אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מבט לתוך הנפש

לפני חודשיים. 29 בפברואר 2024 בשעה 17:40

אני אמנם נשלט בגדול, ואוהב את זה יותר, אבל בשנתיים האחרונות, עברתי תהליכים מאד משמעותיים עם עצמי (כל חיי בעצם) שבחלקן בנו בי ביטחון וערך עצמי שמעולם לא היה לי, ושלהפתעתי התבטאו גם בגישה שלי מול נשים. משהו אסרטיבי יותר החל לצאת, יציב יותר, פחות חושש וכנוע מבעבר. הענקתי לעצמי בתהליכים האלו חיזוק פסיכי לעמוד שדרה המנטלי שלי. ולתוך כל זה הכרתי בשנה האחרונה מישהי שהוציאה ממני את השולט שבי ובענק.

הכרנו במפגש חברים רגיל באיזה בר. היא לא הפסיקה להסתכל עליי ובשלב מסוים קנתה לי צייסר וודקה.

היא ידעה היטב מה היא רוצה, ולאט לאט התחילה להתקרב אליי יותר ויותר. התחילה לרקוד צמוד אליי ולהתחכך בי בלי הפסקה. המבט שלה בעיניים פשוט זעק לי ״תהפוך אותי לזונה המטונפת שלך״.

האמנתי למה שהעיניים האלו סיפרו לי.

תוך כדי ריקוד, לחשתי לה באוזן שתחכה לי עוד 15 דקות בדשא מחוץ לבר.

כשיצאתי לדשא, היא חיכתה לי שם כמו ילדה טובה. משותקת מהתרגשות. היה קפוא בחוץ. אני הייתי עם מעיל עבה, וגם היא.

לקחתי אותה לפינה קצת חשוכה בפארק, נדהמתי מרמת הציות שלה. כל נגיעה שלי בה נענתה בציות מוחלט. הבטתי בפניה, הפוקוס העוצמתי שלה בפנים שלי לא השאיר מקום לספקות. היא כלי בידיי.

הורדתי לה את המעיל, תחתיו התגלה בגד דקיק וחשוף כלשהו שגברים לא יודעים לזהות. הפטמות שלה הזדקרו בשניות בקור הנוראי ששרר שם. בפניה הממוקדות לא זז שריר שיראה שקר לה.

הסתובבתי סביבה באיטיות, בוחן אותה מכל הכיוונים. היא לא הייתה שחיפית. קצת מלאה אבל בפרופורציות הנכונות ומרופדת היטב במקומות הנכונים. עסיסית לגמרי. היא לא סובבה את ראשה אחריי, נשארה נטועה במקומה, לא עושה דבר מעבר למה שהתבקשה לעשות. רמת הפוקוס הזו הדהימה אותי יותר ויותר מרגע לרגע.

שלחתי יד וחפנתי את אחד משדיה, כמה שניות אחכ חפנתי בידי השניה את השני. עיניה מצמצו לרגע בעונג ובגופה עבר גל רפיון לרגע אך היא שבה והזדקפה כמקודם.

השלחתי את ידי דרך המחשוף בבגד הדקיק שלה, עורה היה קר כקרח, לרגע התוודעתי שוב לכמה קפוא היה בחוץ באותו רגע.

מיששתי חפנתי ולשתי את שדיה מבעד למחשוף. מתעכב קלות על הפטמות.

חילצתי את אחד משדיה דרך המחשוף החוצה. הוא קיפץ החוצה במלוא תפארתו. עסיסי גדול שמנמן וזקוף. אחד היפים שראיתי. אחיו הצטרף אליו במהרה, והמחזה היה מרהיב. בחורה בפינה שקטה וחשוכה בפארק עומדת בהכנעה מלאה מול גבר שחווה לראשונה את השליטה מהצד השולט.

ניגשתי אליה, עטפתי את ראשה בין כפותיי והתנשקתי איתה לכמה שניות ארוכות. חש את שדיה נמחצים כנגד גופי.

התפניתי אליהם. תחילה בעדינות, וכשהרגשתי שהחום הפנימי שלה עלה מספיק, הגברתי לחץ ואגרסיביות. צבטתי, משכתי, תלשתי, ואז עינגתי בעדינות, נישקתי, מצצתי, ינקתי, ואז שוב סטרתי, נשכתי, דגדגתי. ובכל פעם שהרגשתי שהיא מדביקה את הקצב מבפנים - הגברתי אותו מבחוץ על פטמותיה.

לפתע הפרתי את השתיקה ושאלתי אותה אם קר לה, היא בלעה את רוקה פעמיים, עיניה היו חצי חולמניות, ניכר בבירור היה שהיא באיזשהו ספייס הגון. חזרתי שוב על השאלה והיא ענתה שלא והיא רק מטפטפת כהוגן.

שאלתי אותה מה לדעתה מגיע לה שהיא הייתה כל כך צייתנית, ובאותה חולמניות אופורית היא ענתה שמגיע לה לרדת לי.

אז רדי על הברכיים עניתי לה. היא צנחה באחת על ברכיה, פתחה בידיים רוטטות את אבזם החגורה, התקשתה מעט לפתוח את הרוכסן. המכנס הופשל כלפי מטה, חושף בוקסר מתוח כהוגן, עם סימני רטיבות קלים במרכז המתיחה..

הקפיצה שלו החוצה כשהיא הפשילה את הבוקסר קצת הזכירה לי את השדיים שלה כשקיפצו החוצה מהבגד שלה.

היא סקרה אותו לכמה שניות, כבוחנת מהיכן להתחיל. ואז החלה ללקק אותו לכל אורכו ולמשוח אותו ברוק שלה.

היה קפוא בחוץ, והניגוד בינו לבין הטמפרטורה בתוך הפה שלה נתן תחושה מדהימה. היא פשוט ריירה עליו, נותנת לו למלא את כל חלל פיה. היא התענגה על כל שניה, על כל ווריד בולט ועל כל רגש חנק שהיא חשה ממנו.

היא מצצה שאבה ינקה ובלעה אותו בכל מה שיש לה בלי רחמים. חשתי את הוואקום החזק ששרירי הפה והלשון שלה יצרו עליו. הרגשתי את הגירוי מגיע. עוד מציצה והעוד גל. על יניקה ועוד גל, עוד שפשוף ועוד גל. עוד ליקוק לשון נכון שמתעכב בדיוק על קצה הכיפה התחתונה, מביא את הגירוי לסף, מרגיש את זה מגיע ולוחש לה ״הכי עמוק שלך״ והיא בבת אחת מכניסה שוב את כולן עד הסוף, חופנת לי את פלחי התחת בשתי ידיה ומדחיקה אותו עמוק שאפשר לתוכה, וזה הגיע.. גלים של גלים עוצמתיים ישירות לבית הבליעה שלה, ובמקצועיות מדהימה היא החלה שוב לשפשף אותו קלות תוך כדי גלי השפיכה כמעודדת אותו לשפוך הכל ובעוצמה. וזה עבד לה. אני לא הכרתי את הביצועים האלו. זו הייתה הגמירה הארוכה ביותר שלי. כששאלתי אותה למה היא לא יורקת את הזרע שלה היא הסתכלה עליי במבט מוזר ״בלעתי את זה״, היא אמרה בטון מבולבל, ״למה מה חשבת שאעשה עם זה?״, היא שאלה.

לא עניתי. רק חייכתי בשקט ונתתי לתחושת העונג המנטלית שאפפה אותי מהמידע הזה למלא אותי, וחשבתי לעצמי ״אז ככה זה מרגיש כשהיא בולעת לך..״.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י