בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דינא דמלכותא

דינא
לפני 5 שנים. 28 בספטמבר 2018 בשעה 15:30

הדבר המוזר ביותר בסשן הסאונדינג (טוב, מעבר לזה שתקעו לי מוט מתכת בתוך הזין), הוא שהרעיון לא הפחיד אותי עד כדי כך.

כלומר, הוא הפחיד אותי, ברור. אם לא ציינתי זאת, מדובר במוט מתכת בתוך הזין.

אבל איכשהו, הפחידו אותי הרבה יותר הצלפות הקיין, או שוט הגומי האכזרי שהיא הורתה לי להביא ושאני לא משוכנע שחוקי ברוב מדינות המערב, או המצבטים היפניים שלה שהיא תיארה כ"בלתי נסבלים במיוחד, גם ביחס למצבטים יפניים" . ביחס לכל אלה, סאונדינג נראה כמו עניין מתון, יחסית, ברמת הכאב הצפויה, ממנה מאוד פחדתי.

כשהגיע הרגע היא הורתה לי לשכב עירום על המיטה. עמד לי בטירוף, כי לזין שלי אין שכל. היא מאוד, מאוד התרשמה מכמה שאני מטפטף, ובזאת, בגילי המופלג, למדתי על עצמי משהו – אני מטפטף הרבה, וזו לא הנורמה. הייתי משוכנע שכולם מטפטפים כל הזמן. מוזר.

ואז היא שלפה את המוט. ציפיתי ורציתי שהיא תקשור אותי, כדי שלא אוכל לזוז אפילו אם ארצה, כדי שזה לא יהיה תלוי בי. אבל היא השאירה אותי חופשי לגמרי, ואת האחריות לא לזוז בזמן שהיא חודרת לחור שלא ידעתי שאפשר לחדור אליו עד לא מזמן – עלי.

ואז היא הכניסה אותו. כמה שלא אנסה, אין אפשרות לתאר את התחושה במילים. אני אשתמש במילותיה שלה "לא שיש לי משהו נגד לחדור אנאלית, אבל *זה* לזיין גבר". אני חושב שהיא צדקה. אני חושב שככה מרגישה אשה כאשר איבר זר חודר לאיברה הפרטי ביותר. זה לא כאב כמו שזה היה....מוזר, מפתיע. טוב, זה גם כאב, אבל לא נורא, הכאב היה משני לכמה החפץ הזה לא היה שייך שם, לתחושה הפשוט משונה להפליא של הזין שלי מלא במשהו אחר.

שוב, אין אפשרות לתאר את התחושה הפיזית במילים. הקולות שהוצאתי שם נעו, מלבד זעקות כאב פה ושם, בעיקר בין זעקות הפתעה, פליאה, חוסר אמונה – מה זה, מה זה הדבר הזה, מה זו ההרגשה הזו.

לא העזתי להסתכל מהרגע שזה התחיל. עצמתי עיניים או הבטתי חזק מאוד בתקרה. באיזשהו שלב, כשנראה היה שהיא מאוד, מאוד מרוצה, והפסיקה לרגע את ההתעסקות, אזרתי אוז והגנבתי מבט. לתחושה של הזין שלי מלא בגוף זר, נוספה תמונה של קצת מוט מתכת מבצבץ החוצה מתוכו, מתנוסס מעל הכיפה. לרגע, לא הייתי משוכנע שזה שלי. אבל זה היה. שלי, ושלה.

תודה.

 

(תמונה – בפעם הבאה שהיא תחליט שהיא רוצה, אם היא תחליט שהיא רוצה לתעד)


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י