בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דינא דמלכותא

דינא
לפני שנתיים. 26 בדצמבר 2021 בשעה 19:57

לקריאת חלק א'

לקריאת חלק ב'

 

...

כן, אין פה מקום לטעות. זו היתה השאלה הראשונה אליה היא מתייחסת כרגע.

זכרתי גם מה עניתי – התשובה הנכונה היחידה שיכולתי לחשוב עליה: "אני אעשה כרצונך המלכה". בזמן אמת, התכוונתי לזה. הייתי עמוק בסאב-ספייס וחוויות הערב היפנטו אותי. אני זוכר שגם ניסיתי לדמיין – לשניה וחצי – את הסיטואציה אם וכאשר תתממש הלכה למעשה. הרגשתי, אז, אפוף אדרנלין ואנדורפינים, שאוכל לעשות זאת אם אידרש.

איזו טעות.

הנה אני נדרש. הנה ה-הלכה למעשה. וכל מה שאני יכול לחשוב זה האם המלכה תקבל בדיעבד גבולות שלא הכרזתי עליהם, או האם יש לי בכלל אפשרות טכנית לא לציית (מובן מאליו שכאדם 'נורמלי' יכולתי כביכול פשוט לקום וללכת, אבל לא, לא באמת. לא ככה פועל מוח של עבד מושקע בהתמסרותו ומכושף ע"י מלכתו).  

מרוב מחשבות שכחתי לענות לשאלה.

"עבד, אתה רוצה להרוויח הצלפות על אמת?! שאלתי אותך משהו!"

"כן המלכה, אני זוכר מה שאלת"

"ואתה זוכר מה ענית?"

"כן המלכה"

"מקסים. רד על ארבע".

ירדתי.

המלכה קרנה מאושר. "תכיר, אפס... בנות, תכירו, זה עבד ותיק שלי, הרבה, הרבה יותר מוצלח מהאפס הזה. אני מקווה שזה ברור לך, אפס"

"כן המלכה", מלמלתי ועיניי מושפלות לרצפה, לא יודע לאן להסתכל.

החברות כמעט שלא השמיעו קול. נדמה היה לי שהן מבינות בסך הכל את הסיטואציה, ונעות פעימות לב מואצות ונשימות כבדות לבין אי-יכולת להפסיק לצפות ולטחון מחשבות מה הולך לקרות. התנחמתי נחמה-פורתא בקו הדמיון הזה בין מצבנו.

"תסתכל למעלה, עבד, תסתכל על מה שאתה צריך לשאוף להיות"

בלעתי רוק והסתכלתי למעלה, על העבד הוותיק. למראית עין, מבחינה חיצונית, לא היה שם הרבה יותר מדי אבק קסמים. גבר בשנות ה-30 לחייו, כך נראה, שעל אף זאת כבר היה בשלבי הקרחה מתקדמים. משקפיים. מעיל גשם, צעיף, מגפיים. נראה גבוה במקצת ממני (לא יכולתי להיות בטוח בכמה מעמדתי על ארבע). לא קלטתי הרבה יותר מזה ויזואלית. מה שכן קלטתי בעוצמה זה את ריח האפטר-שייב שהיה נדמה לי שאני מזהה ממותג שהשתמשתי בו לפני כמה שנים, ואת ההפנמה המנטלית הכה-פשוטה ועם זאת כה-מורכבת וכה-הרת גורל – זה גבר. לא אשה. לא בחורה. גבר. ואני פה על ארבע. ורוצה נואשות לרצות את מלכתי ולברוח בו זמנית.

"על ארבע, בלי בגדים", פנתה המלכה לעברו.

הוא התפשט במהרה. בלי בגדים היו לי עוד נקודות להשוואה, שבהיעדר כל דבר אחר פרודוקטיבי לעשות או לחשוב עליו, הרצתי וניתחתי בראש לעומק. רזה בערך כמוני, בהיר כמוני, שעיר משמעותית ממני, אכן יותר גבוה, ו... אוקיי, זה באמת לא מסוג הדברים שאני חושב עליהם או שאיכפת לי מהם בכלל עפ"י רוב, אבל פה היו נסיבות קיצון. הזין שלי בבירור גדול בהרבה משלו, משהו ברוח המושפלת שלי נאחז בעובדה חסרת החשיבות והפרימיטיבית הזו כמוצא שלל רב. כעבור כשניה נזכרתי שהזין הממוצע שלו חופשי, והגדול יחסית שלי נעול על בריח, ולא היה גדול יותר מאצבעות מורחב בחודשיים האחרונים. עוד ניצחון כזה...

"אפס, קום. עמדו אחד ליד השני"

נעמדתי, לא יודע מה לעשות עם הידיים, עם העיניים ועם הזין הנעול שלי. לא שהיו לי יותר מדי ברירות. נעמדתי ליד העבד השני. שיט, גבוה ממני בראש.

"מה דעתכן, בנות?", המלכה היתה כ"כ שמחה שלא יכולתי שלא לשמוח איתה ובשבילה, ולא משנה מה טומן העתיד.

"אף פעם לא ידעתי שאת כזאת", העירה אחת החברות, "חשבתי זה כולה קשירות במיטה פה ושם. וואו". שתי החברות הנהנו, ואחת הצביעה עלינו ושאלה "למה הוא עם זין נעול והוא לא?"

"כי האפס עוד צריך ללמוד את מקומו, ודורש הרבה יותר משמעת וחינוך מאשר העבד אלפא שלי", השיבה המלכה.

הרגשתי כמו ירו בי חץ בלב. הדעת נותנת שבכל מקום אחר בעולם, חשבתי ביהירות, אני הייתי האלפא בחדר. פה כל מהותי היא כלי שני בחשיבותו לכלי אחר למימוש רצונותיה של המלכה. למה זה נשמע לי כמו דבר שלילי? תפסתי את עצמי לרגע, והבנתי – המלכה צודקת, אני באמת צריך עוד ללמוד את מקומי. באמת יש סיבה למנעול הזה על האיבר שלי. אני עוד לא שם לגמרי. בתוכי ידעתי שלכך – להיות כלי לשימושה – נועדתי, ובכך אני מוצא את אושרי, וחייב אותו לה. אולי מן הראוי שאמצוץ או איחדר ע"י העבד הזה. יש לי הרבה מה ללמוד... המחשבות פילחו אותי כמטוס סילון.

"עבד ואפס, קשה מאוד להשוות ביניכם, כמובן. אתם בשלבים שונים של האילוף שלכם ובשלבים שונים של ההיררכיה. מה שכן, אני יודעת כמה שניכם רוצים לרצות, כמה שניכם משאירים את מי שאתם בחוץ, בחוץ, וכמה שאתם משתדלים לשמח אותי. לעת עתה, עם זאת, המכנה המשותף שהכי מעניין אותי לגביכם, הוא כמה שניכם שונאים את אלו".

מתוך כיס בסווטשרט הוורוד היא שלפה שני זוגות של מצבטי פטמות יפניים. לאאאאאאא! חשבתי לעצמי, וללא ספק פניי הסגירו זאת. היה קל להבחין בכך כיוון שפניו של העבד נשארו חסרי הבעה לחלוטין. גם המלכה וחברותיה שמו לב לכך, וגיחכו. "אמרתי לכן?", מלמלה המלכה לעבריהן.

"עמדו זה מול זה".

צייתנו, ולראשונה בחיי עמדתי עירום בטווח אפס (לא הערכתי את כפל המשמעות) מול גבר עירום אחר. הסיטואציה היתה גדולה, קוסמית, אבל לא יכולתי להפסיק להתעסק בדברים הקטנים. הנה, אני חש את שיער החזה שלו על חזי. הנה, זה היה הזין שלו שנגע קלות באיזור במפשעה ליד חגורת הצניעות. איכשהו, תפשתי גם את גדלות המאורע וגם כל שפשוף עור בעור זערורי.

המלכה צבטה קלות את פטמתי, ונאנחתי. הפטמות הן החלק הכי רגיש בגופי. בשמחה (טוב, הכל יחסי) הייתי מקבל את המצבטים על הביצים ולא על הפטמות. אבל מי שואל אותי. מצבט אחד עלה על פטמתי, הנחקתי בקושי צרחה כשהנקודה הקטנה של הבשר הרגיש נמעכה ונצבטה ע"י הרוע הטהור הזה שהוא מצבטים יפניים. מצבט אחד, מצדה השני של השרשרת, עלה על פטמתו של העבד, שנותר שקט.

גם הזוג השני לא איחר, לבוא, והנה, היינו מאוחדים בעוד דרך – כבולים פטמה-פטמה.

"עכשיו, איפה היינו", דיברה המלכה לעצמה, והלכה, וחזרה, ובידיה השוט המקולל. פלוגר עם זנבות עור רחבים וקשים, שלמדתי להכיר טוב מדי בשלושת החודשים האחרונים.

טוב, עבד ואפס, החוקים להיום הם די פשוטים. שלוש תחרויות קצרות. המפסיד מוצץ למנצח. לא ביג דיל, נכון?

החברות על הספה, ואני, הבלענו השתנקות. העבד, כהרגלו, נותר קפוא. תהיתי אם גם אני אהיה מחונך כמוהו באיזשהו שלב.

"מקצה ראשון – משיכת מצבטים" – קדימה!

התחרות נגמרה כשלעומת שהתחילה. בשניה שהעבד משך את חזהו אחורה, נפלט מפי החשוק קול צרחת כאב כשחשתי את פטמותיי עומדות להיקרע ממני. בשיא הכוח האנושי השארתי את הידיים מאחורי הגב, אבל החזה שלי זז לכיוונו כדי להקל במשהו את הכאב הנורא. איזו התחלה נוראית. לא רציתי לחשוב על הסוף.

"טוב, זה לא לקח אפילו שניה. אתה פאתטי, אפס. אם לא תשתדל יותר לא תהיה יותר הבידור שלי"

זה כאב יותר מאשר המצבטים ומפטמותיי שהרגישו כאילו לובנו בברזל חם.

"סליחה המלכה, אני אעשה הכל כדי להיות ראוי לבדר אותך"

"אני מקווה מאוד, כי הנה התחרות השניה, הרבה לפני הלו"ז..."

(כדורסל, חשבתי? אולי לוגיקה? ניסיתי לשעשע את עצמי לאור מצב הביש בו הייתי. בשניהם אני לוקח אותו, הייתי בטוח)

"משיכת מצבטים תחתונה"

לא האמנתי לשמחה שחשתי למשמע הידיעה שעוד שניה ישימו לי מצבט יפני מרושע מלא בליטות שכל מהותן להגביר את הכאב על האיבר ה(לכאורה) הכי רגיש שלי. אוקיי, את זה אני חייב, חייב לקחת.

המלכה שלפה מכיס אחר (כמה כיסים יש לה?) זוג מצבטים שלישי, וחייכה אלינו חיוך צחור "אתם יודעים לאן זה הולך, נכון?". תוך שניות מצבט אחד לפת את כל העור העודף בשק האשכים שלי, ואז בשלו. זו הפעם, אני נשארתי שקט, והוא החניק יללה קטנה. זה חייב להיות שלי, חשבתי.

"קדימה!"

שנינו התחלנו למשוך, ו-וואו, כמה שזה שרף. קשה להסביר למי שלא חווה, בטח למי שלא חוותה זאת, מה זה כאב בביצים. זה לא דומה לשום דבר אחר. זה כואב לא רק איפה שכואב באיבר עצמו, זה כואב גם בקיבה, זה כואב גם במוח, זה מחניק בגרון. ובזה הרגע, זה גורם להרגשה שהעור הרגיש ביותר בגופי עולה באש. אך חרף כל זאת, נשארתי די יציב. גם העבד, אבל מאגלי הזיעה על מצחו נראה היה שהוא מתאמץ יותר ממני. לא רציתי לעשות תנועה חדה שתתלוש את המצבטים באיבחה מעל אשכיי, אז נשמתי עמוק-עמוק-עמוק, ואז התחלתי, לאט לאט, ללכת אחורה. זה כשלעצמו התגלה כאסטרטגיה דו-כיוונית, משום שההליכה אחורה משכה את הביצים שלו, אך העמיסה מיד את משקלו גם על הפטמות שלי, מה שלא יכולתי לשאת. לא איכפת לי, חשבתי. גם אם ייקרעו לי הפטמות, אני ממשיך. העבד נאנח, סימן ראשון לאנושיות. הביצים שלו נמתחו קדימה, והוא עשה צעד קטן לכיווני, מה שהקל במעט את הכאב על פטמותיי ואשכיי. זה שלי, חשבתי. עשיתי עוד צעד אחורה. עוד אחד קטןןןןןן. כ"כ.... כואב.......

"אחת אחת!" הכריזה המלכה, ושנינו נעצרנו, מיוזעים, מתנשפים, כואבים, צורבים, חשים זה את הבל פיו של זה ורואים כל טיפת זיעה אחד על השני.

"ניאלץ לעבור למקצה מכריע!", אמרה המלקה אגב שחוק.... ונטלה את השוט.

המצבטים לא הוסרו. הפטמות שלי עדיין בערו, והאשכים שרפו (אם שלי שורפים, מה עובר על השני, חשבתי). ועם כל זאת, הפלוגר המרושע נחת כעת על גבו של העבד, מה שטילטל אותו בצעקה, ואגב כך משך את המצבטים שעליי וגרם לי (כמעט) לשחרר קללה עסיסית מרוב כאב. המלכה הצליפה בעבד שוב, ושוב, ושוב, לא יודע כמה זמן. ידעתי רק שאני לא אצליח לעמוד באותה כמות הצלפות או מידת כאב, וידעתי מה זה אומר.

אחרי דקה, או שעה, העבד החל מתייפח, והמלכה עברה אלי. חלק ממני רצה להיכנע מיד, ולחסוך מעצמי לפחות את הסבל הזה, אבל ידעתי שהמלכה לא תראה זאת בעין יפה. עלי לסבול לשם הנאתה, ויהי מה.

הפלוגר נחת בלי התראה על גבי, וצרחתי. הפטמות, האשכים, ועכשיו הגב שלי בוער, לא יכולתי יותר. פעם שניה, צרחתי. "שתוק אפס או שאכניס לך גאג בגודל כזה שלא תוכל לנשום!", הזהירה המלכה בנוקשות, וניסיתי לישוך את שפתיי. עוד הצלפה, עוד הצלפה, כל חלק בגוף שלי צרב. לא חשבתי עוד על ניצחון. ניסיתי בסך הכל להגיע למספר הצלפות סביר, כדי לא לאכזב את מלכתי. אני לא יודע אם הצלחתי, לא יודע כמה זמן עבר. אני רק יודע שהדמעה הראשונה באה, ואחריה עוד אחת, והנה אני גועה בקול על הכאב שהפך להיות כל מהותי.

"נראה שיש לנו הכרעה!" שמחה המלכה. העפתי חצי מבט הצדה. היא היתה מאושרת, ומאוד, מאוד בבירור גם מגורה עד הקצה. הלב שלי כאב שוב, אך הפעם לא מרחמים עצמיים, אלא מתוך קנאות לאושרו של היצור היפהפה והמהפנט הזה שהפך אותי לעבד שלו. מה לא הייתי עושה בשבילה. למעשה, אני בדיוק הולך לגלות.

קלטתי גם את החברות יושבות צמודות מאי פעם על הספה. מחזיקות ידיים, מביטות בלי להעז לעפעף. אחת מהן שלחה יד אגבית אל תוך מכנסי הפיג'מה שלה.

"אאאאאאאאאאווווווווווווווווו", המצבטים הוסרו מהפטמות בשניה, והדם החוזר הביא עמו גל חדש ומפלח פי כמה של כאב חד. גם המצבט מהאשכים ירד, אך עם השריפה הנקודתית הזו התמודדתי באמצעות כמה נשימות כבדות.

עבד, תעמיד אותו, יש לך דקה. העבד השני החל משפשף את איבר מינו. הוא לא היה צריך הרבה. האיבר, שהיה רפוי בגלל הכאב, הזדקר במהירות עכשיו כשהכאב פס, ושמציצה עמדה להגיע. חשבתי שאלמלא הייתי נעול, הייתי מזדקר אפילו מהר ממנו. לא ידעתי כמה זמן כבר מאז הוא גמר בפעם האחרונה, אבל הייתי מוכן להמר על החודשיים ו-26 הימים שלי. עם זאת, בשניה ספציפית זאת, חשתי כאילו לא אחוש גירוי מיני יותר לעולם. החגורה יכולה להישאר, למי איכפת, לאור מה שהולך לקרות.

תוך פחות מדקה איברו של העבד היה זקור.

"אפס, קרב את הפנים".

קירבתי את פניי. בחיים לא הייתי כ"כ קרוב לזין. ריח של זיעה, קצת טיפות זרע סוררות מהחוויה עד כה וניחוח גברי חסר שם קיבל את פניי. לא הערכתי גם את העובדה שבניגוד אלי, הוא לא היה מגולח למשעי. לו היה צריך למצוץ לי, הוא היה מוצא זאת הרבה יותר מתקבל על הדעת. אבל הוא לא. ואני כן.

"לקק לו את הביצים"

זה משהו שתמיד נהניתי לבקש מבנות לעשות לפני שהפכתי לעבד, אחד האקטים שאני הכי אוהב. הו, איך שהתחלפו היוצרות.

ליקקתי. זיעה, גבריות חסרת שם, שיערות, איכ.

"תסתכל ישירות על הזין שלו, מה דעתך?", שאלה המלכה.

שוב, בפעם הראשונה בחיי, הסתכלתי על זין עומד מטווח אפס. מחשבתי הראשונה היתה "איזה טעם הולך להיות לדבר הזה?". מחשבתי השניה היתה "הוא לא גדול במיוחד, שלי גדול משמעותית משלו כשהוא לא נעול, אבל איך, לעזאזל, אני מכניס את הדבר הלא-גדול-במיוחד-הענקי הזה לתוך הפה שלי? אין סיכוי שזה נכנס פנימה! נזכרתי בחברה הראשונה שלי, שהתקשתה למצוץ לי בדיוק על רקע הזה. לא הבנתי מה ואיך אני אמור לעשות.

"מה דעתך עליו?!"

"הוא יפה", עניתי, לא ידעתי מה לענות. לא רציתי להעליב ולא רציתי להפריז.

"אתה רוצה למצוץ לו?"

"לא, המלכה"

"למה לא?"

"כי זה מגעיל אותי, המלכה"

"אבל אתה תמצוץ לו כי אני אמרתי וכי שאתה יודע שזה שמשמח אותי, ושזה כל ייעודך, נכון?"

היא צודקת.

"כן, המלכה".

"תמצוץ".

לא ידעתי מה לעשות. אחרי מחשבה קצרה, לקחתי את הזין, והכנסתי אותו לפי. ניסיתי לדמיין שהסיטואציה היתה הפוכה (הלוואי והיתה הפוכה), איך הייתי רוצה שיעשו לי. הכנסתי את הזין לפי. הוא היה מלוח משילוב של זיעה ופרה-קאם, אבל בעיקר, בעיקר, הוא פשוט היה גדול מדי לפה שלי. ניסיתי ככל יכולתי למצוץ רק עם השפתיים (את הלשון שמרתי בקנאות לעצמי לעת עתה), אבל מדי פעם חשתי את שיניי מתחככות בו, וחשתי את העבד נרעד טיפה. אני בטח המוצץ הגרוע בעולם.

"איך הוא, עבד?"

"יש מקום לשיפור, המלכה", השיב העבד.

"מעולה. יש לנו את כל הזמן שבעולם. אנחנו בינתיים נסיים לשתות, היא החוותה כלפי החברות והיין". עבד, דווח לי כשאתה מסיים.

לא. לא יכול להיות שהיא התכוונה למה שנדמה לי שהיא התכוונה אליו כרגע.

המלכה רכנה ליד אוזני "כן, מה ששמעת. אתה לא רק מוצץ. אתה גם בולע. כל טיפה. על כל טיפה שלא תבלע, אצליף בך. מובן?"

רציתי לקבור את עצמי שם ועכשיו.

"כה א'מאכה", ניסיתי להגיד.

"מצויין". המלכה נתנה, לי בעוד מנסה להכניס את האיבר הממוצע-הענקי לפי, נשיקה על הלחי, ליטפה אותי, ולחשה באוזני "איך לך מושג כמה אני שמח ששייכתי אותך כשנפגשנו. אין היום כבר עבדים כמוך. אני שמחה כ"כ שאתה שלי".

וכל מה שידעתי באותו רגע היה שכל גופי שורף, צורב, כואב ודואב, שאני עושה מאמצי-על לעשות משהו שלא העליתי על דעתי שאעשה אי פעם, שמה שעתיד לבוא יגרום לי לבחילה של עשרות שנים.

 

ושלשם בדיוק אני שייך, הכי רגוע ומאושר בעולם.

 

 

סוף

 

 

 

 

 

לפני שנתיים. 26 בדצמבר 2021 בשעה 5:56

לקריאת חלק א'

אפס, אתה זוכר מה השאלה הראשונה ששאלתי אותך כשהפכת להיות שלי, כשהסעת אותנו אז מהמסיבה?"

הלב שלי צנח מתחת לרצפה. לא, זה לא אמיתי. היא לא באמת מתכוונת לזה. אני לא יודע אפילו אם אוכל להתמודד עם הסיטואציה. אני חייב לציית, אבל האם יש לי גבול? האם יש משהו שלא אעשה? לא ידעתי מה לחשוב ואיפה לקבור את עצמי.

 

"כן, אני זוכר, המלכה"

 

***

שלושה חודשים קודם לכן, באותה מסיבה גורלית במועדון, נקבעו באופן מיידי ובלתי מתפשר לקטעים לקשר העתידי בינינו.

הגעתי לשם עם קולר ומובל ברצועה ע"י חברתה, עמה כאמור היה הקשר באיבו, אך באיבו הוא גם נגדע. עוד בפתח המועדון המלכה ביקשה אותי בחיוך מחברתה, קיבלה מידה את הרצועה, פנתה אלי (בלי חיוך), והבהירה לי שאני שלה לאותו הערב, ושהיא המלכה שלי לכל דבר ועניין. "כן המלכה", עניתי.

באותו הערב שירתתי כפי שלא שירתתי עד אז בחיי. הן היו שלוש בסה"כ, והיו להן הרבה דרישות.

לקנות משקאות ולהיות על ארבע ולשמש מסעד לרגליים לא היה חדש מבחינתי, אבל בפעם הראשונה ליקקתי (על אמת, בלי לחפף ובלי לעגל פינות) סוליות מטונפות של נעליים (שדרכו לא רק ברחוב, אלא גרוע מכך, על רצפת המועדון) עד שאשכרה היו נקיות, בפעם הראשונה הוצלפתי (אם כי די ברוך) בפומבי, ובפעם הלא-ראשונה-אך-בהחלט-הכי-החלטית ירקו עלי המלכה וחברותיה מדי פעם, רק כדי להזכיר לי את מקומי. ועל כל זאת, חציו הראשון של הערב היה רק הקדימון. בתוך שעתיים-שלוש הפכתי מנשלט חופשי (יש דבר כזה?) שלא פגש מעולם את השולטת הזו, לעבד צייתן למלכה, כמעט ללא יכולת מחשבה משל עצמו. כשהמלכה רצתה לחנך עבד אחר, היא נתנה לי סטירות. כשהמלכה רצתה להראות לנשלט-בפוטנציה איך היא מצפה שיתנהג בנוכחותה, אני זה שקיבל את הפקודה "עבד, על ארבע, מיד, עם הראש בתוך הרצפה", ובזווית העין קלטתי אותה מחייכת בסיפוק כשצייתתי מבלי להסס ואת הבחור חצי-מתאווה חצי-מחייך-במבוכה ורתיעה.

אך הרגע שנחרט וייישאר בתודעתי יותר מכל מאותו הערב, היה כשהמלכה, שפגשתי לפני פחות משלוש שעות, החליטה לסמן אותי רשמית כשלה. בשלב הזה כבר עופפתי לי בראשי בתוך הסאב-ספייס – יודע ומוכן אך ורק לדבר אחד, לקבל ולבצע פקודות מהמלכה – כך שהאירוע עצמו מעורפל בזכרוני. אך אני זוכר איך החברה אמרה שהיא צריכה לשירותים, ואיך השיבה המלכה "מה פתאום שירותים, תלכי עכשיו לשירותים המטונפים פה, תעמדי בתור? חכי רגע...". "עבד! על הרצפה, לשכב על הגב, רגליים גבוהות צמודות לקיר!".

איפשהו בירכתי ראשי הבנתי מה קורה, אבל לא הייתי מספיק נוכח כדי להפנים עד הסוף, בטח שלא לסרב (אם בכלל רציתי לסרב. אינני יודע. לא הייתי במצב לקבל החלטה. כל מהותי היתה לציית למלכה).

נשכבתי על הגב על רצפת המועדון, רגליים בישיבת נר, צמודות לקיר, כך שאני ב-90 מעלות (פלוס\מינוס קצת בטן). ידעתי מה הולך לקרות. חלק ממני התנגד, אבל הוא לא הצליח להתגבר על החלק בי שרק שאף אוטומטית לציית ולהיות כלי לשימוש השולטת הכריזמטית והעוצמתית הזו שאחזה בעוצמה, פיזית ומנטלית, ברצועה שלצווארי.

"יופי עבד. ולשתות ולבלוע הכל, אחרת תלקק מהרצפה!"

נדרכתי בלי מילים בפה ובלי מחשבות בראש.

ראשית רכנה מעל ראשי החברה. עצמתי עיניים. לא ידעתי איך זה הולך להרגיש, משום בחינה שהיא. מהר מאוד גיליתי. זרם חם, חזק, והרבה יותר מפוזר (ופחות חד וממוקד) משחשבתי (אולי זה הבדל בין גברים לנשים? חשבתי. כן, זה מה שעבר בראשי באותה העת) הכה בפניי. הדבר הבא שחשבתי עליו זה שאין שום סיכוי בעולם שאצליח לשתות או לבלוע אפילו חצי או שליש מכל הכמות הזו, שנשפכה גם על החזה והמפשעה שלי. המחשבה הבאה היתה שהייתי מעדיף להיות עירום עכשיו מול כולם מאשר לבוש בבגדים שאצטרך לחזור בהם הביתה ואין לי מושג איך אוציא מהם – או חשוב מכך, אשכח שהם היו ספוגים – בכ"כ הרבה שתן. בכל זאת, פתחתי פה גדול (נדמה לי שהיתה צעקה בנושא מצד המלכה) וגמעתי כל מה שיכולתי. הטעם לא היה נורא. הכמות וההשפלה הן שהיו גדולות עלי.

עוד לא נגמר הזרם הראשוני, והרגשתי (בשלב זה כבר לא העזתי לפקוח עיניים, והייתי אך חצי מודע לסביבתי) את החברה סרה הצדה ומישהי אחרת תופסת את מקומה. איכשהו, הרגשתי שזו לא המלכה שלי, אלא עוד חברה. "רק שהיא לא תביא גבר", חשבתי. לא יודע אפילו למה. הרי שתן זה שתן, אמרה הלוגיקה שלי (שתפקדה באותו רגע פחות או יותר רק ברמה הזו), אבל הלב והבטן אמרו משהו אחר לחלוטין. ניסיתי כמיטב יכולתי לגמוע את הזרם הנוסף, אבל בשלב הזה כבר הייתי מוצף כולי, וגם הרצפה לידי. קיוויתי שהיא לא היתה רצינית בקשר לללקק מהרצפה, אבל לא הייתי אופטימי.

או אז התחלפה השנייה בשלישית, והפעם הרגשתי שזו היא, מי שללא ספק תהפוך מעתה והלאה להיות המלכה שלי, לא רק לערב זה. אני חושב שהיא גם נתנה לי רמז – היא היתה היחידה מבין השלוש שלא רק זיכתה אותי במתנה בדמות השתן שלה, אלא עשתה זאת מקרוב במיוחד, כמעט עד כדי ישיבה על פי, ותוך כדי חיכוך הפות המקסים שלה (כך הרגשתי, לפחות) באפי. משום מקום, הבליחה פי הכרת תודה על המחווה הזו, שסימנה בעיניי הן קירבה, הן אינטימיות והן שיוך.

בכלל לא שמתי לב שהזרם פסק. אני חושב ששמעתי את הצעקה רק בפעם השניה או השלישית "עבד, מה קורה איתך? תפקח עיניים!",

פקחתי עיניים, אך לא ראיתי הרבה, בעיקר חשתי. את עצמי מוצף, את הרצפה מסביב מוצפת, את הקהל שהתגודד לראות את המחזה שהוא אני מושפל עד עפר-מהול-בשתן ע"י בחורה וחברותיה שבקושי-עד-כלל-לא פגשתי לפני כן. בתוך התחושות שמעתי את המלכה גוערת בי על הכמות שלא בלעתי, ומורה לי, כמובן, ללקק מהרצפה, מה שעשיתי מבלי לחשוב.

בדיעבד, אני חש שעד לאותו היום, בקשרים קודמים ובסיטואציות שונות, הייתי "נשלט" במעין משחק תפקידים. מאותו הרגע, איתה, הייתי עבד.

אני לא זוכר כ"כ איך הסתיים הערב. לא נשארנו שם עוד הרבה זמן. אני חושב שבזמן שהייתי על ארבע וצוויתי לצפות בהם היא היתה עם גבר אחר באחד החדרים הפנימיים ואני זוכר את התחושה הצורבת של קנאה ורצון והשפלה והשלמה עם המקום שלי. אני חושב שהן שתו עוד קצת ודיברו עוד קצת. בסוף חזרתי בלי מילים (מצדי) למכונית, כדי שאסיע אותן הביתה.

במכונית, בעוד אני נוהג, בוצע במושב האחורי המסחר בי.

"...הוא יהיה שלי, אבל אשאיל לך אותו בשמחה כשתרצי...עבד, יש לך זמן לשרת שתי שולטות? לא חשוב, אתה תשרת... כן, אני מקלרת אותו....עבד...עבד...עבד, תתרכז!"

פתאום קלטתי שהיא מדברת אלי.

"כן המלכה, סליחה המלכה"

"שים לב כשאני מדברת אליך!", היא גערה בי.

"כן המלכה".

עצרתי את האוטו ושתי החברות ירדו. נשארנו לבד, המלכה ואני, לראשונה.

"עבד, אתה שלי מעכשיו, ברור? ואתה תעשה כל מה שאגיד"

"כן המלכה"

"אני רוצה שתבין מה זה אומר. אני לא משחקת משחקים. אני אשאל אותך כמה שאלות שמהן תביא את רמת הציפיות שלי, ואני רוצה תשובה כנה על כל אחת מהן, ברור?"

"כן המלכה"

"מצויין", אמרה.

שאלה ראשונה...

"אם אני אגיד לך למצוץ או להיחדר ע"י גבר אחר, אתה תעשה את זה?"

 

***

<המשך – וסיום – יבוא>

לפני שנתיים. 24 בדצמבר 2021 בשעה 19:44

"זמין?", התקבלה ההודעה.

זו היתה דרכה לרמוז לי (כבדרך אגב, זה לא שהיא חייבת לי התראה) שהיא הולכת לרצות ממני משהו בקרוב.

"תמיד, המלכה", עניתי. זמינות היא עיקרון בסיסי וחשוב ביותר מבחינתה. כל תשובה אחרת – וחמור מכך – חוסר זמינות – היו מזכים אותי בעונש קשה ומיידי.

בשלב הזה התיישבתי לחכות. מרגע שהיא שואלת "זמין" עד הרגע שהיא אומרת מה היא רוצה יכולות לחלוף מספר דקות, או שעתיים-שלוש כמו כלום. התפקיד שלי זה להיות מוכן כך או כך. במצוותה, הייתי נעול בחגורת הצניעות, התפשטתי (כמו בכל אינטראקציה איתה, לא חשוב הפורמט או המרחק בינינו), וקמתי מהמיטה, כדי לא חלילה להירדם ולפספס את הוראותיה.

כעבור כחצי שעה זה הגיע. "תזמין לי את היין שאני אוהבת, סיגריות, ניירות גלגול, ו<שלושה צילומי מסך ממסעדות שונות בוולט>".

בעודי ניגש לבצע, החסרתי חצי פעימה. זו לא היתה בקשה שגרתית. הסיגריות והיין מילא, אבל צילומי המסך מוולט כללו פלטת גבינות, מגשי סושי לאירוח, וכיוב'. היא לא לבד, המלכה. היא מארחת, והשאלה הנשאלת היא האם אזכה (במובן החיובי, והשלילי שהוא כמובן חיובי, של המילה) להיות חלק ממה שהיא מתכננת.

התשובה לא איחרה לבוא.

"יש לך תוכניות להערב?"

"לא, המלכה", עניתי. זה לא היה משנה דבר לו היו לי תוכניות, כמובן.

"מעולה. תגיע אלי ב-23:00".

המוח שלי (בנוסף לחלקים נוספים בגופי, שהמוח שלי לאו דווקא מעריך שגונבים לו דם) נכנסו להילוך גבוה. 23:00? זה בערך שעה וקצת אחרי שיגיעו כל הדברים שהורתה לי להזמין. היא מארחת, הן\הם יאכלו גבינות וסושי וישתו יין, יעשנו קצת, ואני, בצורה זו או אחרת, אהיה שם בשביל, או בתור, המנה העיקרית.

למען האמת, חיכיתי לזה מאז ששייכה אותי. נפגשנו כמעט במקרה. התחלתי לדבר בכלוב דווקא עם חברה שלה, שאותה ליוויתי כנשלט (...) למסיבה במועדון. מהר מאוד התברר שהיא, המלכה, חומדת אותי (מה שהיה הדדי), ומהשניות הראשונות הרשתה לעצמה ליטול עלי את השליטה, לשמחתי. לא חלף זמן רב בטרם "הועברתי" רשמית לשליטתה. אך עוד לפני כן, בשיחתנו הראשונה בעת שהסעתי אותן הביתה אחרי המסיבה, הבנתי משאלותיה את רוח התוכניות שלה לגביי. ידעתי שרגע כמו עכשיו עתיד להגיע. חגורת הצניעות הכאיבה ולחצה בכל המקומות הלא (כן?) נכונים בעודי מתפקע מציפייה מגורה.

הזמנתי את כל הפריטי הדרושים, התקלחתי מהר ובהתרגשות, לבשתי ג'ינס אלגנטי וחולצה שחורה (לא להיות רשמי מדי, לכבד את המעמד, ושיהיה פשוט להסרה במקרה הצורך (איכשהו הקריטריון הזה תמיד דיגדג לי בבטן). חגורת הצניעות בלטה כמובן (אם כי, כדרכה, בצנעה) מבעד לבוקסר ולמכנסיים, ותהיתי איך האורחיםות עתידים להגיב לכך. ענדתי קולר לצווארי ושמתי רצועה בכיס, כפי שהייתי אמור בבואי לפגוש אותה. נכנסתי למכונית ויצאתי בזמן. כלומר, כדי להקדים בחצי שעה ולחכות בשקט במכונית אחרי שאמצא חנייה. לא עלה על דעתי להסתכן בדקה (מילולית) של איחור.

***

דפקתי בדלת.

"על ארבע", נשמע קולה מבפנים.

ירדתי על ארבע על השטיחון מחוץ לדלתה, בקומת הקרקע בביתה בת"א, עטוי קולר, גלוי לעיני העוברים ושבים שלמזלי לא עברו ושבו באותו רגע, לפחות.

כעבור כדקה שמעתי "תיכנס, אפס".

הרמתי את היד לידית בעודי על ארבע, פתחתי, וזחלתי פנימה, למסדרון המבואה. ריחו המתוק של הטבק, מהול בריח האוכל והשתייה, הכה בי מיד. מוזיקה קצבית בווליום חזק, וצחוקים, הרבה צחוקים. כולם כאחד של בנות.

אבן נגולה מעל לבי.

לא העזתי להעלות על דעתי שלא לציית לכל מה שתצווה, אבל מאוד, מאוד (מאוד) קיוויתי שהערב יהיה על טהרת החברות.

"כנס לסלון"

זחלתי פנימה לסלון הקטן.

"תכירו, זה האפס".

קול הצחוקים הדהד שוב. על שתי הספות הקטנות ישבו המלכה וארבע בחורות בגילה, בשנות ה-20 לחייהן, לבושות בבגדי ספורט, חולצות טי פשוטות ו\או פיג'מה. לא הייתי רגיל להיות עבד בפנים גלויות מול זרים או זרות, אבל המלכה הרגילה אותי להרבה דברים שלא הייתי רגיל אליהם.

"אמרת שלום?"

יודע מה עלי לעשות קודם כל, זחלתי אל מלכתי, ונישקתי את רגילה היחפות. שמעתי שתי חברות צוחקות, אחת מריעה, ואחת, כך היה נדמה לי, משמיעה קול נדהם למראה הגבר העם הקולר על הרצפה המנשק את נעלי חברתה.

"שלום המלכה, תודה שהזמנת אותי ואיפשרת לי לשרת אותך", מלמלתי באותה מנשק את כפות רגליה.

"בבקשה אפס. אבל בוא נדייק. אתה לא תשרת רק אותי היום, אתה פה לשרת את כולנו".

לבי החסיר עוד פעימה, חגורת הצניעות זזה.

"אתה לא צריך לדעת את השמות של כולן. מבחינתך אני המלכה שלך, והם כולן 'גבירתי'. יש?"

"כן המלכה".

"הן לא ראו אף פעם עבד אמיתי, אז אני מצפה לשלמות מצדך. ברור? אחרת תתחרט מאוד על זה שהזמנתי אותך".

"כן המלכה".

"זה האפס, העבד", פנתה המלכה לחברותיה. הוא יעשה כל מה שתגידו לו. אני יודעת שזה יכול להיות קצת מבהיל, אבל תאמינו לי, הוא מת על זה. תתחרעו עליו, תתפרעו.

"כשאת אומרת 'כל מה שנגיד לו', את מתכוונת הכל? אני יכולה להגיד לו לנשק גם את הרגליים שלי?", תהתה אחת החברות בכנות.

"את יכולה להגיד לו ללקק את הסוליות המטונפות של הנעליים שלך, והוא יעשה את זה. נכון עבד?"

"כן המלכה"

החברה לא השמיעה קול.

"אני אראה לך. אפס, לך אליה, בקש את הנעליים שלה, ותנקה היטב את הסוליות שלהן. היא הלכה איתן ברחוב כל היום"

זחלתי בחוסר רצון כן אך בנחישות הטבועה במסירותי למלכה אל החברה המדוברת. אני לא אוהב הרבה דברים שעבדים צריכים לעשות. ללקק סוליות מטונפות לא מדליק אותי, זה די גועל נפש. אבל אני כן אוהב לשרת את מלכתי ולעשות כל מה שהיא רוצה, וכל מה שהיא רוצה כולל הכל. לא מקומי ולא רצוני להחליט מה כן ומה לא לעשות בהתאם להעדפותיי.

"אפשר בבקשה לקבל את הנעליים שלך, גבירתי?", שאלתי את החברה.

החברה לא ענתה, אבל אחרי רגע של היסוס הלכה לכניסה, והביאה זוג נעלי התעמלות לבנות שמזמן איבדו את צבען לטובת החיים.

"קח...א...פס"

"תודה גבירתי", אמרתי, והתחלתי ללקק את הסוליה המטונפת. ליקוקים ארוכים, כנים, מושקעים. אני לא יוצא ידי חובה כשמדובר בשירות שלי את המלכה.

"תראה לה בדיוק מה אתה עושה!" ירתה מלכתי.

הרמתי את הנעל מהרצפה שם ליקקתי את הסוליה, והתחלתי ללקק בעודי מחזיק את הנעל בגובה הראש שלי, קצת מתחת לגובה ראש החברה, שהיתה ישובה על הספה. המשכתי ללקק בעוז את הטינופת, כשמדי פעם אני עוצר לבלוע רוק ולכלוך. בזווית העין ראיתי את כל החברות צופות בתדהמה מהולה בסיפוק (וכנראה גם חירמון), נפעמות. ראיתי גם את מלכתי מחייכת מאוזן לאוזן.

אחרי שניקיתי את שתי הנעליים, והראיתי את הסוליות למלכתי לאישור, זחלתי חזרה אליה למראה תנועת האצבע שלה.

"הבנתן את הקטע? הוא יעשה הכל. רק תהיו יצירתיות ותעזו, הוא לא יהסס. הוא יודע יפה מאוד מה יקרה אם יהסס".

"מה יקרה אם הוא יהסס?" שאלה אחת החברות.

"אפס", אמרה מלכתי, "אתה רוצה שנראה להן מה קורה כשאתה מהסס?"

מאוד לא רציתי. אני סובל מאוד מכאב פיזי, לא רציתי לכאוב, ובוודאי כשלא עשיתי שום דבר לא בסדר. אבל שוב, לא מקומי.

"כל מה שתרצי המלכה".

"מצויין", קרנה המלכה. "תתפשט, 15 שניות".

החברות הבליעו אנחת תדהמה.

קמתי על רגליי, ותוך זמן קצר החולצה, המכנסיים, הגרביים, והתחתונים היו לצד הספה. זו היתה הפעם הראשונה שהייתי עירום ליד זרות בפקודת מלכתי. הרגשתי נבוך ומושפל ומבוייש ומכווץ.

"....מה......זה?......" שאלה אחת החברות, כשהיא מצביעה לעבר המפשעה שלי, כלומר, לעבר חגורת הצניעות.

"זה מבטיח שהוא לא ייתן לעצמו פרסים שלא מגיעים לו, ויותר חשוב, שלא ייגע במה ששייך לי בלי רשות", השיבה המלכה באוות צחוק. "אפס", מה זה?

"זה כלוב צניעות, שנועל את האיבר שלי כך שלא אוכל לגעת בו או להזדקר, המלכה".

"ומי שולטת בו? אצל מי המפתחות?"

"את, המלכה. המפתחות אצלך. רק את קובעת מתי ואיך וכמה מותר לי לגעת בעצמי".

"ומתי בפעם האחרונה גמרת?"

"לפני חודש ו-26 ימים, המלכה". ידעתי בדיוק. זה כאב לי.

"הוא לא גמר חודשיים??" נדהמה אחת החברות

"מה פתאום חודשיים", צחקה מלכתי. רק חודש ו-26 יום. הוא יכול לחכות עוד, נכון אפס?

בלעתי רוק ביגון. "כמה שתגידי מלכתי".

"בכל מקרה, היינו בדרך להראות מה קורה כשהוא מהסס. לך תביא את השוט, עבד".

לבי נפל. ידעתי שהיא הולכת להצליף בי, חזק, כדי לעשות הדגמה נאה לחברות שלה, וזו הפעם, על לא עוול בכפי. הייתי מתוסכל ועצוב. רציתי לשרת אותה, רציתי לשרת אותן, אבל שנאתי את השוט, ושנאתי את זה שאני הולך להיות מוצלף מבלי שהגיע לי עונש. לא ידעתי שבעוד כמה שניות אתגעגע למחשבה של המלכה מצליפה בי בחוזקה.

... צלצול בדלת.

"הו, ההפתעה שלי!", קפצה המלכה! והלכה במהירות לעבר דלת הכניסה.

החברות הסתכלו אחת על השניה, ועלי, שטרם הספקתי להביא את השוט. נראה שאף אחד מאיתנו לא ידע\ה או ציפתה ל"הפתעה".

שמעתי את הדלת נפתחת "היי! בדיוק בזמן!", ומלכתי חזרה לחדר.

"אפס, אתה זוכר מה השאלה הראשונה ששאלתי אותך כשהפכת להיות שלי, כשהסעת אותנו אז מהמסיבה?"

הלב שלי צנח מתחת לרצפה. לא, זה לא אמיתי. היא לא באמת מתכוונת לזה. אני לא יודע אפילו אם אוכל להתמודד עם הסיטואציה. אני חייב לציית, אבל האם יש לי גבול? האם יש משהו שלא אעשה? לא ידעתי מה לחשוב ואיפה לקבור את עצמי.

 

"כן, אני זוכר, המלכה"

 

 

 

<המשך יבוא?>

 

לפני שנתיים. 19 בדצמבר 2021 בשעה 6:40

כפי שידוע למספר ההולך-ומסתער-לעבר-הדו-ספרתי של קוראיי הנאמניםות, מאז יום רביעי אני ישן כשאני אטום בפלאג המפלצתי שעשה cameo בפוסט הזה, ובחגורת צניעות לא בלתי-צנועה, כעונש על אי-ציותים ו\או דיוקים שונים (ויש לי עוד כמה עונשים בתור :(  ).

בלילה הראשון, כפי שנדמה לי שסיפרתי בפוסט קודם (אני מילולית עצלן מכדי לסור לבדוק), בקושי ישנתי. הפלאג קרע אותי, החגורה גירתה ולחצה, וכל העניין הרגיש כמו סוג של, ובכן, עונש.

בלילה השני והשלישי היה קצת (לא מהותית, אבל אני מרגיש צורך להגיד) יותר טוב.

אבל אתמול בלילה, בתקווה ליל העונש האחרון, זו היתה כבר סוג חדש של חוויה.

קונטקסט נדרש הוא שאתמול בבוקר לגלות שמרוב לחץ על הביצים וגירוי ואי-גמירה טפטפתי במהלך בלילה כמות די נכבדה של תסכול גברי לתוך הכלובון. שמחתי להסיר אותו.

ואז, אתמול בערב, הייתי במפגש חברים, וידידה ותיקה, שפעם היינו מעורבים מינית באופן די כיפי, עשתה לי לא מעט טיזינג כל הערב. ממש ממש לא מעט.

חזרתי הביתה כשאני רצוץ אך מאוד מגורה. אני חושב שלא היה עלי איסור לגמור, אבל זה לא תאם מבחינתי את רוח העונש, כך שניסיתי לשים את חגורת הצניעות.

עכשיו, בוא ניכנס לרזולוציה של פרטים שמי שלא ננעל או נעלה לא יידעו ואולי לא יתעניינו בהם, אבל הם הם עושים ויוצרים את כל החוויה כולה.

1.     הטבעת המקיפה את הביצים פשוט לא סירבה לעלות. האיבר שלי היה מגורה ומנופח מדי. כל כמה דקות ניסיתי לסגור אותה שוב, אבל ברגע שרק חשבתי על זה שאני עומד לשים את חגורת הצניעות ולא אוכל לגמור הלילה מיד התקשיתי שוב (מוח דביל. שניהם). בהתחלה היא פשוט לא עלתה, אחרי זה בקושי עלתה אך צבטה ולחצה כמחאה. ניסיתי לחכות זמן די רב, אבל באיזשהו שלב העיניים התחילו להיעצם. בסוף הצלחתי לסגור אותה, ולתקוע בקושי את פין הפלסטיק הקטן שמחזיק את הטבעת סגורה. או, עכשיו מתחיל עניין אחר לגמרי.

2.     משהטבעת היתה סגורה במקום, הגיעה העת להתמודד עם העובדה שמקלון פלסטיק קטן שמשאיר אותה סגורה במקום ממש אינו מיועד לזין עומד. כשהאיבר רפוי, המקלון (אני לא מכנה אותו שוב "פין" כדי שלא חלילה יווצר בלבול כאילו יש לי איבר מפלסטיק ו\או קטנטן ו\או כזה שנדמה לי שיוצר במלזיה או משהו) עובר סוג של מעליו. כשהאיבר קשיח, לעומת זאת, המקלון נתקע דוך בתוכו, מטווח אפס. איזה כיף לי. עכשיו הייתי צריך לחכות להתרכך במצב הזה, כשהפינון הקטן דוקר אותי כדי להזכיר לי לי מי אני ומה אני ושאני לא יכול לגמור מחד ולא לשים את החגורה מאידך ולא לשכוח שמקלון פלסטיק קטנטן יכול לגרום לכאב לב (...) גדול מצד שלישי.

3.     כשהתגברתי על זה, כעבור זמן מה, הגיע השלב לשים את הכלובון עצמו. לא אלאה בפרטים, רק אומר שגם הכלובון מיועד מן הסתם לאיבר רפוי, ולשים ולחבר אותו לטבעת היתה משימה מאוד לא פשוטה ודי כואבת. בסוף  איכשהו עלה חלקית באופן שקיוויתי שיספיק כדי לנעול.

4.     אבל עכשיו הגיע הקטע האחרון. החגורה לא באמת יוצרה במלזיה או משהו (או שכן, אין לי מושג). הנקודה היא שהיא תכלס מאוד מתוכחמת ומושקעת. היא מצויידת בטבעת נעילה נוספת שמונעת כל אפשרות לברוח מהכלובון. בניגוד לטבעת הראשונית, שמקיפה את הביצים, זו עולה על הכלובון עצמו. אממה, ניחשתם נכון – כשהאיבר רפוי, היא מחליקה על פני פתחי האיוורור של הכלובון בנקל. כשהאיבר מתפקע לצאת, לעומת זאת, היא שורטת אותו היטב בעודה מחליקה על פתחי האיוורור, שלא לדבר על כשהיא מנסה להיסגר סביב הכלובון בקליק.

5.     כל האופרציה גבתה משאבים פיזיים, עצביים ונפשיים רבים, אבל לפחות עכשיו רק נותר להכניס מנעול וזהו. כן? לא. חור המנעול מדוייק מאוד בין טבעת הנעילה החיצונית לפין הפלסטיק. כל תזוזה או שינוי בגודל האיבר – ואי אפשר להכניס את המנעול. שגם, אגב, היה קצת חלקלק מ-lube שהשתמשתי בו כדי להכניס את האיבר פנימה, וכל הזמן ברח לי מהידיים.

6.     בסוף, בסביבות שתיים ומשהו בלילה, הייתי נעול. תם ונשלם הקונדס.

7.     אה, כן. ועכשיו נשאר רק להכניס לתוכי את הפלאג-'פלצת.

 

אז איך היה הלילה שלכםן?

 

 

 

 

 

לפני שנתיים. 7 בנובמבר 2021 בשעה 17:14

בהמשך לפוסט המעולה (אליבא דכל האנשים ששיחדתי לומר זאת) הזה, עלה בדעתי שהקושי לכתוב את הבלוג הזה הוא כפול ומכופל, ונובע לא רק ממחאת האצבעות שלי על הזנחתן. גם התכנים עצמם קשים לי.

כל הצד הזה שלי, ה"נשלט", הוא משהו שמאוד קשה לי לתת לו ביטוי בע"פ. בין אם זה אומר בטן רכה להפליא של פגיעות (עד כדי כך שאני כואב את עונש חוסר התקשורת כאילו נגדע ממני משהו), ובין אם כניעות, התמסרות וצייתנות (עד כדי כך ש... טוב, בואו פשוט נגיד שאני יכול להיות סופר צייתן כשמביאים אותי למקום הזה, אוקיי? יש דברים שאני בקושי מודה בפני עצמי שעשיתי. מוזמניםות לשאול. אולי אענה ברמזים בלתי ניתנים לפיענוח) (ועכשיו אני ממשיך מלפני כמה משפטים כאילו לא היו כל הסוגריים האלה, מגניב?) – מאוד, מאוד קשה לי להביע את הרצון העמוק הטבוע בי להתמסר, להיכנע ולציית.

איכשהו במעשים אין לי בעיה. אני פשוט מבצע, פשוט עושה מה שאומרים לי. זה לא מלאכותי בשום צורה, אבל איכשהו זה לא מחייב אותי לכלום (למעט היום ההוא לפני הרבה שנים בו מכר שלי פגש בי במועדון, כמובן. קשר שתיקה אצילי מזה טרם נברא). לומר, לכתוב, להודות ולפרסם את המאווים הכי כמוסים שלי, לעומת זאת, זה כבר עניין רציני. זה אני מודה בפני אחרים, ובעיקר בפני עצמי, שאני כזה.

וכמו שאמרו גדולים לפניי, not that there’s anything wrong with that. ברור שאין פה כל פגם מוסרי או אישיותי או אחר. זה פשוט שאני כ"כ רגיל להיות האלפא ש(מילולית) נושאים אליו עיניים, וכ"כ רגיל להוביל (אפילו כשפגשתי בשולטת לפני כעשור, היא ביקשה אחרי שתי פגישות להיות שפחה שלי. צמרמורת), שלגלות לעצמי איפה באמת בא לי להיות, להכיר בעצמי ברמת הכניעות והצייתנות שאני מסוגל לה, ובוודאי לפרסם זאת פומבית – היא משימה מורכבת, שמטפטפת שעווה מטאפורית (זה עדיין ממש כואב) על הנפש שלי.

אז הנה, פרסמתי. אני מרגיש שאני רוצה להימנע מלומר זאת, ולומר זאת, בו זמנית (מי אמר "נעילה"? רק אני? כן, כפי שהבהרנו לעיל אני קצת תקוע סביב זה) .

לא יודע אם זו הרגשה נדירה בקרב נשלטיםות, או משהו מאוד נפוץ. באופן זה קשה לי. ואני שמח ברגע זה על החובה לכתוב כי זה נותן לי תירוץ אופרטיבי לפרוק.

 

תגידו, צריך להוסיף תמונות \ גיפים \ סרטונים לפוסטים? זה כמו פייסבוק פה? טוב, עשיתי גוגל ל"שעווה מטאפורית". לא חשוב.

 

לפני שנתיים. 7 בנובמבר 2021 בשעה 7:19

ושוב, כמו לפני שלוש שנים כמתברר, עסקינן בנעילה.

מאז תחילת הקריירה (?) שלי כעבד, אחד הדברים שהכי הפחידו אותי, ולמרות ו\או בעקבות זאת הכי גירו אותי ופיתו אותי, והעסיקו את מחשבותיי לבלי סוף, היה להינעל בחגורת צניעות.

יש משהו כ"כ אינטימי, כ"כ אישי, כ"כ מתמסר, וכ"כ עוצמתי במידה ובקונקרטיות הזו של שליטה, שזה חודר את כל השריונות שלי, הכי עמוק שאפשר.

אני חושב שזה משום שבניגוד לאספקטים אחרים של שליטה, בנעילה באמת ובתמים אין ברירה. באמת ובתמים מוסרים אספקט מרכזי בחייך, הן פיזית והן נפשית, בידי אחרת. במקרים אחרים, אפשר (תיאורטית) לא לציית, אפשר לחפף, אפשר להפסיק. אבל כשנעולים, והמפתח בידי אחרת, אין שום ברירות. וזה כואב פיזית באופן ממושך, וזה מעסיק את המחשבות כל הזמן גם ללא קשר לכאב, וזה חודר את הנפש כמו, ובכן, דבר מה לא נעול.

התנסיתי בנעילה בעבר, אך אף פעם לא למשך זמן ממושך במיוחד, ואף פעם לא בסיטואציות חברתיות.

והנה הבמאית שואלת אותי "היית פעם נעול בעבודה?" (שלצורך העניין, כוללת אינטראקציה עם הרבה אנשים, במהלכה אני זוכה להרבה תשומת לב), ולבי מחסיר פעימה. ואיברים אחרים בי שמחים לקחת את הדם אליהם.

כי אני יודע שזה יהיה משהו שבקושי, אם בכלל, אוכל לשאת, ושברור שאציית לה. וזה מפחיד. ומרגש עד בלי גבול. ומפחיד.

לעת עתה, עלי להינעל למשך שעתיים בכל יומיים, ובכל פעם שאנחנו מדברים. אני צופה (ומפחד. ומקווה) שבעתיד זה יהיה הרבה יותר מזה.

וקשה לי להכיל את המחשבות על זה, וקשה לי להתמודד עם עצם הקונספט, או עם הרגשות שזה מעורר בי, ועם כמה שאני רוצה ולא רוצה את זה. זה מבלבל. אני שונא להיות מבולבל.

אני לא יודע כרגע אם הבמאית רוצה או מרשה לי לפרסם תמונות, אבל אין תמונה שלי שגורמת לי לרגשות עזים כמו זו שהייתי שם כאן כעת לו היתה מבקשת.

כשתגיע העת, סביר להניח שאתחרפן מכל המחשבות הללו (אה, כן, ויש את הקטע של לא להיות מסוגל אפילו לגעת בעצמי תקופות ממושכות. שכחתי מזה לרגע. ייתכן שזה יתרום קלות לחירפון).

אעדכן?

לפני שנתיים. 7 בנובמבר 2021 בשעה 7:16

אני שונא לכתוב. כלומר, אני מאוד אוהב לכתוב. ולכן שונא.

היו ימים בהם כתבתי באופן קבוע כתחביב, והיו ימים לא מעטים בהם כתבתי באופן מקצועי, לפרנסתי. באותם ימים הייתי כותב הקדמה כיפית, מריץ ספירת מילים, מגלה שתוך דקות הגעתי כבר ל-900 כאשר נתבקשתי לכתוב בסך הכל לא יותר מאלף, כותב עוד אלף חמש מאות בכל זאת, ונותן לעורך לשבור את הראש. מאוד אהבו אותי במערכת.

אבל, מאלף סיבות וגורמים ושינויים ומגבלות, לא כתבתי כמעט כלום הרבה מאוד שנים. וכיוון שכך, זו הפכה לאחת החרדות הגדולות שלי. הייתי כ"כ רגיל שאני מניח את האצבעות על המקלדת והן פשוט מתקתקות אלפי מילים ללא קושי (והן חשבו על הכל בעצמן! הראש שלי בכלל לא היה מעורב. הרבה פעמים הקלדתי ומשהו ואז צחקתי בקול כי האצבעות שלי הרבה יותר שנונות ממני), שפתאום, כאשר הזנחתי את הכתיבה שנים, דף ריק התחיל להפחיד אותי, במלוא מובן המילה. קשה לי, פיזית, לשבת מול דף ריק ולהניח את האצבעות ולהרגיש אותן מכוסות בחלודה ולא לראות את המילים מופיעות מולי. הפחד הזה הפך לחרדה, והחרדה הפכה לכמעט פוביה. בימינו אני אשכרה מסרב לכתוב דברים, כולל מסמכים בעבודה, כי אני לא יודע להתמודד עם חווית הדף הריק.

ואז הבמאית ציוותה עלי לכתוב בבלוג שלי על הימים האחרונים, על ראשית היכרותנו.

שנאתי ויראתי מפני ההוראה הזו. כי ידעתי שאין לי ברירה אלא לציית, וידעתי שלא תהיה ברירה אלא לשבת מול דף ריק ולהיאבק באחת החרדות הגדולות שלי, ושכישלון, או ציות, אינם אופציה. מהינתן ההוראה הזו, הייתי חסר מילים (מילולית) ואובד עצות.

למעשה, אפילו בפרסום הדברים הללו כעת, כבר נכשלתי, שכן היא ציוותה עלי לעשות זאת עד אתמול. ישבתי שעות על גבי שעות מול המחשב, ולא הצלחתי בשום אופן להוציא מעצמי מילה, אפילו שידעתי שאני חייב. בהתבסס על היכרותנו עד כה, איענש בחומרה על כך (במקרה הטוב. אני מקווה שהיא תמצא לנכון להעניש אותי ולא להתאכזב ממני עד כלות).

אז הנה, אגרתי בתוכי את הפחד, ואת כלללל הפוסטים האלה שאני מפרסם עכשיו בזה אחר זה כאילו זה סביר, במשך יומיים. והשתמשתי בכל אמצעי הדחיינות המוכרים למין האנושי חרף הדחיפות והצורך המיידי והרצון העז לציית לה כמה שיותר וכמה שיותר מהר. וישבתי מול המסמך הריק הרבה, הרבה, הרבה יותר מדי זמן. אבל אני שמח לומר שכמו <אנלוגיות שלא אידרדר אליהן מפאת רמתי המוסרית הגבוהה>, הכל התפרץ בשניה אחת, ותוך מחשבה רצופה על צייתנותי ורצוני לרצותה.

עכשיו משנפרץ הסכר, אני מקווה, ודי בטוח, שההמשך יהיה יותר קל. 

נותר לי רק לקוות לדברים לכתוב עליהם.

לפני שנתיים. 7 בנובמבר 2021 בשעה 7:15

אחת הסיבות, כנראה המרכזית, שמאוד קשה לי למצוא שולטת, היא משום שאני לא רוצה, ולא יכול, להעמיד פנים. אני לא רוצה לשחק משחק תפקידים רדוד. אני רוצה למסור את השליטה בידי מישהי שראויה לכך (נדמה לי שהפרופיל שלי אומר את אותם הדברים באותן המילים בדיוק, אבל אני ליטרלי עצלן מכדי לבדוק).

בשביל שאישלט, ואתמסר, וארצה לציית, דרושה הרבה יותר מחזות של שולטת ו\או שוט ו\או ספיחים לאלה. דרוש קודם כל בסיס מנטלי-קוגניטיבי איתן, כדי שארגיש שהיא הן ראויה והן יכולה באמת לשלוט בי. שיש סיבה רציונאלית מוצקה לכך שהיא תחליט לגביי, ולא, למשל, אני.

מהשיחה הראשונה ולכל אורך השיחות עם הבמאית, נגלו והתחוורו עוד ועוד טפחים לא רק בעוצמתה, אלא בחוכמתה. היא החמיאה לי פעם או פעמיים על כך שאני בעצמי אינני קוטל קנים מבחינה זו (יובהר שלא עשתה זאת במילים מטופשות אלה), וחשתי שזכיתי בהזדמנות די נדירה לדבר ולהיות תחת שיקולה של מישהי שיכולה לא רק להכיל אותי באופן כזה אלא יותר מכך. כל שיחה איתה היא רכבת הרים הן משום שהיא מעוררת בי מנעד רחב של רגשות הכל מהתרגשות ילדית (להבדיל מילדותית) דרך פחד לפרקים וכלה ברצון לעשות זאת מיד שוב, והן משום שפשוט מבחינה עצמה אני מרגיש שמתאפשר לי לעלות לגבהים ולרדת לעומקים מבלי להחסיר פעימה (ושחלילה לא יובן אחרת, אני מחסיר הרבה פעימות).

לא לחינם היא הגדירה את המשך הקשר בינינו, אם וככל שיהיה, במילים "אתה תבנה לי כס מלכות במוח שלך".

אהבתי מאוד את הביטוי הזה. כס מלכות פיזי – כל אחת יכולה לבנות לעצמה, ולטעון לו, ויהיו מספיק נתינים-בעיני-עצמם שיסגדו לו באופן יותר או פחות ריקני. כס מלכות במוח – זו חווית השליטה האמיתית.

בין אם תהיה לזה המשכיות או לא, תודה על החוויה ותודה על הדרך. כיף להכיר אדם כמוך.

לפני שנתיים. 7 בנובמבר 2021 בשעה 7:14

אז מסתבר, מעיון (מעורר קרינג' לעילא) בכתביי הישנים פה, שכבר שלוש שנים, מאז הגבירה הנזכרת לעיל, לא הייתי תחת שליטה אמיתית, של שולטת אותנטית, מישהי שהשליטה, העוצמה, והרצון להוציא אותן מן הכוח (תרתי משמע) אל הפועל מצויים בכל נימי דמה ונפשה.

בזמן הזה הספקתי לזגזג בין כמה מדינות (חסר לי מאוד), לשחק פה ושם (נחמד אבל לא מספק), ולעבור מערכת יחסים ארוכת טווח ומלאת אהבה אך ונילית עד בחילה (טוב ככלל, אך בשורה התחתונה לא מומלץ).

פייר, התגעגעתי. למעשה, הרבה יותר מהתגעגעתי – התאוויתי, וכמהתי.

והנה, לפני כמה ימים בסך הכל, פגשתי את מי שלצורך העניין, אכנה אותה פה "הבמאית", על שום ראייתה הרחבה והעמוקה, סמכותה הבלתי מסוייגת להחליט החלטה סופית בכל אספקט שהוא, ועוד סיבה שרק היא תבין).

כפי שהיא לא מאפשרת לי לשכוח, אנחנו עוד רחוקים מאוד משיוך או אפילו מקשר כלשהו, ועלי לעבור משוכות רבות וגבוהות בדרך, שאפשר עד סביר שלא אצליח לעבור. וההתחלה קשה, ואם נעבור אותה, מסתמן שההמשך יהיה מאתגר לא פחות, כי הבמאית, כן עלינו, עומדת ואיתנה בדעתה ובהחלטתה בכל פסיק הכי קטן, ועלי למצוא דרך להתמודד עם מה שכה מנוגד לאופיי מחד, כדי להשיג את מה שטבוע כה עמוק בנפשי מאידך.

ועדיים, מוקדם לחשוב על תוצאת המבחן. כל מה שאני יודע זה שזכיתי בפריבילגיה לעמוד למבחן, שאעשה כל שביכולתי ויותר לעמוד בו, ושהדרך תחשל אותי, תהא התוצאה אשר תהא.

תודה על ההזדמנות, בהצלחה לי (למטרת הצלחה לה, ובעבורה), ולחיי התחלות חדשות.

לפני 5 שנים. 20 באוקטובר 2018 בשעה 17:37

גברתי רוצה לנעול אותי בחגורת צניעות. ואני? מאוד רוצה, ומאוד לא רוצה, ואחרי מחשבה ארוכה בעניין עדיין לא מצליח להכריע מה יותר. זה בדיוק 50:50. למזלי הכלוב שגברתי הביאה בפעם האחרונה בה נפגשנו היה צר מדי, וכך קניתי לי עוד זמן להתלבט – התלבטות חסרת תכלית, שכן לא אצליח להכריע בה, וממילא לא אני מחליט.

נעילה היא אחד הדברים, אם לא ה-, שאני הכי אמביוולנטי לגביהם. מצד אחד, המחשבה על לאבד שליטה באופן כה אינטימי וכה מוחלט, בנוסף לקשיים הפרקטיים הרבים שאני בטוח שהם חלק מהעניין (איך עובדים ככה כל היום? איך יושבים עם זה בבית בלי להשתגע?), מרתיעה ומטריפה אותי. מצד שני, המחשבה על התמסרות כה עמוקה (ע"ע לאבד שליטה באופן כה אינטימי וכה מוחלט) והקרבה גדולה כ"כ למען הרצון של גברתי מגרה אותי, ומטריפה אותי, בדיוק באותה מידה.

גברתי החליטה שכך יהיה, כך שכל המחשבות שלי לא משנות את התוצאה, אבל אני לא יכול שלא להיטרף, מכאן, ומכאן, בו זמנית. אני לא יודע איך אשרוד את זה אם כן, ואני לא יודע איך אעמוד בפיתוי אם לא. הנה, אני עוד לא נעול, וזה כבר משגע אותי 😒 .

המשך יבוא.