לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אקוסטיקה

לפני 5 שנים. 24 באוקטובר 2018 בשעה 21:00

 

זה מופנה למאמי. כן, כן, אליך. זה לא כזה חשוב אם את חמודה, יקירתו, מתוקה, בת זוג או יפה שלו. את בסופו של יום רוצה להאמין שאת פתית שלג מיוחד. ולפעמים מזדנבת לי תהיה בלשנית רומאנטית על הבנאליות של האינטימיות. הרי יש כל כך הרבה "אהובה שלי" ומתוקות וחמודות שפזורות כחול הים בפי האוהבים. ולצדם כמובן כל הענבלצ'וק ושירוש, מורמור וטולטול, הרי למה יש סיומות החבבה/החפצה בעברית אם לא בדיוק בשביל זה? אבל גם הן סופיות הרי, אחרי שהתאמצתי מצאתי שבע. או שאולי בא לך קצת דם כחול ופינוקים של סרטי דיסני שעשו אבולוציה דרך סקס והעיר הגדולה לקומדיה רומאנטית סטייל הוליווד? נסיכה? מלכה? גבירה? דוכסית? כל ייחוס אצילי שתבקשי. או שאולי עולם החי קורץ לך? בתאילנד כינוי נפוץ הוא Chang Noi. כך האוהבים התאילנדים והתאילנדיות מכנים את אהובותיהן. המשמעות המילולית של זה היא "פיל קטן". רגע של פסיכולגיה תרבותית בחצי הפני. אז במקרה שלך אפשר להתפשר על טיגריסונת, גם חתול חמוד וגם טורף אכזר - כמו שרבות וטובות אוהבות לתפוש את עצמן גם כשהן  לאחר פרגון עכבר מעבדה לבקן.

 

אז מה נותר לנו האנשים שנאחזים בכל הכח באינטימיות שיצאה לטיול קצר אחרי פרידה קשה לפני כמה שנים ועוד לא חזרה? טורנדו מהפנט, דרקונית מתוקה, קשת בענן קסומה, סופה זוהרת, אהובה מגלגול אחר - הרי אנחנו פתית שלג מיוחד שאין כמונו בעולם.

 

וכל זה מוביל אותי לאירוע שכיח שהוא ששואלים אותך "מה את/ה מחפש/ת פה?". ממש לאחרונה מצאתי תשובה מאוד טריוויאלית לשאלה הזו: "אני מחפש את מה שאבד". וכששואלים אותי מה אבד לך, אני חושב על האינטימיות, הבנאליות שלה והרצון העז ל-ת-ק-ש-ו-ר-ת.

עליזה - נהדר. התגעגעתי 😋
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י