לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעורי הגבעות

בלוג ראשון אי פעם. בתכנית האמנותית:
◄ מחוות למקומות והאנשים שבזכותם BDSM כל כך יפה.
◄ חוויות אישיות מפורטות במידת האפשר.
◄ אינטרקציה עם הגולשים! תגובות יתקבלו בברכה תמיד.

לעוד תוכן ומידע כללי עלי בקרו בפרופיל, בפורום, ובגלריות.
לפני 6 שנים. 23 באוקטובר 2017 בשעה 6:51

קישור לסיפורים הקודמים: סשן 1, סשן 2, סשן 4.

 

את הסשן הזה ליידי התחילה בפרץ של חידושים, כנראה שבתכניותיה לעבור על כל הציוד שבצ'ימידן שלי עד שלא יישאר דבר שלא שיחקנו איתו. הדבר הראשון שנדרשתי אליו דווקא היה מוכר לליידי- כוסות רוח מתברגות לפטמות. מסתבר שיש לה גם זוג זהה ולכן היא מבקשת רק הברגה עדינה נכון לעכשיו, כדי שתוכל להורות לי להדק אותם בהמשך. בניגוד אליה אני מתהדר ברעמת שער על החזה, ויש קושי מסוים ביצירת ואקום התחלתי, גם בהרטבה של האיזור. היא מבטיחה לי שזה יישתלם בהמשך ושהכוסות יספקו חוויה עוצמתית.

כל ההתקשקשות הזו עם הצעצוע ועם הטלפון מרגשת אותי כבר, ואני תופס איך אחרי שהכוסות הצליחו להיתפס ב-2/3 הברגה מזדקרים מגופי שלושה תרנים- שניים מהפטמות ועוד אחד אורגני למטה יותר. הלאה לפריט הבא- רתמת הגאג טבעת O. אולי זה רק אני אבל מצאתי שמאוד פשוט לדחוק החוצה מהפה את רוב הגאגים שקניתי בעבר. אולי הם קטנים, אולי אני פשוט יודע לפעור פה, אבל לא משנה מה הסיבה כי את הגאג הזה רכשתי במיוחד בשביל שיישאר בפנים. הוא מורכב מהטבעת הקלאסית מאחורי השיניים, ועוד אחת אחורית צרה יותר שמגיעה לבסיס הלשון ושהלשון רק עוברת דרכה. העומק הנוסף הזה והרתמה המקיפה את הראש מכל הצדדים לא מאפשרים לי להוציא את הטבעות מהפה באף וריאציה של התנגדות.

 

כאן גיליתי שעשיתי טעות חמורה- מההתרגשות שכחתי לשתות מים לפני שהגאג נכנס. ליידי מחמיאה לי התמונות של הרתמה והכוסות שאני שולח ומסכימה שבאמת הייתי צריך לשתות. זה יתנקם בי יותר מאוחר, אז אני מנסה בכל זאת בעדינות לשתות לא יותר מפקק מים בזמן שהראש מוטה כלפי מעלה. המים ניגרו על הלשון וכמו כלב הייתי צריך להפעיל את הלשון וללקק ולדחוף את המים במורד הגרון. למרות הכל לא הצלחתי לטפל בכל הנוזלים וכשהורדתי את הראש התחילה הנזילה מצידי הפה. זה היה הטריגר לגוף להבין שמותר לו לרייר ללא הפסקה, ולי להכין מגבת יד.

במבט השני על התמונות ליידי מבחינה כי הטבעת של הגאג עצמו נראית די רחבה, ומהמרת כי מרבית הצעצועים שלי עוברים דרכה ללא בעייה. היא שואלת על הדילדו הכושי עם הביצים, ואחרי ניסיון קצר אני מדווח לה שהוא אכן עובר בטבעת הראשונה ללא בעייה, ושראש הזין בלבד מצליח לחדור את הטבעת האחורית הקטנה. היא רוצה לראות, כמובן, ואני מפעיל את הוידאו. מה שהרגיש לי כמו בדיקת עומק רגועה נתפס בעיני המצלמה כמכור לזין שלא קיבל את המנה שלו. עמוק ומהר מיד בהתחלה, ונשאר עמוק ככל האפשר. מוצץ סביב הטבעת בניסיון למשוך עוד ועוד מהזין לתוך הפה הרטוב, מסובב את הטבעת סביב אמצע הדילדו מאותה סיבה, עולה מעט ויורד לו אך נשאר עמוק עד שהוא מבריק מרוק ולא יכול להיכנס אפילו מילימטר אחד נוסף פנימה. את הוידאו עצרתי רק אחרי שמשכתי את הראש למעלה וזרם רוק עדין נשאר תלוי מקצה הלשון.

 

אחרי שליידי ראתה את הסרטון, עלה בראשה רעיון חדש נוסף- דרך נהדרת לשמור עליי רווי מיים במהלך הסשן. "לא השתמשתי (איתך) בדילדו המשפריץ בכלל". לא בתסריט, ובהחלט מתנקם בי מהר יותר מכפי שציפיתי. אני מביא אותו מיד.

ההמשך- כאן.

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י