שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

פרדוקס ושמו בדסם

מתחברת לעולם של יצרים ממקום רך ומנומס.
לפני 6 שנים. 30 בספטמבר 2017 בשעה 8:46

למרות שעברו יותר מ24 שעות, היא עוד הרגישה את הכאבים בשרירי הישבן. זה הפתיע אותה כי המכות לא השאירו סימנים, ובבוקר שאחרי לא כאב לה, ודווקא בערב השרירים החלו לאותת לה את העייפות וההלם שלהם.

וזה היה כיף. כיף להזכר. מגביל מאוד במשימות היום יום אבל מזכרת ללילה שאין הרבה כמותו.

 

״אבא בא ילדונת״.

״בדיוק נכנסתי למיטה, תבוא להיות איתי?״

״כן ילדה״.

 

זה לקח נצח. הציפייה הייתה קשה. לא כי לקח לו רבע שעה עכשיו להגיע, אלא כי היא חיכתה כבר יותר משלוש שעות מהרגע שאמר שהוא יוצא וישב קצת עם חברים ואז יבוא. והיא כבר הספיקה להתקלח ולהתלבש ולנעול מגפיים עם עקבים ששמורים לרגעים כאלו. אבל זה לא היה קל לסדר איתם את כל הבלגן שהשאירו אחריהם חמישה ילדים ושלוש אמהות עייפות. היא הרגישה סקסית וזה עזר, אבל כשהוא כתב לה להחליף מגרביוני רשת לרגילים היא כבר לא נעלה שוב את המגפיים. היא כבר לא הרגישה כל כך סקסית, והפנטזיה כבר דעכה, והיא פשוט נכנסה למיטה בעייפות. באותה שנייה הגיעה ההודעה שהוא בא ומשהו עמום התעורר בא שוב.

 

היא שמעה את דלת הכניסה נפתחת. הוא ניסה לא להרעיש אבל היא לא באמת ישנה. היא שכבה עייפה על המיטה, מחשבות בראשה מציירות פנטזיה שאולי רצתה, ואת המרחק בין הפנטזיה שלו לשלה, אבל היא גם ידעה שזה לא משנה. הוא אוהב להוביל אותה, היא אוהבת שהוא מוביל אותה, יש דברים שאי אפשר לתכנן ואי אפשר להבין אבל כיף מאוד לקבל.

 

גם כששמעה אותו מוריד מכנסיים ונכנס למיטה היא לא זזה. ורק כשנשכב לצידה, היא בתנוחת עובר והוא מלטף אותה, האגן שלה התחיל לזוז במעגלים בנסיון להרגיש אותו.

 

״היית ילדה טובה?״

״כן אבא״

״אז בואי שבי עלי״

בלי להסס היא עלתה עליו, חשבה שהוא רוצה לשכב על הגב ושהיא תהיה למעלה. אבל הוא הפתיע, השכיב אותה על הברכיים שלו, דאג שהדגדגן יהיה ממוקם על הברך שלו, הרים את החצאית והוריד לה מכה על התחת.

זה היה מדהים ונעים ומעיף, היא לא האמינה שהוא זוכר שמכות בתחת וגירוי בדגדגן זה הקטע שלה, ועוד יותר הופתעה שהוא זוכר את התנוחה הזו. זו תנוחה שעבדה לה רק איתו. אבל עברה כבר שנה מאז שעשו את זה..... המחשבות האלו רצו לה בראש אבל היה כל כך נעים שהמחשבות השתתקו והקול שלו ששואל אם היא התנהגה יפה התערבב בצרחות שלה, והיא גמרה אחרי דקה ולא האמינה בעצמה שזה בכלל אפשרי.

 

״זה על השידה״

היא לא בדיוק הבינה אבל הוא התכוון לסוף של הג׳וינט שאמר שיביא לה. היה כיף לשבת איתו ככה על הרצפה ולעשן ביחד, ללטף אותו והוא ליטף אותה, יודעת שהוא עוד לא רגוע ותוהה מה הוא עוד מתכנן.

התפריט היה עשיר אבל אין לה מושג מה היה. היא עפה באוויר, לא יודעת מה ואיך, רק יודעת שכבר אין לה טיפה של כוח בגוף אבל שללא ספק הצרחות של סיפוק שהיא שומעת הן שלה.

 

״איזה יפים אנחנו״ הוא אמר, אבל היא לא רצתה להסתכל. ״תפתחי את העיניים״ פקד. במראה היא ראתה אותו, עומד, גופו שזוף ושרירי, והיא מלופפת עליו עם הרגליים סביב המותניים והידיים סביב הצוואר והזין שלו עמוק בתוכה.

- ״אני לא אוהבת איך שאני נראית״

- ״את סקסית״ או מהממת, או יפה, לא זכרה בדיוק.

- ״אתה חתיך״ אמרה בנימה של השוואה, רוצה להגיד אתה כן ואני לא. אבל לא אמרה. כחלק מתהליך איטי ועמוק שהיא עוברת, למדה שזו מחשבה שמורידה כלפי מטה, ושהיא רק מחשבה ואין צורך לשקוע בה. במקום, עלתה מחשבה בראשה שצריך הרבה כוח בשביל להחזיק אותה ככה ולזיין אותה ככה ועם המחשבה הזו עפה לה עוד פעם אל הספייס שלה.

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י