שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

החיים על פי קאלי

חושפני משהו....אינטימי משהו....
לפני שנתיים. 5 במאי 2021 בשעה 13:27

אתמול הייתה לי שיחה עם קולגה על הפילוסופיה של המקצוע שלנו, האם בכלל קיימת בתחום שלנו פילוסופיה. הוא טען שכן, אני טענתי שלא. ברור שאתם לא יכולים להכריע בדיון שלנו, אתם לא יודעים במה אני עוסקת. אבל תמשיכו לעקוב בכל מקרה. לטענתו, כל איש מקצוע מתחומנו מגיע עם "אני מאמין" שלו כשהוא עושה את עבודתו. אני הסכמתי אך הסתייגתי כשטענתי שתפיסת העולם שלי יכולה לאפשר לי תנועה אך מוגבלת על ציר פירוש הנתונים ובסופו של דבר- לנתונים היבשים, לציוני תקן- יש משמעות מכרעת ורובד אחד משפיע על משנהו ולא משנה מה אני הייתי רוצה לראות או לעשות. התמונה צריכה להתיישב כמו פאזל מושלם.

 

ואז התעמקתי במחשבה שאולי יותר תצליחו להתחבר אליה כאן, על הפילוסופיה של השליטה. על ההבדל בין נשלט (השימוש בלשון זכר מטעמי נוחיות בלבד והכוונה לשני המינים), לשולט מלמטה. נתחיל מהראשון, מהו נשלט? רגע... תעצרו, אני לא פורום אלפוני, כולם יודעים מה זה "נשלט", אבל נכנס רגע לרובד הפילוסופי יותר של המושג.

אם נשלט יגיד שיש לו גבולות ברורים ואסור לעבור אותם- אז הוא נשלט או שולט? תגידו עכשיו- אמון, הכרות, בסיס, גבולות נמתחים... הכל טוב ויפה. אבל- האם בהיותו עבד. נשלט. מקומו לקבוע מסגרת חוקים? עכשיו תצעקו עלי- מה עם שפוי בטוח ובהסכמה? הדבר היחיד שאני אקבל זו הסכמה. הדבר הראשון והאחרון שנשלט נותן זה את ההסכמה שלו להכנס למקום הזה, תחת אותו מאסטר ולצאת ממנו. שפוי ובטוח? תקווה לטוב. סמוך על המאסטר שלך שיידע לנווט *בעצמו* ולאתגר אותך איפה וכמה שצריך. מילת ביטחון? אותו הדבר.

אם אני אכניס את עצמי לסיטואציה מול שולט ואאלץ לעצור או להפסיק, אני למעשה מביאה על עצמי כישלון כנשלטת. או כי לא הצלחתי לעמוד בדרישות שהתבקשתי להן, או שכשלתי בבחירת המאסטר. עצירת סשן, שוות ערך בעיניי לניתוק הקשר. מהו כישלון בבחירת מאסטר? לבחור להיכנס לסיטואציה של שליטה, מהר, ללא חשיבה מעמיקה והכרות. ללא מחשבה מעבר לטווח הקרוב ממש, חוסר בדחיית סיפוקים, כישלון בראייה מרחבית.

הרי נשלט, שאינו שולט- ותכף נחזור לזה- לא מסוגל להתקיים בעולם החומרי והגשמי ללא הגשמה ומימוש של העצמי. בבוקר הוא יכול להיות מצידי ראש דירקטוריון. אבל כשהוא מנהל את הישיבה, הוא יחשוב על המאסטר/גבירה שלו. הוא לא לבד אפפעם. הליווי הוא תמידי, ההתנהגות שלו- תבייש או תאדיר את האדון שלו, זה שתחת שמו הוא מסתובב בעולם, סגור בקולרו.

ומכאן נעבור לכל שאר "הנשלטים", אלו שנקראים בביזוי ולעג "שולטים מלמטה".

הרי מהו שולט? מעבר לכל הדקויות שכל כינוי מביא איתו (ואולי כן צריך להעמיק בזה בהמשך) קובע את החוקים. משנה איזה חוקים קבעתי? אני יכולה להיות אכבר שולטת- ואני נהנית מזיוני גרון (לצורך הדוגמא בלבד חח) אז זה מה שאני ארצה לעשות. וכדי לחזק את דבריי בנקודה זו- אשאל אתכם, כמה פעמים נתקלתם בשולט שבעצם רוצה להיות נשלט? הוא פשוט רוצה לשרת, אבל לא מוצא מלכה, אז הוא לוקח נשלטת- דואג לה, וגורם לה *הנאה* בכך שמכאיב לה.  ובשנים המעטות שאני כאן- ראיתי את זה ולא מעט. לפני יומיים דפדפתי בהיסטוריית ההודעות שלי, כמות גדולה מאוד של פונים כנשלטים מגדירים עצמם היום כשולטים ולהיפך. אל תצעקו! אני שומעת מצוין! אתם חושבים שהם מתחלפים וזה בסדר להתחלף לא אמרתי שלא, אבל הפרופיל שלהם חד משמעית. אז היהפוך נמר חברבורותיו?

ואז תחשבו שאתם חדים ושנונים ותגידו- אז מה קרה למלכה קאלי? את שולטת או נשלטת? יש לי "חוקים"? אז התשובה שלי פשוטה- אני לא העניין כאן! אלא אתם. החשיבה היותר עמוקה שלכם על עצמכם, מאיזו נקודה שאתם חושבים שאתם. האם אתם שם או בעצם...בצד השני? יתכן שולט עם פן מזוכיסטי? נשלט סדיסט?

יאללה, קחו את השיר הכי טוב שהתנגן בפלייליסט שלי ביומיים האחרונים ונשתמע.

 

KinkyMaster​(שולט) - במה את עובדת?
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י