צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מלכודות של מילים

The Beauty of Suffering
לפני 6 שנים. 31 באוקטובר 2017 בשעה 21:24

שמע, עזוב אותך דייט. באמת. כי אני מכירה את עצמי וכן, אני גם מכירה אותך. איך אני מכירה אותך? כי בשורה התחתונה אנחנו לא שונים באמת. אז אתאפר ואתלבש, אעלה על עקבים כי למרות שיש מצב ששיקרת (ואני מקווה בשבילך שלא) אתה עדיין תהיה יותר גבוה ממני ואני עדיין אצטרך עקבים. ושניה לפני שאכנס לבר אשמע את הראש שלי נוזף בי שמה חשבתי לעצמי ואולי עדיף לחזור הביתה ולמי יש כוח עכשיו לשיט הזה. ובכל זאת אכנס ואפגוש אותך. ואתה תחייך ותשים לב למבוכה שלי וזה רק יגרום לך יותר לחייך ולהתנפח. אז נזמין שתיה והאלכוהול יתחיל לרכך והזמן יעבור ומחר יש עבודה וצריך לקום מוקדם ודווקא אז, דווקא בעשר הדקות האחרונות, כשנהיה כבר משוחררים ונינוחים, מחוייכים ונעימים, דווקא אז נצטרך ללכת. וכל אחד בדרכו לביתו שלו יתהה על כל הדברים שיכול היה לומר ולא אמר, על היד שהיססה אם ללטף או לוותר על ערימת המסכות שהתעקשנו ללבוש על עצמנו ועוד ועוד ועוד. 

אז שמע. בוא. עזוב אותך מהשטויות האלה. בוא נדבר. תביא תמונה. יש וייב טוב? יש זרימה? בוא. ניפגש בשדה התעופה. נטוס לאמסטרדם. סוף שבוע ארוך. יהיה ממש מביך בהתחלה, זה בטוח. אני מניחה שעוד בתור בבידוק כל אחד יתהה לעצמו מה בדיוק עבר לנו בראש שבחרנו לטוס עם מישהו שאנחנו לא באמת מכירים. סביר להניח שעד הדיוטי פרי זה כבר יעבור. במטוס רגע לפני שהגלגלים יתנתקו מהקרקע אחזיק לך את היד כי אני קצת מפחדת ואני צריכה יד ואתה תחייך שאני מועכת לך אותה ותבין שיש מצב שנסעת עם בחורה הזויה. ואתה מה? תביט במראה. 

ארבעה ימים. שלושה לילות. כל המצבים. עם עקבים. ובלי. ואיפור. ובגדים יפים. ופיג'מה. ומסטולים וסחים ורעבים ומשייטים ברחובות ומסיבות ושופינג וברור שאתה שונא שופינג אבל אמרנו ארבעה ימים אחד בתחת של השני אז תשתוק ותסבול. וניקח אופניים או נישן צהריים. ולמי אכפת. ובסוף נחזור ונחליט אם ממשיכים או נפרדים. אם נאמר לעצמנו שחייבים לעשות דבר כזה שוב בחודש הבא או אם זו היתה חוויה חד פעמית שעדיף שלעולם לא נעשה אותה. לך תדע. 

אז עזוב דייט עם הצגות ושטויות. יש לך מספיק אומץ להרפתקאה שכזאת?

 

(גם פריז או ברלין או פראג. רק אל תהיה אנס או רוצח שכיר או ממש מטורלל) 

 

 

Aציבעוני​(אחר) - את טובההה מאוד!
לפני 6 שנים
מיה34​(אחרת) - תודה :)
לפני 6 שנים
THE-MASTER​(שולט) - קדימה צעד. אם יש וייב אני זורם...
לפני 6 שנים
מיה34​(אחרת) - :)
לפני 6 שנים
Rrocketqueen - מה זה? ראית אתמול "חתונה ממבט ראשון"? (((:

ו-Aצועני, בוקר טוב אליהו!
לפני 6 שנים
מיה34​(אחרת) - בדיוק כשכתבתי את הפוסט תהיתי לעצמי אם מישהו יזהה את הרפרנס :)
לפני 6 שנים
Mary Jane - איזו חמודה (:
לפני 6 שנים
מיה34​(אחרת) - בסוף אני אקח אותך איתי וזהו.
לפני 6 שנים
diangelo​(שולט) - השאיפה הנשית לקצר תהליכים בדרך לזוגיות חיננית כמעט כמו השאיפה הגברית לקצר תהליכים בדרך לסקס.
לפני 6 שנים
מיה34​(אחרת) - אם הייתי רוצה זוגיות הייתי כותבת. לעומת זאת, כמות הגברים שמחפשים זיונים ועושים אינסוף סיבובים מעייפת ומטרחנת. אמת. זה הכל. כמו זה: https://thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=82043
לפני 6 שנים
diangelo​(שולט) - מבזק אמת - הסיכוי של אישה לקבל זוגיות מעצם זה שהיא מכריזה על רצונה בזוגיות, שווה לסיכוי של גבר לקבל זיון מעצם זה שהוא מכריז על רצונו בזיון, שזה במתימטית שווה קרוב לאפס.
אז כל מין מנדנד מול המין השני בפתיון ומחביא את הקרס. עד שלא תקבלי את המציאות הזאת, תמשיכי להאמין בפנטזיות כמו זו המלונקקת, ותמשיכי להאמין שמישהו מאמין לך. אין בעד מה.
לפני 6 שנים
מיה34​(אחרת) - אז מה אתה עושה בחמישי? שנטוס?
לפני 6 שנים
diangelo​(שולט) - נטוס לאן שתרצי, נדבר על מה שתרצי כמה שתרצי, אפילו נדבר על הרגשות שלנו, אבל רק אחרי שתמצצי לי את הזין (היטב).
לפני 6 שנים
מיה34​(אחרת) - חרא של מוצצת אני. חרא.
לפני 6 שנים
diangelo​(שולט) - זאת היתה הנחת העבודה. אבל אצלי נמדדים על מאמץ, לא על תוצאות.
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י