צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעורי הגבעות

בלוג ראשון אי פעם. בתכנית האמנותית:
◄ מחוות למקומות והאנשים שבזכותם BDSM כל כך יפה.
◄ חוויות אישיות מפורטות במידת האפשר.
◄ אינטרקציה עם הגולשים! תגובות יתקבלו בברכה תמיד.

לעוד תוכן ומידע כללי עלי בקרו בפרופיל, בפורום, ובגלריות.
לפני 3 שנים. 12 במאי 2020 בשעה 18:50

בימים האחרונים עלו כמה פרסומים בפורום בנושא זנות. מכיוון שאין לי מה לתרום בנושא חוץ מדעה אישית אני בוחר להימנע מהם. הנושא טעון ברגשות ובפוליטיקה במעין מערבולת שלא מאפשרת דיון נקי בראש פתוח. פחות מארבעה עמודים באחד מהפרסומים וכבר נגמר החשק לבוא באינטראקציה עם המגיבים.

אז מה קשורה הכותרת? השנה קראתי מאנגה בשם "inter-species reviewers" ורציתי לשתף איך היא מתמודדת עם נושא כל כך טעון. בעולם פנטזיה עם גיבורים ומפלצות וכל הזנים המיתולוגיים שאתם יכולים לדמיין קבוצה קטנה ומלוכדת של חברים פוצחת בוויכוח מי יותר סקסית- בת אדם שמננמוכה בגיל העמידה, או אלפית יפהפיה בת 500. שתיהן אגב, זונות. כל החברים כתבו ביקורת על האיכויות של שתי הנשים בפסקה קצרה וציון מתוך עשר. קונצנזוס לא היה. מפה לשם החבורה מצילה מלאך אנדרוגינוס בתול ותמים, ויוצאת איתו למסעות ציינון בתי בושת ברחבי העולם לאחר שאותו ויכוח פרטי עורר עניין בקהילה המקומית וביקורות דומות פרי יצירתם הפכו למצרך ומקור הכנסה רווחי. כל אחד מהחברים תורם נקודת מבט אישית לצרכים של חיי המין של המין הפרטי שלו (אדם, אלף, מלאך, גמד, איש-כלב ועוד..), ומציגים מגוון רחב של אישיויות אליהן אפשר להתחבר רגשית.

הסדרה שיש לה כרגע כארבעים פרקים כתובים (או תריסר באנימציה) כיפית. מאוד מאוד כיפית. בכל פרק פוגשים מין חדש באווירת sex-positive מוחלטת ובהומור גדול. היא מלאה בחוצפה מהסוג במילעיל. כמו שיהודי אמריקה משתמשים במילה. הקשיים של העולם האמיתי שלנו נעלמים כקסם בפני המצקצקים באמצעות הכתיבה החכמה של היוצר, ובאמצעות.. נו.. קסם. אין מחלות מין או הריונות לא רצויים כי קסם פשוט פותר את הבעיה. זנות חוקית רק למי שבדמה יש דם סוקובוס ולמעשה כל המערכת החוקית והחברתית נבנתה כך שגם הלקוח וגם הזונה יוצאים נרווחים ומוגנים. יחסים כמעט סימביוזיים.

מבחינת בדס"מ קיימים פטישים מקבילים לעולמנו, כגון דאנג'נים שעברו רומנטיזציה. עינוי קשירות וגרימת כאב; פטישים בהשראת עולם החי, כגון אנשי-נחש שמאבדים את הראש למראה הטלת ביצה של אשת-ציפור; ופטישים פנטזיונריים לחלוטין, כגון גודל העיניים של הזונות הציקלופיות שמדורגות בדיוק כמו מידת החזיה של בת אדם רגילה. עין במידה DD מישהו? גם מבחינת מגדר יש קשת נרחבת של ישויות והיחסים לא מוגבלים לגבר לקוח ולאישה זונה.

האלוהים בעולם זה אגב, אישה.

הקריאה מומלצת בחום. מרגע שהתחלתי אותה לא יכולתי להפסיק. גם יכולות העיצוב והציור של המאייר זכאיות לשבחים. הדמויות אטרקטיביות, הבעות הפנים והגוף משרתות את ההומור בצורה מצויינת. הסקס מרומז ומצונזר מספיק ככה שלא מרגישים שקוראים פורנוגרפיה, אבל אין פחד מהצגת עירום חלקי ולפעמים פנטזיונרי שמשלים את כל מה שלא צריך לראות בשביל להבין. שתי נקודות החולשה הבולטות הן איכות התרגום שלפעמים חובבני, אבל זה פרט טכני; והבחירה ללוות כל ביקורת בציון מתוך עשר. אני מבין את ההחלטה כי זה בסה"כ משהו מאוד יפני לעשות ומקובל כמעט בכל תחום אחר של ביקורת, רק שמבחינתי לפחות יש טעם מעט רע בלתת ציון לקיומו של אדם. אם זה היה כמו באולימפיאדה שנותנים ציון לביצוע של אקט אומנותי אז זה היה דבר אחר. פה מרכיב הציון מחפיץ ובסופו של דבר מיותר לעומת הביקורת הכתובה והמפורטת של הדמויות על החוויה שלהם.

9/10

 

עריכה 14.5.2020:

הנה אני מעלה פוסט כזה ומגלה בדיעבד שהיה מפגש זום שאירח עובדת מין, חשפנית, ומלכת סאדו לשאלות ותשובות מהקהל ממש יום למחרת הפוסט הנ"ל. לא יצא לי להיות חלק ממנו וחבל שלפחות להרשמה אליו לא קישרו פה באתר או בפורום. בינתיים כל השרשורים נעלמו מהחמישייה הפותחת אך אין זה מבטל את העובדה שזה נושא חם שממשיך להעסיק אנשים רבים. אני עדיין לא רואה את עצמי כחלק מהמאבק, אבל המודעות עלתה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י