁩⁦👏🏻⁩
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י