לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Yours

לפני חודש. 29 במרץ 2024 בשעה 9:48

העזתי מישהי חדשה, שבכלליות בבדסמ ופי כמה במדיקל אני סוג של בררנית, מעבר למקצועיות, וותק והידע בעיניין ממש ממש חשוב לי חיבור חם כזה... 

ברגע שנכנסתי לדלת נכנסתי ישר נכנסתי לחיבוק ואנרגיה חמה, בחורה מהממת ראש כייפי ומשוגע כמו שאני אוהבת, שתינו התרגשנו וחיכינו לזה.. 

מחטים זה כול מה שדובר מראש, לא איך, לא כמה, לא איפה בגוף, זה הדבר היחיד שידעתי שיקרה בנינו, אלמנט ההפתעה זה דבר שלמדתי מאוד לאהוב.

התחלנו מרגוע, לאט להכיר אחת את השנייה, את התגובות, את המגע, את השפה בנינו, התחלנו מעיטורים יפים על היד, שברגע שהמחט הראשונה נכנסה כבר הרגשתי את הסם הממכר הזה שמדליק  אותי בשניה, איך שהדקירה הראשונה נכנסת וחודרת לגוף, זה מעיר ומאיר כול חלקיק בגוף בכימה מדהימה שמערפלת ומעיפה אותי למקום האהוב הזה, ששם, בדיוק שם אני מרגישה הכי חייה. 

 

טיפסנו לאט לאט ועברנו מהיד לגב, מחטים נכנסות, וזה מדהים אותי כול פעם, שזה אותו עובי מחט אבל כול מקום בגב שונה בהרגשה שלו, יש כאלו שמרגישה עדין ורך ויש כאלו ששנושמת עמוק מהן בחדות מהכאב..

מכול אחת אני נושמת את התחושות האלו פנימה אליי מתענגת על הכאב הזה ואז נושפת אותו החוצה.. 

 

אני מסתכלת אחר כך בתמונה של היצירה שיצרת עליי, הקנבס כמו שקראת לזה, על האהבה שלך לחוסר סימטריה ולאומנות משוגעת וחופשית וזה היה לי יפייפה לראות❤️

תודה לך❤️❤️

 

 

 

Ginro​(אחר) - מיוחד ממש.
לפני חודש
im for you​(נשלטת) - תודה, באמת יצא יפה והיה בכלל סשן מהממם❤️
לפני חודש
researcher​(שולטת) - וואו פסיכי מרוב שזה יפה ואומנתיי
לפני חודש
im for you​(נשלטת) - היה מהמם ממש!! 😍😈
לפני חודש

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י