בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעורי הגבעות

בלוג ראשון אי פעם. בתכנית האמנותית:
◄ מחוות למקומות והאנשים שבזכותם BDSM כל כך יפה.
◄ חוויות אישיות מפורטות במידת האפשר.
◄ אינטרקציה עם הגולשים! תגובות יתקבלו בברכה תמיד.

לעוד תוכן ומידע כללי עלי בקרו בפרופיל, בפורום, ובגלריות.
לפני 4 שנים. 15 במאי 2019 בשעה 19:26

בסוף שנה שעברה הכנתי פוסט ששמו המשך יבוא כנראה אף פעם. השבוע אני יכול להגיד ברצינות ובפנים קודרות שהגיע לסופו הספר הראשון ביחסים שלי עם ליידי, השולטת מחו"ל. היא פנתה אלי וכרעם ביום בהיר הודיעה לי שבחיים האמיתיים היא מצאה מישהו ושהיא תנסה לקחת את הקשר איתו ברצינות ולשלב הבא. כחלק מזה היא הולכת לנתק את הקשר איתי ועם כל שאר הנשלטים הווירטואליים שלה.

לקח לי זמן לעכל את הבשורה. שתבינו- זו אישה שבמשך יותר משנתיים העבירה איתי כ-30 סשנים רשמיים. שבין לבין שיחקה לי בגוף ושמרה עלי מפני סכנות וזרים אחרים. בלעדיה לא הייתי הנשלט שאני היום. השיעורים והאילוף שעברתי אצלה נתנו אותותיהם ביחסים שיצרתי פה בארץ. הייתי מתקלר אליה אם זה היה אפשרי ממשית. מההתחלה לא ביקשתי דבר בנוסף למה שהיא בחרה לתת. בחצי שנה הראשונה לא ראיתי תמונה אחת שלה. טקסט בלבד. בערך באותה תקופה חשפתי את גופי לחלוטין, הראיתי פנים, הפסקתי להסתיר ולטשטש תמונות מפרטים מזהים אחרים. עברתי לווידאו, אפילו חי. כשהיא שלחה תמונה זה היה של טוסיק בתחתונים פשוטים. את הפנים שלה היא חשפה בעצמה רק שנה לאחר מכן. עד היום לא שמעתי את הקול שלה. לא ראיתי אותה זזה בוידאו. עד לפני חודש עוד קראנו אחת לשני בכינויים שלנו. כשהרגשתי שיש סיכוי שערבי המשחקים שלנו ייגמרו כי במקרה שנינו דיברנו על התאהבות (היא עליו, ואני על מישהי מהארץ), חשפנו עוד טפח וגילינו את שמותינו הפרטיים. זה היה רגע מלא כח.

אני מרגיש שנשלטים/ות וירטואליים יבינו אותי יותר. אני מרגיש כאילו כולם ייתקשו להבין את העומק שהיה ואת הביטחון והחברות. ליידי היתה ועודנה החברה הבדסמית הוותיקה ביותר שלי. מעכשיו אני לא אוכל לדבר איתה יותר, עד שהחבר החדש שלה ירגיש בנוח עם אופציה לחידוש קשר (הלוואי אמן 🤞 🍀), או שלא יצליח לה איתו (דבר שאני בכנות לא רוצה שייקרה). הם אוהבים אחת את השני, הם כבר עשו וויתורים רבים ועכשיו הם מנסים משהו מפחיד ביחד. אני לא כועס עליו כי שמעתי רק דברים טובים, רק מעט המום.

מה אם יצליח להם והיא לא תחזור?

אאבד חברה.

הבטחנו שאם יום אחד היא או אני נתחתן אז נשלח תמונה מהחופה/כנסייה. שיהיה סיום מתוק.

 

נפרדנו כך לעת עתה, לא היתה דממה:

https://www.youtube.com/watch?v=E-WHW-QNswE

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י