לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

זו המציאות שלנו והיא עולה על כל דמיון

להזדיין זה ברכה, מי בא לקידוש?
אנחנו מפרסמים גם פה כדי שבאמת יהיה אפשר להגיע גם מכאן, תפנו רק אם אתם יודעים שאתם יכולים להגיע הלילה ובחייאת תאותתו לפני כל פניה.

ברוכים הבאים לבלוג שלנו בדיוק ברגע כתיבת שורות אלה סיימנו את הלילה לבוקר זה, וכנראה שאנחנו מחפשים את הבא בתור.
לפני חודשיים. 6 ביולי 2024 בשעה 22:40

החבר שפותח דלתות מגיע אלינו לפתוח גם את השבוע. יש סף מסוים של פעמים שאם אתה חוצה אותו אתה נהיה חבר שלנו. אצל כל אחד הסף הוא טיפה שונה ולפי רמת העייפות של שניכם ברור לי שנתתם עבודה כלומר הוא חצה אותו.

״איזה כיף לסיים ככה את היום כל יום?״ אני שואלת. אי אפשר למצות את החיים בצורה טובה יותר מאשר ככה, אני מוצצת לך בישבן מורם כלפי זוית מושלמת לדוגי. הוא חודר ונותן עבודה גם פה. הזיון בקצב מהיר ואני עפה על זה. אני מצמידה את כפות הרגליים ומתרוממת כלפי מעלה עוד יותר, החדירות בצורה הזו מלמדות אותי שבכל יום אפשר למצוא כיוון חדש.

נהיה חם ואחרי זה לוהט. כשכמעט מגיעים לנקודת רתיחה הוא עושה טעות ולא גומר ואני בטח לא אגמור ברגע שמבחינתי יכול להימשך כל הלילה… למצוץ ולהימתח על פלטפורמת הדוגי אז אנחנו עוצרים. ״אני מרגיש זרמים ברגליים״ הוא אומר. הגמירה שלו נדדה.

אחרי שאנחנו שותים ואני מעמידה אותו בחזרה למצב הולם, אפשר להתחיל להלום. אני תופסת לו בשיער ומתחילה לרכוב עליו לאט והוא מזיין אותי מלמטה מהר.

ואז אני מכניסה את הזין שלו ככה שגם לך יישאר מקום ואתה נכנס. ואיזו כניסה אתה דופק. אם חשבתי שאתמול זו הייתה שלמות אז הלילה היא גדלה, שלמות ושליש. אתה מזיין אותי כל כך טוב ובאופן מפתיע אני גם אומרת לך את זה תוך כדי הזיון.

״וואו מאמי כן... תזיין אותי… חזק״
במקום חזק אתה פתאום מזיין מדויק. החדירה כל כך נוגעת בנקודה. אתה נכנס ויוצא ונכנס כאילו דרך הדופן של הכוס ואחרי כמה דקות כאלה אתה גומר . ״אנחנו מוותרים על הגמירה״, אני מדברת גם בשמו. בכל זאת הוא גר רק כמה רחובות מכאן.

 

רגעים של בריחה​(אחר) - שאפו לחבר שהצליח לעבור את הסף.
ואתם... כרגיל, מהממים וסקסייפ בטירוף
השראה...
לפני חודשיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י