לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

זו המציאות שלנו והיא עולה על כל דמיון

להזדיין זה ברכה, מי בא לקידוש?
אנחנו מפרסמים גם פה כדי שבאמת יהיה אפשר להגיע גם מכאן, תפנו רק אם אתם יודעים שאתם יכולים להגיע הלילה ובחייאת תאותתו לפני כל פניה.

ברוכים הבאים לבלוג שלנו בדיוק ברגע כתיבת שורות אלה סיימנו את הלילה לבוקר זה, וכנראה שאנחנו מחפשים את הבא בתור.
לפני חודשיים. 7 ביולי 2024 בשעה 12:05

אני חוזרת דרך הסופר להביא חלב ושולחת לו הודעה - ״היי״ (כל מי שחושב שהיי זו לא התחלה טובה לא יודע על מה הוא מדבר). לפעמים מישהו בצד השני מחכה (שלושה חודשים) שפשוט תשלחו לו היי…
עובר זמן לא רב מדי עד שהוא נמצא אצלנו בבית, אני מעירה אותך דקה לפני שהוא מגיע. זה עדיין בוקר. אני שומעת שכל הדרכים יהיו חסומות. אין טעם לצאת למאבקים.
אנחנו מעירים אותך ומחשיכים לך את החדר ובזמן שאתה הולך להתקלח אני מקבלת ממנו ירידה של געגועים של מישהו שמנסה כבר הרבה זמן להסביר לנו שכדאי שהוא יבוא.


כשאתה נכנס לחדר הוא מזיין אותי ואני תופסת לו את הביצים ולעצמי את הכוס עולה עליו ויורדת גונחת יותר ויותר מהר וגומרת.


עושים הפסקה ובפעם השלישית ברצף ומצליחים להתעלות שוב על החדירה כפולה האחרונה שהייתה,… ואני שוב מדברת אליך: ״מאמי וואווו וואו וואו זה כל כך טובבב״ אחרי שאתה מוציא את הזין והמבנה נשבר אני נשארת להזדיין עליו כמו על אופנוע עם הרגליים נוגעות במזרון בקצות האצבעות וכוס מרחף באוויר על הזין.

אחרי העצירה המתודית הוא עושה כל מאמץ אפשרי כדי שאני אגמור שוב, וכולנו יודעים כמה זה מאתגר…
״מה אתה צריכה? סטירות? מכות? בעדינות? רק תגידי לי מה? אני רוצה לעזור לך״ אני צוחקת ואומרת לו כן, בעדינות.

הוא מכניס אליי מלא אצבעות וביד השנייה מקיף את הדגדגן עם האגודל אני רועדת, תחושה של רעד פנימי כמו מטוס חורק צמיגים ומזעזע את הבטן מבפנים זה כבר בלתי נשלט, כמוני… הוא מרתיח אותי עם הלשון ודוחף אצבעות גם מהיד השנייה. אני מתפרקת עליו וגומרת שוב.


אחרי זה אנחנו כבר במעבר חד (וכואב) לאנאלי…
אני מחדירה את עצמי על הזין שלך ומתחילה אוטומטית ליילל: ״איי איי איי איי איייי״ עד שאני מצליחה ליישר קו עם הכוס.
שניכם מניפים אותי באוויר הוא נכנס מתחתיי ועכשיו כל אחד בחורו. אני נפתחת אני נושמת לא עמוק מדי כדי לא לזוז סנטימטר בכיוון הלא נכון ומתבכיינת.


אחרי כמה דקות כאלה אני זזה ואתה אומר לי להתכונן… ״אני צריכה אפידורל״ שלושתנו נקרעים מצחוק כי אני צריכה להתאמץ כדי להכניס את הזין שלו עד הסוף במציצה… אז מה יעלה בגורלי? אני תופסת את הזין ולוקחת רוורס, הוא נכנס אליי ומזיין אותי בתחת…

״הוא לא יכול לגמור ככה״ אני אומרת ובסוף אני מוצצת לו בעיקר את הביצים שמה לו יד בין הפלחים של הישבן והוא גומר על עצמו. כשאני חושבת שנגמר אתה מקרב אותי אליך ודוחף אליי אצבעות עמוק ״את עדיין יכולה עוד״ …

רגעים של בריחה​(אחר) - Wow....
נפלה לי הלסת
לפני חודשיים
Hanuman - מהמם
לפני חודשיים
Seayam - איזה כיף לך!
לפני חודשיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י