בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מלכודות של מילים

The Beauty of Suffering
לפני 6 שנים. 16 באוגוסט 2017 בשעה 9:10

בכל פעם שמגיע הזמן הזה לעלות על ההליכון באימון ולהתחיל לרוץ אפשר לשמוע אותי מתחילה לילל לצלילי ההמנון הקבוע: "אוף אין לי כוח, אני שונאת ודי כבר ואני הולכת מהאימון ובחיים לא חוזרת לפה יותר" עד שהמאמן אומר בקול חד: "תעלי תעלי כבר יא סחבה עלובה" ואז אני מחייכת ועולה. 

אתם מבינים? לא הייתי כזאת. אני אוהבת לרוץ, מאוד. אבל זה הגיל. הגיל והמפרקים המחורבנים. אני רצה עם ברך חבושה שבוגדת בי אחת לשבועיים הבת זונה. אבל אפשר להבין אותה, לפעמים אני והיא מתרפקות על חסד הנעורים בו הייתי שעות על ארבע על הרצפה, מסיימת את הלילה עם ברכיים בצבע סגול.

אני עולה על ההליכון, מתחילה בהליכה: "צריך לחמם אותה" המאמן אומר לי. ואני עונה: "כן, אתה צודק" ואני בכלל לא יודעת אם הוא מתכוון אליי או לברך עצמה אבל מה זה כבר משנה. 

ואני יודעת שתיכף הוא יאמר לי להרים קצב ולהתחיל לרוץ ואם לא אעלה את הקצב הוא יבוא וילחץ על המספרים בעצמו עד שיחליט שדי זה מספיק מהיר. ממש ממש מהיר.

וכשאני רצה, אני מדמיינת אותך רודף אחרי. אני לא יודעת מי אתה, אין לך פנים ואין דמות. אבל אני עוצמת עיניים ורצה, בורחת ממך ויודעת שזה קרב אבוד. יודעת שתיכף אתעייף, אעצור ואתה תשיג אותי ותתפוס ותעשה בי מה שתרצה. אני פוקחת עיניים, מביטה במראה שמולי ואני נראית כמו ילדה עם קוקו גבוה, פנים אדומות, צוואר ארוך ובגדי ספורט צבעוניים. אני מחייכת, עוצמת עיניים ובורחת ממך. והקצב עולה, אני מעלה אותו, והברך לא כואבת לי כי צריך לאמן אותה לרוץ כי תיכף תבוא, ממש אוטוטו ואני אצטרך לברוח. ואז מגיע הרגע הזה שאני מרגישה שפרצתי מחסום ואני יכולה לרוץ מעכשיו ועד אינסוף. אבל אתה, אתה בסוף תתפוס. תמיד תהיה יותר חזק, יותר מהיר, יותר חכם. 

וכך זה היה תמיד אצלי בראש: אני בורחת, מתנגדת, נלחמת, נאבקת, נתפסת, מוכנעת. תמיד. 

"סחבה, היה לך אימון מעולה היום" המאמן מסכם.

אני מחייכת וכולי, אבל כולי - רטובה. 

 

 

מטפורה מהלכת​(שולט) - אין לזה שרודף אחרייך פנים כי זה לא ממש משנה מי זה.. העיקר שיכנס לפנטזיה...
לפני 6 שנים
מיה34​(אחרת) - בול
לפני 6 שנים
מטפורה מהלכת​(שולט) - את חיה באשליות! המציאות לא קרובה לדמיון. תפתחי לאפשרי ... "אחד יחיד ומיוחד שיתעלה מעל כולם וישנה את התמונה" = פנטזיה שכיחה ונדושה!
גם בפנטזיה צריך דמיון ויצירתיות...
לפני 6 שנים
מיה34​(אחרת) - שומע רגע? אני מכירה אותך? אתה מכיר אותי? אני באה להגיד לך על מה לפנטז ועל מה לא? זאת אני. אלו החיים שלי, אלו הפנטזיות שלי וזה מה שאני רוצה. ושומע עוד משהו שניה? זה גם יקרה.
לפני 6 שנים
מטפורה מהלכת​(שולט) - אני לא נגדך! להיפך. אם לפחות תחשבי על זה -תביני הרבה. יקרה או לא? זה גם יגמר... עוד תביני. זה תמיד נגמר.
בעצם- כל הנשים אותו דבר! הבעיה שהמציאות שונה...
לפני 6 שנים
מיה34​(אחרת) - ברור שזה נגמר. הכל זמני. אל תשכח את זה ואל תתן לאף אחד להעציב לך את הלב.
לפני 6 שנים
MyLexicon - לא, זה לא הגיוני הכתיבה שלך...
לפני 6 שנים
מיה34​(אחרת) - לב עליך:)
לפני 6 שנים
Coach - שחייה, וחיזוקי כח למפרקים.
רק אחרי זה רצים.
העיקר שתהני
לפני 6 שנים
מיה34​(אחרת) - תודה קואוץ'!
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י