לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אקוסטיקה

לפני 5 שנים. 12 בספטמבר 2018 בשעה 18:35

פרויד אמר פעם שלפעמים סיגר הוא סתם סיגר, אמר והותיר אחריו פתח לפרשנויות שונות ומשונות על אותו הסיגר ועל המשמעויות שאנו נותנים לדברים שהורגלנו לתת להם משמעות. וסטירה היא סתם סטירה. וסכין היא סתם סכין. ונשיקה היא סתם נשיקה, וכן הלאה וכן הלאה.

בידי אחד סטירה מותירה בה טראומה ובידי אחר מביאה לקתרזיס. יום אחד סכין חותכת סלט לאהובה בהשקמה מוקדמת שכולה מסירות, ויום אחר היא חותכת משהו אחר שהיא לא נועדה שכולה הרס עצמי. יום אחד זו נשיקה על המצח שכולה קרבה ופטרונות, ויום אחר זו נשיקה לוהטת בפה שכולה פראות, אבדן שליטה והכנעה.

וזה הזמן וההקשר שהפך את הטראומה לקתרזיס, את המסירות להרס עצמי ואת הפטרונות לאבדן שליטה. אבל גם הזמן שעבר וגם ההקשר ששונה באופן תהומי, לא העלימו את המושב האחורי. ככה זה נראה בעבר:

 

https://thecage.co.il/blog/userblog.php?postid=613375&blog_id=94852

 

בואו נדבר עליו לרגע, על המושב האחורי באוטו. עד גיל 13 אסור לילדה לשבת בו. לא בוער לי להדגיש לה שהיא למטה. רוצה לחשוב שזה כמו נהג פרטי? שתחשוב, הרי בהמשך היא תבין. אין צורך בשתיקות ארוכות ומביכות שיגרמו לה להסמיק ולאבד בטחון, אם אתה בסדר עם זה שיהיה לה בטחון.

היא תחשוב בהתחלה שזו בכלל תקלה בדלת או משהו כזה, עד שתסביר לה רק אחרי העצירה והישיבה הנעימה בחוף הים. תבהיר לה בטון דידקטי מתגרה שרק ילדה מעל גיל 13 יכולה לשבת מקדימה ושהיא לא התנהגה בהתאם לגילה ולכן היא תשב מאחורה. אם פעם זו הקופסה השחורה שלך שהונחה שם מקדימה, כיום זה פשוט מושב ריק שמחכה בסבלנות לבחורה שתשב בו. כשהיא תתנהג יפה כמו ילדה גדולה תרשה לה והיא תשב במקום המיוחל. וכשלא, היא תשב מאחורה. וגם כשהיא תהיה מאחורה אתה תחגור אותה. אתה תושיב אותה במיקום ככה שתוכל לראות לה את העיניים דרך המראה. אתה תקדם את הכיסא שלידך קדימה שיהיה לה מקום.

ובתחושת שוויון שכזו העברתם את הערב. סאבית בין שווים. בירה. חוף יום. גשם ראשון לא מתוכנן. טיול רגלי בעיר מקסימה למסעדה טובה. מנות מעולות שבוחרים ביחד. נגיעה אגבית של רגל ברגל מתחת לשולחן. נגיעה מכוונת של יד ביד על השולחן. חצי חצי בחשבון.

אצלך או אצלי? אצלך. יושבים. שותים מים. משחקים קצת יותר מדי לפעם ראשונה. מנקים את הפילטר של המזגן כי את לא מגיעה וממש חם לך. הולכים לישון וקמים בבוקר. "רוצה קפה?" במקום "****, תעשי לי קפה". מוסיקה. משחקים עוד קצת וזה הזמן ללכת.

נפרדים לשלום. נכנס לאוטו הלוהט ומדליק את המזגן בכל הכוח. נושם את הריח מליל אמש. מסתכל על הכתם במכנס באזור הברך בסיפוק והרהור קל. נותן לאוטו להתקרר ובא להתחיל ליסוע כשהיא מופיעה שם בדלת הקדמית ונכנסת ומתיישבת. היא צריכה טרמפ. ואז, אתה חייב להחליט מה אתה רוצה. הרי זה משחק סכום אפס. או שאת סאבית או שאת פרטנרית.  אפשר לאפס אותה ולשים אותה במקום תרתי משמע.

ואפשר גם אחרת.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י