סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Yours

לפני 5 שנים. 25 בינואר 2019 בשעה 11:32

לפני כמה ימים מישהו שאל אותי " מה הפנטזיות שלך" ואמרתי לו אין לי, וזה נכון אין לי פנטזיות על משהו שעוד לא עשיתי ורוצה אולי פשוט לא יודעת על דברים כאלו. 

 

אבל יש לי כמיהה על דברים שהיו ויודעת שרוצה...

 

כמו שקשרת את הרגליים מכופפות החבל  מלופף סביב הירך והשוק ואז העברת חבל מהברך לברך מתחת למיטה והידקת אותן מנעת את היכולת לסגור ולזוז הן היו פתוחות ומפוסקות שאת האוויר הקר מלטף את השפתיים של הכוס  והדגדגן מתחיל להתחמם הרטיבות מתחילה לנזול מהפתיחה... 

 

או את הקושי כשהיית ממשיך אחרי שגמרתי וזה היה מטריף אותי משגע אותי לחלוטין בלי שום יכולת פיזית להזיז אותך מהדגדגן הרגיש בצורה חזקה כול כך. 

 

וכמה שבא לי על הכאב החם של ישבן בוער אחרי הרבה הצלפות שכבר הכאב מעומעם. השניות שעוברות בין הצלפה להצלפה שאתה מניח לי לעכל ולהפנים לתוכי את הכאב של כול פס ופס...

 

בא לי גם את הכאב של המצבטים אחרי שהן נמצאות  הרבה זמן על הפיטמות שהכאב כבר מוטבע בהן ואת הכאב החד והחזק כשמורידים ואת הדם מתחיל לזרום חזרה. 

 

שהדגדגן כואב מהמשאבה שכול ליטוף לידו כואב או נגיעה קטנה בו כואב ומהמם אותי. שגם בלי לגעת מרגישה את הלחץ על הדגדגן רוצה את הכאב המדהים הזה. ואחרי שמורידים, את היופי של הדגדגן ובא לי על הכאב החד של ההצלפות בו כשהוא רגיש ונפוח ככה. 

 

בא לי את ההתחננות אליך את הכמיהה, הרצון  לקבל אותך בתוכי חדירה עמוקה בכול החורים רק תחדור, בבקשה! שארגיש אותך בתוכי שארגיש את הזקפה שלך ממני אפילו רק ליקוק תתן לי, תתן לי להרגיש אותך כמה אתה נהנה מהכאב שלי כמה זה כובש אותי שאתה נהנה מלראות אותי כואבת כמה זה מחרמן אותך  וכמה זה מחרמן אותי שאתה ככה.

 

כמה אני צריכה את הדברים האלו כמה אני כמהה לזה.

לפעמים אחרי שיש דברים כאלו טובים רגעים עוצמתיים כאלו אתה רק מחפש שוב את זה, מחפש את ההרגשה שהייתה לך ברגעים שהיו, את התחושות הקסומות של התחלה, של דברים שנתגלים לפניך, דברים שחדשים לך והם פשוט התעלות הנפש בשבילי.

יש לי הרבה שאלות כמו אם היום זה יהיה אז ארגיש ככה כמו אז?  אם אני אמצא מישהו אחר שיהיה כול כך מספק כמו שאז הרגשתי שנהנתי כול כך הרגשתי חופשייה כי ידעתי שכול דבר שאתה עושה הוא מטריף אותי? כמו שאז כול דבר היה כול כך טוב  האם זה יכול לקרות עם מישהו אחר או שזה היה רק בגלל שזה היית אתה? האם אני אמצא עוד מישהו כזה שההתעללות תהייה כול כך נכונה וידע בדיוק מה להגיד כדי שאמס סופית... האם ניתן להרגיש שוב כול כך טוב אחרי שחווית משהו כזה עוצמתי..? 

 

זה רק הזמן יגיד. 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י