צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תחרות סיפורים -נובמבר 2017

בבלוג זה יעלו הסיפורים שהוגשו לתחרות. חמשת הסיפורים הטובים ביותר שיבחרו בשקלול לייקים של הקוראים ודרוג השופטים יעלו לגמר.
שני הסיפורים הטובים בגמר יזכו בפרס בשווי 250 ש"ח.
לפני 6 שנים. 12 בנובמבר 2017 בשעה 19:37

תודה לכל המשתתפים וכל המצביעים. אחרי שקלול נקודות על פי לייקים של הקוראים ודרוג השופטים אלה הסיפורים שעלו לגמר.
סדר הסיפורים כאן אקראי. שני הסיפורים הטובים ביותר יזכו בפרס בשווי 250 ש"ח כל אחד.

מכיוון ששני סיפורים קיבלו מספר שווה של נקודות משוקללות עלו לגמר שישה סיפורים.

ההצבעה מתחילה מחדש בלי קשר להצבעות קודמות. שני הסיפורים הטובים יבחרו לפי הלייקים ולפי החלטת השופטים .
תוכלו לקרוא אותם כאן בבלוג להצביע ולהשפיע(פשוט לעשות לייק על סיפור שאהבתם אחד או יותר)

הסיפורים מופיעים ללא שם הכותבים כדי למנוע הטיות


סיפור מס' 1: אחרי הסופה
סיפור מס' 2: זונה קטנה
סיפור מס' 3: מבחן קבלה 
סיפור מס' 4: פוקר פייס
סיפור מס' 5: תחתיסמוס
סיפור מס' 6: עזריאלי


בהצלחה לכולם

לפני 6 שנים. 9 בנובמבר 2017 בשעה 9:05

עזריאלי

"וואף"

צליל הודעת הווטסאפ הנכנסת הקפיץ אותו ממקומו. מדהים איך צליל קצר, שצרוב במוח, יכול לגרום בצורה אוטומטית לשינוי דרמטי כל כך במדדים החיוניים של אדם.

הוא ידע, שעליו להגיב מהר וכי אם לא יהפוך את שני ה-Vים האפורים הקטנים לכחולים תוך פחות מ-5 שניות, הוא ייענש.

ההודעה היתה קצרה. "פינת העישון". בדרך כלל ההודעות היו קצרות. הם עבדו באותו מגדל משרדים, ובכל פעם שהיא היתה רוצה לשחק בו, היא פשוט היתה כותבת לו את המיקום שבו עליו להתייצב תוך 4 דקות. אם היא היתה כותבת "המקום הקבוע", למשל, הוא היה יודע שעליו להיכנס לתא האחרון בשירותי הנשים של הקומה הרביעית במגדל (שבימים אלו לא היתה מושכרת ואפשר היה להסתמך על פרטיות מקסימאלית), ולחכות לה ב-"ר", עם הגב לכניסה, כשהוא ערום. כשדווקא רצתה להביך אותו ולהגביר את החששות שלו, היא היתה כותבת לו "קומה 3" בשעה 13:00, ואז הוא היה יודע שעליו להיכנס לשירותי הנשים בקומה בה ממוקם בית הכנסת של המגדל, דווקא בשעה שבה כל הדתיים מתכנסים לתפילת המנחה...

תוך כדי שהוא רץ במדרגות מהקומה ה-17 ועד ללובי הבניין (הוא ידע שלרדת במעלית בשעת עומס כזו יגרום לו לאחר), הוא נזכר איך הכיר אותה.
כשישב בפינת העישון וגלש בצ'ט בכלוב, בתקווה לא לפספס שולטת שהיה איתה בקשר באותו הזמן, היא קלטה מעבר לכתפו את הצ'ט וחייכה לעצמה. היא כבר חשדה מזמן שניק מסוים בכלוב עובד איתה באותו המגדל, לפי תיאורים שתיאר. אבל היא לא חשבה שהוא כזה חמוד ומעורר תיאבון. בדרך למעלית, היא תזמנה את הצעדים שלה כך שיגיעו בדיוק ביחד ויעמדו זה ליד זה במעלית הצפופה, ולחשה לו באוזן: "אז אתה זה "משרת משפיטה"? נעים מאד". הוא החוויר, אבל כבר אז ידע שאין לו סיכוי לעמוד בחיוך המדהים שהיה על פניה באותה העת ובעיניה החודרות.

מאז עברו כבר חמישה חודשים, בהם היא כבשה לאט לאט עוד ועוד פיסות מחייו.

הוא הגיע לפינת העישון בזמן. היו שם לא מעט אנשים, אבל הוא מצא מקום על אחד הספסלים, הדליק סיגריה והמתין. כעבור שתי דקות היא הגיעה, המלכה שלו, מלווה בבחור צעיר שלמיטב זכרונו עובד איתה במשרד. היא הסתכלה עליו מרחוק, נתנה לו מבט מצמית, וסימנה לו לכבות את הסיגריה. הוא עשה זאת מיד, חושש קצת שזה ייראה מוזר שהוא יושב שם סתם, מבלי לעשן, אבל כמובן שבשלב הזה, הוא כבר אפילו לא חלם שלא לציית. היא חייכה, והחלה לפלרטט עם החבר לעבודה, כשהיא מדי פעם מלטפת את עורפו או נוגעת בידו. הוא ידע שהיא עושה את זה בכוונה, כדי לגרום לו לקנא ולהבין את מעמדו הנחות, אבל קיבל את זה בהכנעה. אחרי כשתי דקות של פלרטוט, היא החלה לשחק בטלפון הנייד שלה, והטלפון הנייד שלו התעורר לחיים.

"וואף". גם הפעם, אפילו שצפה שההודעה מתקרבת, הצליל הקפיץ אותו. הוא צרוב לו במוח כל כך, שגם באמצע הלילה הוא יעיר אותו בקפיצה.

הבחורה שישבה לידו, בחורה חמודה מהמשרד השכן למשרד שבו הוא עובד, צחקה ואמרה:
"מה זה? הקלטת את הכלב שלך? יש לך פודל?"

מעניין מה היא היתה חושבת אם היתה יודעת שזה בכלל לא כלב, אלא הקלטה שלו נובח כמו כלב...
הוא ניסה לחשוב על משהו חכם להגיד, אבל היה מובך מדי, וגם לחוץ להספיק לראות את ההודעה במהירות. אז הוא רק חייך, ונכנס לקרוא את ההודעה.

"על מה בדיוק אתה מסתכל??" היה כתוב שם.

הוא היפנה מיד את מבטו לצד השני. ואז שוב - "וואף". המלכה שלו ידעה שהצליל הזה מביך אותו ליד אנשים, וזה תמיד הצחיק אותה להסתכל עליו מהצד כשהוא מובך.

"לא לצד שני. מבט לרצפה. מיד"

מניסיון העבר, הוא צפה רצף של נביחות, שיחד עם זה שהוא יושב שם לא מעשן, עם מבט לרצפה, רק יגרמו לו, מצד אחד, לרצות שהאדמה תבלע אותו, אבל מצד שני, זיקפה ענקית ולא נשלטת במכנסיים.

אבל הפעם היתה רק הודעה אחת נוספת, שכללה מילה אחת בלבד: "מחסן".

המחסן היה באחת מקומות מרתף החניה, אבל המפתח למחסן נשאר במשרד... הוא ידע שהסיכוי שלא יאחר אפסי, ולכן מיד קפץ על רגליו ומיהר, כמעט רץ, לכיוון המעליות. הבחורה מהמשרד השכן נראתה מופתעת, אבל הוא כמעט לא שם לב לזה, מוחו מכוון למשימה אחת בלבד.

הוא הגיע למחסן באיחור של שלוש דקות, נכנס, התפשט מיד, נעמד צמוד לקיר הרחוק, עם הפנים לקיר, בין שני מדפים, יד אחת אוחזת בכל מדף ורגליים מפוסקות, כפי שלימדה אותו, והמתין.

כעבור מספר דקות, הוא שמע את צעדיה מתקרבים והרגיש איך הלב שלו רוקד ומקפץ משמחה. הוא תמיד התרגש לפגוש בה, כמו כלבלב שרץ אל אדוניו אחרי שלא ראה אותו במשך כמה ימים. אבל פתאום הוא שמע גם קול נוסף, שהצמית אותו - קול של גבר, שאיתו משוחחת המלכה שלו. מה זה, הוא חשב, היא באה עם עוד מישהו? לשמחה הצטרף עכשיו גם פחד גדול.

"אז מה ההפתעה הזאת שהבטחת לי?" הוא שמע קול גברי שואל. "את מתכוונת לנעול אותי פה במחסן ולבצע בי את זממך?"

"המממ" הוא שמע את קולה של מלכתו עונה, והקול העביר מיד צמרמורות של כניעה וסגידה בכל גופו "תלוי איך אתה מגדיר את לבצע בך את זממי" וצחקקה, את הצחוק שהוא למד כל כך לאהוב.

הדלת נפתחה, אבל הוא לא העז להסתובב כדי לראות מי נכנס.

"את מתכוונת באיזשהו שלב להרשות לי לפתוח את העיניים?" הוא שמע שוב את הקול הגברי.

"באיזשהו שלב" מלכתו חייכה "אבל אם תעז לפתוח את העיניים ללא רשות, לא משנה מה תשמע, הכל נגמר באותו הרגע ואנחנו חוזרים למשרד. עכשיו אל תזוז".

הוא שמע את מלכתו מתקרבת אליו. גופה נצמד אליו מאחור, והיא לחשה באוזנו "שלא תעז להשמיע הגה ללא רשות, לא משנה מה קורה כאן. אם כואב - אתה נושך את השפתיים ולא מצייץ. אסור לו לשמוע אותך, עד שאני אחליט. ברור?"

הוא הנהן במהירות.

"אז מה" מלכתו אמרה "הגיע הזמן שנגשים סוף סוף את הפנטזיה ממנה אתה מפחד כל כך, אתה לא חושב?"

הוא פחד מאד, אבל הנהן, הפעם באיטיות. הוא לא האמין שהוא יפרוץ אי פעם את המחסום הזה, אבל הנה, זה הולך לקרות. תמיד הוא חשב שהמלכה הנכונה תדע להביא אותו גם לשם. וכבר שפגש אותה, ידע שהיא המלכה הנכונה. מכל הבחינות.

"אבל קודם, הגעת בזמן?"

הוא הנהן לשלילה.

"אז קודם צריך לטפל באיחור הזה... וגם להכין אותך קצת"

מלכתו הלכה לפינת המחסן, והוציא משם שקית שחורה, שהוחבאה מאחורי כמה קלסרים. היא הוציאה משם גומיה משרדית, עשרה אטבי כביסה, שוט רכיבה ובאט פלאג גדול ומאיים.

היא קשרה לו את הזין עם הגומיה, והחלה מקשטת אותו באטבי הכביסה הצבעוניים - אחד בכל פטמה, אחד בלשון, כדי להבטיח שיהיה שקט, 2 בצידי הגוף, וחמישה על הזין.

היא חפנה את הלחי הימני של הישבן שלו, מעכה וצבטה. הוא זז בכאב, אבל לא הוציא הגה.

מלכתו שוב נצמדה אליו ולחשה: "שום צליל, זוכר?" הוא הנהן.

"אז בוא ניתן קצת צבע גם לתחת שלך" מלכתו לחשה בחיוך, והחלה מכה אותו בישבן בכפות ידיה. הוא אהב את זה. העדיף תמיד את המגע הישיר שלה, על מגעו הקר של השוט.

"מה את עושה? מה זה הרעשים האלה?" הוא שמע את הגבר השני שואל.

"ששששש...." מלכתו ענתה "סבלנות" והמשיכה להאדים את ישבנו.

עכשיו מלכתו עברה לשוט הרכיבה. שריקת השוט לפני שניחת על ישבנו האדום מילאה את החדר הקטן פעם אחר פעם. הוא הצליח לעמוד גם בזה בגבורה ובשתיקה.

ידה עדינה וקשוחה נשלחה אל פיו ושלפה את אטב הכביסה מלשונו. הוא כמעט צרח, אבל נשך את שפתיו ורק השמיע גניחה חלושה. זה עלה לו בתפיסה חזקה של האשכים, מעיכה ומשיכה. "אמרתי אף הגה!!" וכדי להדגיש את דבריה - הצלפה ישירות על האשכים.

הוא התקפל קצת, אבל כבר לא הוציא מילה.

היא דחפה לו את הפלאג לפה. "תמצוץ אותו טוב טוב. זאת הלובריקציה היחידה שתקבל היום. וזה גם אימון מצוין בשבילך להמשך".

הוא מצץ. בתאווה ובאימה. הצליח אפילו להכניס את הפלאג עד הסוף, כשהוא משתנק וכמעט מקיא. הוא היה גאה בעצמו שהצליח וידע שגם מלכתו גאה בו.

מלכתו נצמדה אליו מאחור, תוך כדי שהוא מוצץ, מערפלת את חושיו ומטיסה אותו לגבהים שלא ידע פעם שקיימים. היא משכה את הפלאג מגרונו, ודחפה אותו בבת אחד עמוק לתוך ישבנו.

"עכשיו החלק הבאמת קשה" היא חייכה, והחלה להוריד את אטבי הכביסה מגופו, אחד אחרי השני. הכאב היה נוראי. הוא כבר לא הצליח לשמור על השקט.

"זה בסדר" היא אמרה "אתה יכול לפתוח את העיניים".

אפשר היה ממש לשמוע את ההפתעה שחש הגבר השני.

"זוכר שפעם דיברנו ואמרתי שמגיעה לך מציצה?" מלכתו אמרה לגבר השני "אז לא באמת צחקתי, ואני תמיד עומדת במילה שלי. תהנה." היא צחקה, הניחה יד על כתפו של העבד שלה, סובבה אותו אליה, והורידה אותו על הברכיים.

"הוא עוד חדש בזה, אז אני מקווה שלא תתאכזב, אבל לפי איך שהוא מצץ את הפלאג בתאווה, אני בטוח שהוא לא יאכזב. הוא גם מתאמן לזה כבר הרבה זמן. והוא לא יעז לאכזב אותי. נכון שלא תאכזב אותי?" אמרה, הפעם ישירות לעבד שלה.

הוא הרגיש דמעות חונקות אותו בגרון, אבל הנהן ואמר: "לא אאכזב אותך, הוד מעלתה".

הבחור המופתע התעשת, התקרב אליו והפשיל את מכנסיו. הזין שלו היה ענק. מלכתו נשענה לאחור, מתכוונת ליהנות מההצגה.

והוא כרע שם על הברכיים, במחסן, מול פרצופו זין ענק, לא מאמין שהוא באמת הגיע לרגע הזה בחייו.

לפני 6 שנים. 9 בנובמבר 2017 בשעה 9:03

תחתיסמוס

הולך לפאב לפגישת החברים השבועית בחשש. בטח שוב הם יתפארו במפגשים המיניים שלהם עם בעלותיהן, אחד מספר שבעלתו מדליק אותה כל פעם לחדור במקום שונה, סיפר על אך היא זיינה אותו בשירותים של המטוס, איך היא דחפה את הראש שלו לכיור בשרותי המסעדה והפשילה את מכנסיו, הפנטזיה שלה זה להשכיב אותו על שולחן הנשיאה בבית הלבן והוא בטוח שזה יתגשם. אחר ראה יותר מדי פעמים גוונים של ורוד, ומספר כל פעם שקריסטין מצאה לו צעצוע חדש גדול יותר לפתוח איתו את ישבנו כשהוא קשור והיא מצליפה על גופו, סוטרת על לחיו יורקת על פניו ומושכת בשיערו, הרומנטי מדבר כל פעם על איזה חיבור מטורף ואלוהי הוא מרגיש כשהיא חודרת אליו, על כמה אור ואהבה מקבל הגוף שלו כשהוא נמצא עליה, וכשהיא מסתכלת עליו בעיניים תוך כדי החדירה הוא רק רוצה לתת לה את עצמו יותר ויותר, ואחד מספר שבעלתו היא כזאת חייה רעה ומפמפמת אותו 7 פעמיים בלילה ולא נותנת לו מנוח. ורק אני מגמגם כל פעם, איך אגיד שזה לא קרה עדיין, שכל נער בתיכון כבר נפתח ואני עוד בתול.

ההתאהבות הראשונה שלי היתה בדר' מאיה אורן, המרצה שלי לרפואה, אני צעיר ממנה ב15 שנה מה שרק הדליק אותי יותר, יש לה נוכחות של מישהי שגדולה מהחיים, חיוך רחב, פנים מוארות, תלתלים שחורים וכריזמה אינסופית, מדברת בקול עדין ונעים והיא לא צריכה יותר מזה כדי שכולם ירצו לשמוע את מוצא פיה, יש לה שני קמטים בפנים שמעידים על עוצמה אדירה ועל כל מה שהיא עברה כדי להפוך לאישה המהממת שהיא היום. לא הפסקתי לפנטז בלילות על איך אנו שוכבים אחד ליד שני והיא לוחשת לי "זה בסדר אתה יכול להיות רגוע אני אעשה לך טוב". לא היה לזה סיכוי, אבל ממילא הייתי מקרה אבוד, ניסיתי לצאת עם נשים וכל פעם הייתי מתכווץ מההתחלה ולא מצליח להפתח, וכולן עזבו כי כמה כבר אפשר לחכות? והבנתי אותן, יש להן צרכים.
בעלתי סיגל היא מיוחדת, יש לה יכולת לצחוק על הכל ולגרום לי להרגיש הכי בנח בעולם, איתה אני לא חושש ממה שהיא תחשוב עלי ומה יהיה, זה כל-כך קל איתה ומרגיש נכון, וכל כך הרבה אור ושמחה היא מביאה לחיים שלי, ואני לא מצליח להחזיר לה כי הגוף שלי סגור אפילו בפניה, אני מת מפחד שהאהבה שלה אלי לא תחזיק מעמד.

"קוראים לזה תחתיסמוס" תחת מה אני שואל? "תחתסימוס" הרופאה מאיה אמרה. "זה תסמין ידוע שכ5% אחוז מהגברים לוקים בו, ברגע שהם מגיעים לסקס התחת שלהם מתכווץ, ולא מאפשר את החדירה של האישה. "כן אבל מה עושים, איך גורמים לו להפתח?" סיגל שאלה, אני מאמינה שאפשר לחדור לכל גבר, רק תקשיבו לי ותפעלו בדיוק על פי הוראותיי, בהתחלה רק תשחקי עם ישבנו מבלי לחדור, כעבור שבוע נתחיל עם חדירות קטנות עדינות בעזרת האצבעות בלי מאמץ, רק כדי לענג, ובהדרגה זה יהיה יותר ויותר עמוק, לאחר מכן נתחיל להשתמש באביזרים, הסטרפאון יגדל יותר ויותר ככל שהוא ירגיש בנח ויסתגל לכאב" ישבני כבר התחיל לכאוב רק מלחשוב על כך,
"ופעמיים בשבוע אתה תבוא לביקורת במרפאה שם אשתמש עלייך במרחיבים שירחיבו את ישבנך יותר ויותר". מה?? אמרתי לעצמי, לא האמנתי שאני באמת הולך להיות עירום וחשוף מול דר' מאיה אורן, הייתי בטוח שמדובר רק בפגישת ייעוץ רפואית, מתתי מפחד וממבוכה אך זה גם ריגש אותי בטירןף להתמסר לטיפול עם מי שפנטזתי עליה, תוך רגע הפנטזיות הפסיקו לרוץ לי בראש כשסיגל אמרה "זה מאוד קשה לי להיות לא מסופקת אני כל-כך מקווה שזה יעבוד". "אני יודעת כמה זה קשה" אמרה הרופאה, "כל הכבוד לך שאת נמצאת שם בשביל אישך". התביישתי, שתי האהבות הכי גדולות שלי מדברות על כך שהישבן שלי לא מתפקד, שאני גבר מקולקל שלא יכול לתת לבעלתו את מה שהיא צריכה.

בערב ניסינו את מה שהרופאה המליצה, שכבתי על המיטה בעירום, כשסיגל לידי לבושה בפיג'מה סקסית, לא משהו מיוחד טי שירט וטרננינג אבל כל פיג'מה היתה סקסית עליה, היא התקרבה אלי עם אצבעותיה לאט לאט, ורק ליטפה את ישבני, ניסיתי להסתכל בעיניה החודרות ולא לחשוב על הכאבים בניסונות הקודמים, היא התקרבה לאוזן שלי ולחשה "אל תדאג, אני אוהבת אותך ואני לא אפסיק לנסות לחדור אלייך עד שתפתח אלי ותהיה לגמרי שלי".
וכל מה שרציתי בעולם זה להאמין לה.

לפני 6 שנים. 9 בנובמבר 2017 בשעה 9:01

פוקר פייס

"נוח לך? זה במידה הנכונה?" מבטו בחן את התחתונים השחורים שהוא נתן לי לפני כמה דקות, וכעת עוטפים את התחת העגלגל שלי.
"כן, אדוני."
"אוקיי, אז זה מה שיקרה הערב," הוא עבר לטון הקורקטי שלו. "הלילה תפגשי כמה חברים שלי. אנחנו יוצאים לערב פוקר."
זה נשמע מעניין, לא פגשתי עדיין אף אחד מהחברים שלו. אני רק מקווה שהתחתונים החדשים לא רומזים על סטריפ פוקר. בעצם, אני אשמור את התקוות שלי לדברים משעממים יותר.
"אני מקווה שאת יודעת לשמור על פני פוקר, כי עבורך זה יהיה חשוב במיוחד הלילה," הבחנתי בזיק של שעשוע בעיניו, רגע לפני שהנמכתי בחזרה את מבטי למקומו הטבעי.
"את תתנהגי כבת זוג ונילית רגילה, ככל שהחברים שלי יוכלו להבחין. אף אחד לא ידע שאת כלבה מיוחמת. השקיעי את מרב המאמצים, כי הראשון שיגלה מה קורה לך בתוך התחתונים - יקבל ארבעים דקות איתך."
פאק.
הרמתי בבת אחת זוג עיניים פעורות לרווחה.
"משהו קרה, כלבונת?" הוא שאל מבעד לחיוך הרחב שנפרש על פניו. "פשוט תשחקי פוקר, לא בעיה."

כעבור חצי שעה כבר ישבנו עם ארבעת החברים הטובים של אדוני. קיוויתי שאביב הוא שיגלה ראשון, או לפחות נועם. אה, כלומר, קיוויתי שאף אחד לא יגלה, ברור. אבל, נו, שרירי הזרוע שלהם נראו כמו משהו שהייתי מוכנה למשש.
בכל אופן, זה לא שיש מה לגלות. כולה משחק פוקר, זה לא שמשהו באמת קורה לי בתוך ה--פאקקק.
זמזום קלוש, רק אני שמעתי. הבעיה היא שלא כל כך שמעתי דרך האוזניים, אלא בעיקר דרך, ובכן… הדגדגן. חמש שניות וזה נפסק.
לשמור על פוקר פייס. לא להסתכל עליו בתדהמההה-לעזאזל-אתה-עושה?!
לכסנתי אליו מבט סקרני תמים. הוא שחקן פוקר נהדר.
המשכנו.
גל דילר, אני ביג בליינד. בחנתי את התגובות של כולם לקלפים, ושוב. חמש שניות. התחלתי לנוע באי נוחות, או אולי נכון יותר לומר - ביותר מדי נוחות.
"הכל בסדר, מתוקה?" הוא שאל בטון ונילי זר, שבאוזני חבריו נשמע כנראה הולם.
"כן כן, בייבי," יש לי אישור רשמי לדבר אליו בטון המתיילד הזוגי הזה, ואני מתכוונת לנצל אותו עד תום. "אני פשוט משתעממת מההתלבטויות שלכם עוד לפני הפלופ."
מה שכן, מבט לא הצלחתי להישיר אליו.
"פשיייי, רועי, הפעם הלכת על חוצפנית?" צחק אביב.
"חוצפניות הן החומר הכי טוב," הוא ליטף את סנטרי בעדינות, או כך לפחות זה נראה מהצד שלהם, הצד שבו לא ראו את הציפורן שלו שורטת אותי. נשפתי בחדות.

כמה סיבובים ושעה קדימה האווירה התחממה בהרבה, ואני איתה.
באחת הפעמים שבהן התחתונים המסתוריים דיברו אליי, מצאתי את עצמי מדמיינת את האצבעות החזקות של אביב מטיילות בתוכי, ושטף של נוזלים מצא את דרכו אל התחתונים המזמזמים. בין ההקנטות ההדדיות התחלתי לראות את הצדדים היפים גם בשאר הנוכחים. רק לא באדוני, כי כמה שהשתדלתי להיכנס לתפקיד, לא הצלחתי להישיר אליו מבט לאורך כל הערב. החינוך טבוע בי עמוק מדי.

"יאללה גיברת, אנחנו נחכה לך עוד הרבה זמן?" אפילו יותם נראה לא רע בשלב הזה, באור העמום שהטילה הנברשת.
על השולחן היו שני אסים ושבע תלתן, ביד היו לי מלכה לב ושתיים מעוין, אבל לא ראיתי את כל אלה. הייתי עסוקה בהאזנה לפעימות שמרטיטות אותי, ובייצור נוזלים שיכולים להחזיק משפחה בחדר אטום למשך שבוע.
"רגע, תנו לה להתרכז, היא רצינית בפוקר," לרגע נראה שהוא רוצה לעזור לי, לפני שהוא פרץ בצחוק. "יאללה מאמי, מה נהיית רובוט? את מעלה או צ'ק?"
המשכתי לבהות באביב במבט מזוגג, מניעה את אגני בתנועות כמעט בלתי מורגשות. הוא הדליק את זה הפעם לזמן ממושך.
"כן…" מלמלתי. "אממ, מה? כן, צ'ק. צ'ק."
נכבה.
"את בסדר?" שאל נועם בדאגה.
"כן כן," נשמתי רדוד, "אני רק…" זזתי על מקומי וסידרתי את עצמי באופן שהצמיד לרגע את התחתונים חזק יותר לגופי, ואז -
"פאקקקק!!"
ידי נשלחה מאליה אל התחתונים הבוערים.
משחק מלוכלך, אדוני.
הסמקתי, מתנשמת, וקברתי את הפרצוף בכפות ידיי.
"תגיד לי," הזדקף אביב. "אתה מסתלבט עלינו?"
"מה קורה לך שם למטה?" שאל נועם במבט משועשע.
"יא אללה! היא כמו מה שסיפרת לנו, לא?" הצביע יותם בהתרגשות.
"שפחה!" הם אמרו באחת.

שיט.

"מזל שיש לך שלושה חורים, כלבונת."

לפני 6 שנים. 9 בנובמבר 2017 בשעה 9:00

מבחן קבלה

היא שלחה לו הודעת טקסט קצרה:"תגיע ברגל בשעה 12:00 וללא תחתונים"

הוא קיבל את ההודעה זמן קצר לאחר שהתעורר. בשקט של השבת היה נשמע צליל ההודעה ממנה מתוק מתמיד.

הוא חיכה להגיע למפגש הזה זמן רב לאחר התכתבות ממושכת ושיחות עם מלכה מדהימה כל כך.

 ידע שהפעם מדובר בבדיקה אמיתית-בדיקה פיזית ומנטלית בדיקת ציות ויעילות.

הוא החל לרעוד משנן בראשו את מילת הביטחון לא משום שפחד אלא משום שרצה להתרכז במשהו .

 אסור לו להיכשל,אסור לו להיכשל, אסור לו להיכשל.

היא גרה מרחק הליכה של יותר מ20 דקות הוא חשש להגיע מזיע. אבל לא יכול היה להפר את פקודתה ולנסוע ברכב.

נדמה היה לו שרואים את הזקפה המשתוללת שלו אפילו מהחלל. נדמה לו שזו זקפה שלא ירדה כבר יותר מ24 שעות מרגע שאמרה לו לצפות

להוראה להגיע לבדיקה.

הוא הגיע בשלוש דקות ל12:00 נעמד רועד מחוץ לדלת מחכה שהשעון בטלפון יתחלף כדי שיוכל לנקוש.

שיחת טלפון מאחיו - פתאום דווקא עכשיו- מזל ששם את הטלפון על רטט..הוא יודע שהוא חייב לענות כי אחרת אחיו יתקשר ללא הפסקה הוא עונה מנסה לסיים במהרה את השיחה. 12:02-נוקש במהירות בדלת.

 היא פותחת את הדלת הוא זוכר שאסור לו להסתכל בעיניה ומשפיל מבט כשלמולו נגלית דמותה האלוהית . הוא יכול לראות רק את גופה שעוטף אותו בד דקיק של חלוק סטן קצר וריחה המשכר מכה בו כאילו כל ניחוחות גן העדן נאספו ובאו ביחד ונוצקו בתוכה.

"איחרת" היא רועמת בקול סמכותי מהפנט. וסוטרת לו בחוזקה על פניו.

המום מהסטירה הוא מביט שוב בשעון ומנסה לומר משהו והמילים נעתקות..הוא מרגיש נורא עוד לא התחיל וכבר פישל.

"אצלי זמנים זה קדוש הבנת עבד?"

"כן הוד מעלתה"

"עכשיו תשתחווה בפניי"

הוא מיד ירד על ארבע והשתחווה כשפניו מרוחות על הרצפה כפי שלימדה אותו עוד לפני שנפגשו ,כי כך ראוי לעבד להשתחוות כשפניו מרוחות על הרצפה עליה דרכה הוד מעלתה ,כדי לחדד את מקומו הנחות.

"עכשיו טוס לצחצח שיניים ולקרצף את עצמך במלקחת"

הוא הוציא מתיקו את מברשת השיניים ספוג רחצה ומגבת שהביא מבעוד מועד . ידע שזו דרישת המלכה לפני בדיקה.

כשנכנס לחדר האמבטיה מביט במשחת השיניים הרגיש זכות אדירה לצחצח באותה משחה של המלכה מודה בליבו על שהרשתה לו גם להשתמש בסבון הרחצה שגופה המלכותי זוכה לגעת בה.

היא התיישבה על הכורסא האדומה בסלון , זו שהיא כל כך אוהבת שמשדרת מלכותיות ועוצמה הדליקה לה סיגריה ונהנתה מכל שאיפה כשהיא שומעת את קולות המים הקולחים בזמן שהעבד מקרצף את עצמו . תוהה לעצמה אם הוא יהיה ראוי וכנוע כפי שנטה לצייר את עצמו בשיחות. חושבת לעצמה שהוא נראה דווקא די נחמד וזוממת בדיקה מקיפה פולשנית על גופו.

זוכר היטב את ההנחיות שניתנו לו זוחל העבד ככלב על ארבע כשהוא ערום לגמרי ונעמד במרחק מספר צעדים מהמלכה היושבת באדנות רבה בכורסא המלכותית שנדמית לו ככסא מלכות.

"עכשיו כשאתה מצוחצח ונקי זחל אלי כלב לבדיקה גופנית"

הוא זחל בהתרגשות זוכר שאסור לו להביט בעיני הוד מעלתה. הגיע קרוב ממש לכפות רגליה שהיו בתוך כפכפי הוויאנאס סגולים . נדהם מיופיין של כפות רגליה הוא החל לנשום בכבדות. תהה אם יותר לו אפילו להריח אותן אבל ידע שזו כבר זכות אדירה להיות קרוב כל כך לכפות מלכותיות ויפות כל כך. הרגיש כל כך מאופס ליד העוצמה האדירה שלהן.

היא החלה לבדוק אותו כמו שבודקים סוס או פרה למכירה . ראשית בדקה את הגילוח על פניו חלק למשעי כמו שאהבה. אחר כך משכה בשערו כדי להרים את פניו  ממש כפי שמתייחסים לבובה -הוא ניסה להתאפק לא להשמיע קול. בדקה את צווארו צבטה בפטמותיו בדקה את הבטן ואחזה ב"ידיות האהבה " שלו בצידי הבטן כשהיא אומרת: "זה חייב לרדת דחוף". 

הוא הרגיש מושפל כל כך . המלכה בדקה אותו כמו חיה המועמדת למכירה. היא אחזה בזין שלו שהיה בזקפה חזקה ואמרה לו : " עכשיו נמדוד כמה הוא באמת-אמרת: 15 ס"מ נכון?"

היא נטלה סרגל עץ ומדדה אותו מבסיס הזין כשהעבד עומד על ברכיו. "תסתכל למטה- כמה אתה רואה?" הוא השתעל קלות ואמר: "13 ס"מ הוד מעלתה" היא פרצה בצחוק אדיר ששיתק אותו כמעט. "תסתכל טוב זה 12.5 ס"מ"

"ולזה אתה קורא זין?" "לא מגיע לו להשאר ככה הוא חייב להנעל. בינתים אסור לך לגעת בו."

"תסתובב ותשאר על ארבע כלב"

היא נטלה כפפה שימנה אותה במעט קרם והחלה בבדיקה הרקטלית ממש כפי שאמרה לו שתעשה לו לפני שהגיע.

הוא הרגיש את אצבעה מתחילה למשש את פי הטבעת שלו ..הוא מזמן לא נחדר ופחד להתכווץ אבל היא עשתה זו במימונות כה רבה שדי במהרה החדירה אצבע ואחר כך שתיים . "טוב נראה שאתה תהיה מסוגל לקבל סטרפאון"

 עוד לפני שהפסיק להבין מה קורה עיניו כוסו בכיסוי עיניים שחור. הוא החל לרעוד בגלל תחושת חוסר האונים.

היא ישבה משועשעת ופקדה עליו לא לזוז. היא נהנתה ממראה הכלבלב המבוהל שלא יודע לאן צפויה הבדיקה הזו להוביל.

נטלה רצועת כלב וקשרה לצווארו אחזה ברצועה ואמרה לו "פשוט לך לאן שאני מובילה אותך"

הוא הובל על ארבע ברחבי הבית עם רצועת כלב ,לא רואה כלום רק מרגיש ושומע את פסיעות המלכה.

קול חריקת מתכת נשמע המלכה משכה מעט את הרצועה הוא הרגיש שהוא נתקל במתכת המלכה דחפה אותו קלות וציוותה עליו להתקדם . הרצפה הקרה התחלפה בתחושה של מזרון רך. שוב נשמעה חריקה מתכתית וקול של נעילה .

"אתה יכול להוריד את כיסוי העיניים"

העבד רועד כולו הסיר את כיסוי העיניים וגילה לתדהמתו שהוא נמצא בכלוב מתכת . לא גדול מדי אבל מספיק כדי להכילו.

המלכה עמדה ליד הכלוב וכל מה שיכול היה לראות כשהו אעל ברכיו הוא את כפות רגליה האלוהיות. הו אידע שאסור לו להרים מבט ולהביט בה.

הוא שמע אותה רק אומרת" המפתח הזה שאני מחזיקה בידיי נעל אותך ברגע זה בכלוב"

אני אחזור להוציא אותך כשיהיה לי בך שימוש.

הוא רצה לצעוק: "לא בבקשה אל תשאירי אותי כאן" אבל הוא נאלם דום לא יכול היה להוציא מילה מפיו. הו אידע שאם יגיד את זה יאבד אותה לעד.

הוא הרגיש פחד מהול בהתרגשות עצומה. המחשבה שהמלכה תשתמש בו כשתרצה בזמן שהוא נעול בתוך הכלוב היתה מרגשת מחרמנת מסעירה וכל זה מהול בפחד ובלבול . האם היא תשאיר אותי כאן שעות? מה יהיה אם אצטרך להשתין? מה עם שתייה ואוכל?

אבל היא פשוט פנתה לדלת יצאה מהחדר והשאירה אותו שם..מפוחד מרוגש ומבולבל....

 

 

 

לפני 6 שנים. 9 בנובמבר 2017 בשעה 8:58

זונה קטנה

יושבים על הספה מכורבלים הראש שלי חצי על הבטן שלך חצי על הברך ואתה מחליט להגניב חפינה לציצים...

אני מתרוממת מסתכלת עליך בחיוך זדוני ודופקת לך סטירה של החיים אתה לא מגיב ומשפיל מבט .."הרשתי לך לגעת בי זונה קטנה?" "לא אני מצטער.."

מנשקת לך את הלחי איפה שכואב מוחצת לך את הלחיים...ושואלת.. "מה אתה בשבילי?" אתה מגיב בלי היסוס "הזונה שלך" מנשקת אותך נושכת לך את השפתיים וצובטת לך את הפטמה חזק..."ומה אתה רוצה?"

" אני רוצה שתפתחי אותי בבקשה"

העיניים שלי נפתחו ונדלקו וישר שלחתי אותו להביא את הסטרייפ און על ארבע ערום..

שוכבת על הספה מורידה את המכנס וקוראת לו לבוא לרחרח הוא מסניף את התחתון הספוג מיצים שלי ואני מאשרת לו להוריד לי אותו...

לוקחת אותו ביד ודוחפת לו לפה..."תראה לי איזה סוס טוב אתה קח אותי לחדר על הגב שלך" יושבת לך על הגב מתפוצצת מצחוק ואתה סוחב אותי עד המיטה..

מורה לך לשכב מורידה את החולצה נשארת בחזיה בלבד ומלבישה עליי את הסטרייפאון מתיישבת מול הפה שלך ונותנת לך למצוץ מזיינת לך את הגרון...יורדת מעליך ושורטת לך את כל החזה עד הזין לוקחת אותו לפה שלי ונותנת בו ביסים קטנים יורקת ומשפשפת...

מפשקת לך את הרגליים מורחת ג'ל וחודרת אותך אתה גונח מכאב מחורפן מהמראה שאני פותחת אותך מזיינת אותך עד הסוף בכל הכוח נוקמת בך על כל כך הרבה פעמים..

הציצי משתולל לו בחזיה מולך מהעוצמה אני סוטרת לזין שלך עוד ועוד זה מחרמן אותי ואני נוטפת כבר בתוך הרצועות האלה עוברת שוב לפה שלך נותנת לך למצוץ..

"עכשיו נעבור למשהו טעים יותר" אני מתיישבת לך על הפנים ונותנת לך ללקק לי את כל המיצים "תטפל בו טוב שמעת אפס?" אתה מדבר לא מדבר תאמת לא יכול לדבר בפה מלא מלקק הכל בזמן שאני רוכבת לך על הפנים עד שאני גומרת..

יורדת ממך מנשקת אותך ומשפשפת לך את הזין.."רוצה לגמור כלב שלי? כן? " אתה עונה לי "מאוד"... "אתה יודע שיש לזה מחיר נכון?" בנתיים אני מוחצת לך את הביצים ואתה מתפתל "יודע ועדיין רוצה"..

נשכבת על הצד מפשקת את התחת "בוא תחדור אפס" אתה נכנס לתוכי ממלא אותי מטריף אותי כל פיפס בך אתה מזיין אותי וחונק במקביל עד שאני גומרת שוב ומפרפרת לך בידיים...

יורדת מולך על הברכיים מוצצת לך שמה אצבע על הקצה סותמת את החור וממשיכה לשפשף לך "תגמור עכשיו!"

אתה מתחיל לגמור ומשתגע הזין מטפטף הזרע מת לפרוץ וזה כואב וזה מטריף וזה מחרפן אני מקרבת את הפה שלי ויונקת את הזרע אחרי שחצי גמרת כזה מצביעה לך לשכב על המיטה עולה עליך פותחת לך את הפה ויורקת לך לאט לאט את הזרע...

"תבלע הכל זונה קטנה אמרתי לך שיש לזה מחיר"

לפני 6 שנים. 9 בנובמבר 2017 בשעה 8:57

אחרי הסופה

"מאמינים שלסופות הוריקן נותנים בעיקר שמות של נשים, אבל החלוקה בין שמות גבריים ונשיים היא שווה, לפחות מאז 1979. שמעת פעם על הוריקן צ'ארלי, אדוני השופט? היה מחקר שטען שההוריקנים הנשיים סטטיסטית קטלניים יותר מ..."

"כבודו, הנאשמת תגיע לעניין בקרוב?"

"אני מצטער, גברת הריסון, אבל את צריכה לענות על השאלה"

"אני מגיעה לשם, כבודו. רק רציתי שתבינו משהו לגבי הגבר הזה, שאם היה עומד כאן עכשיו במקומי לבטח היה משכנע אתכם בחפותו תוך דקות ספורות. להוריקנים הקטלניים ביותר אין שמות, מבטלים אותם כדי שלא יקושרו לנצח עם הרס וחורבן. להוריקן שלי, עדיין יש שם"

"בערב המדובר הגעתי עם בעלי למסיבה. לא הייתי מעלה אפילו בסיוטים הכי גרועים שלי שהוא יהיה שם. יצאתי מזה, כבודו, אני כבר מזמן לא שם, אבל אני חייבת להדגיש שבזמנו הכול היה בהסכמה. המרתף, השרשראות, אפילו ההרעבה. זאת הייתה מערכת יחסים. אמנם בלתי רגילה, כזאת שגורמת לכם לצקצק בלשונכם כעת, אבל מזיזה לכם משהו בין הרגליים בו בזמן..."

"אדוני השופט! התנגדות!"

"סליחה, אעדן את המילים שלי כשאני מתארת איך הייתי אזוקה שנתיים במרתף של האיש הזה, כדי לא לערער את שלוות בית המשפט. באותו ערב הוא היה שם. ידעתי שהוא ראה אותי והעמדתי פנים שאני בסדר עם זה. אתה מבין, כבודו, הוא תמיד ראה אותי, גם כשהיה נועל אותי במרתף לשלושה ימים בלי אור או אוויר. היה כל כך חשוך, כבודו, אבל גם אני תמיד ראיתי אותו"

"חשבתי שהוא לא יבוא לדבר איתי. הוא ראה את בעלי, את הטבעת על האצבע, אולי אפילו את הבטן ההריונית הקטנה שבלטה מבעד לשמלה שלי. הרגשתי גאווה שהוא זוכה לראות את מה שבניתי מההריסות שהותיר. בהמשך יצאתי החוצה לעשן..."

"לעשן?"

"כן. אני בהיריון ומעשנת, אני לא עומדת למשפט על זה..."

"בתצהיר טענת שיצאת לנשום אוויר"

"יצאתי לעשן ולנשום אוויר. אתם באמת מחפשים כל דבר, הא?"

"תמשיכי, גברת הריסון, ותשתדלי להראות קצת יותר כבוד, את עושה נזק רק לעצמך"

"כן, כבודו, אני מתנצלת וברור שאני בסערת רגשות. ההורמונים, אתה יודע. בכל מקרה, יצאתי החוצה לעשן ולנשום את האוויר והעשן, ופתאום הוא היה לידי. הייתה לו ביד כוס משקה בהיר, אולי ויסקי. הוא עמד והסתכל עליי. הייתי עם הגב אליו והמשכתי לעשן, כאילו לא הבחנתי בו. הוא הניח את הכוס, ופתאום היד שלו הייתה על הירך שלי, מחליקה אל מתחת לשמלה. הייתי בהלם ולא הצלחתי לדבר. הוא המשיך פנימה וזה היה כל כך קר..."

"קר, גברת הריסון?"

"כן, כבודו. היה לו קרח ביד. הוא הזיז לי את התחתונים וליטף את הדגדגן שלי עם הקרח, מחדיר אותו לתוכי בעדינות, ומוציא בדיוק לפני שהקור הופך לקשה מנשוא. רציתי לומר משהו, אבל בעיקר רציתי שימשיך להכניס ולהוציא את הקרח. תראי כמה את חמה, הוא לחש לי, תמיד נמסת לי בידיים ככה..."

"אמממ... גברת הריסון, כדאי שנגיע לעיקר"

"כן, כבודו. אני רואה שהמושבעים מרגישים לא בנוח ורוצים כבר ללכת הביתה ולבדוק איך זה מרגיש להזדיין עם חתיכת קרח. וכן, היא (מצביעה לכיוון התובעת) מתנגדת בנחרצות למשפט האחרון"

"כבודו, הנאשמת מבזה את המעמד..."

"סליחה, שוב. איפה הייתי? אז הוא ממיס את הקרח, שמתחיל להיגמר, ואני מרגישה את האצבעות שלו בתוכי, מזיינות אותי, ומחכה שיגיד לי מתי"

"מתי, גברת הריסון?"

"מתי לגמור, כבודו. הוא תמיד אמר לי מתי. הרגשתי שאני עומדת להתפוצץ שם, וכשזה התקרב לא יכולתי שלא לצעוק. לא גמרתי כבר שנה וחצי, מאז שיצאתי מהמרתף ההוא"

"כבודו, הנאשמת מבזבזת את זמנו של בית המשפט ומשקרת במצח נחושה. כשנמצאה בהמשך הערב היא לא לבשה תחתונים"

"הורדתי אותם, אוף. הם נרטבו מכל הקרח והבורגנות המדומה שנזלה לי מבין הרגליים"

"גברת הריסון, בעלך שלף אקדח וירה במישהו ואת עומדת למשפט בחשד לסיוע לרצח, את מבינה את זה?"

"זאת לא אשמתו, הוא היה בטוח שאני בסכנה ורק ניסה להגן עליי"

"טוב, נראה לי ששמענו מספיק. זה ברור שהנאשמת לא הייתה מעורבת באופן אקטיבי במעשה, לפיכך בית המשפט קובע שהיא אינה אשמה. בית המשפט משוחרר"
-----------------------------------------------------------------------
"זה נגמר? את בסדר?"

"כן, בעלי הולך לכלא להרבה שנים. איך הכתף שלך?"

"מחלימה. אני מחכה לך, ניקיתי בשבילך את המרתף"

"הו, אדוני! הגיע הזמן עכשיו?

"כן, מתוקה שלי. תגמרי"