בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

תחרות סיפורים -נובמבר 2017

בבלוג זה יעלו הסיפורים שהוגשו לתחרות. חמשת הסיפורים הטובים ביותר שיבחרו בשקלול לייקים של הקוראים ודרוג השופטים יעלו לגמר.
שני הסיפורים הטובים בגמר יזכו בפרס בשווי 250 ש"ח.
לפני 6 שנים. 9 בנובמבר 2017 בשעה 8:58

זונה קטנה

יושבים על הספה מכורבלים הראש שלי חצי על הבטן שלך חצי על הברך ואתה מחליט להגניב חפינה לציצים...

אני מתרוממת מסתכלת עליך בחיוך זדוני ודופקת לך סטירה של החיים אתה לא מגיב ומשפיל מבט .."הרשתי לך לגעת בי זונה קטנה?" "לא אני מצטער.."

מנשקת לך את הלחי איפה שכואב מוחצת לך את הלחיים...ושואלת.. "מה אתה בשבילי?" אתה מגיב בלי היסוס "הזונה שלך" מנשקת אותך נושכת לך את השפתיים וצובטת לך את הפטמה חזק..."ומה אתה רוצה?"

" אני רוצה שתפתחי אותי בבקשה"

העיניים שלי נפתחו ונדלקו וישר שלחתי אותו להביא את הסטרייפ און על ארבע ערום..

שוכבת על הספה מורידה את המכנס וקוראת לו לבוא לרחרח הוא מסניף את התחתון הספוג מיצים שלי ואני מאשרת לו להוריד לי אותו...

לוקחת אותו ביד ודוחפת לו לפה..."תראה לי איזה סוס טוב אתה קח אותי לחדר על הגב שלך" יושבת לך על הגב מתפוצצת מצחוק ואתה סוחב אותי עד המיטה..

מורה לך לשכב מורידה את החולצה נשארת בחזיה בלבד ומלבישה עליי את הסטרייפאון מתיישבת מול הפה שלך ונותנת לך למצוץ מזיינת לך את הגרון...יורדת מעליך ושורטת לך את כל החזה עד הזין לוקחת אותו לפה שלי ונותנת בו ביסים קטנים יורקת ומשפשפת...

מפשקת לך את הרגליים מורחת ג'ל וחודרת אותך אתה גונח מכאב מחורפן מהמראה שאני פותחת אותך מזיינת אותך עד הסוף בכל הכוח נוקמת בך על כל כך הרבה פעמים..

הציצי משתולל לו בחזיה מולך מהעוצמה אני סוטרת לזין שלך עוד ועוד זה מחרמן אותי ואני נוטפת כבר בתוך הרצועות האלה עוברת שוב לפה שלך נותנת לך למצוץ..

"עכשיו נעבור למשהו טעים יותר" אני מתיישבת לך על הפנים ונותנת לך ללקק לי את כל המיצים "תטפל בו טוב שמעת אפס?" אתה מדבר לא מדבר תאמת לא יכול לדבר בפה מלא מלקק הכל בזמן שאני רוכבת לך על הפנים עד שאני גומרת..

יורדת ממך מנשקת אותך ומשפשפת לך את הזין.."רוצה לגמור כלב שלי? כן? " אתה עונה לי "מאוד"... "אתה יודע שיש לזה מחיר נכון?" בנתיים אני מוחצת לך את הביצים ואתה מתפתל "יודע ועדיין רוצה"..

נשכבת על הצד מפשקת את התחת "בוא תחדור אפס" אתה נכנס לתוכי ממלא אותי מטריף אותי כל פיפס בך אתה מזיין אותי וחונק במקביל עד שאני גומרת שוב ומפרפרת לך בידיים...

יורדת מולך על הברכיים מוצצת לך שמה אצבע על הקצה סותמת את החור וממשיכה לשפשף לך "תגמור עכשיו!"

אתה מתחיל לגמור ומשתגע הזין מטפטף הזרע מת לפרוץ וזה כואב וזה מטריף וזה מחרפן אני מקרבת את הפה שלי ויונקת את הזרע אחרי שחצי גמרת כזה מצביעה לך לשכב על המיטה עולה עליך פותחת לך את הפה ויורקת לך לאט לאט את הזרע...

"תבלע הכל זונה קטנה אמרתי לך שיש לזה מחיר"


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י