צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

החיים על פי קאלי

חושפני משהו....אינטימי משהו....
לפני 7 שנים. 20 ביוני 2016 בשעה 14:53

הוא מטורפ! 


" אני אדפוק בדלת ואת תפתחי לי ערומה"
חייכתי לעצמי בהתרגשות קלה ואז... הוא דפק בדלת...

פתחתי את הדלת והוא התפרצ פנימה- ערום כביום היוולדו, הדביק אותי לקיר בנשיקות ונשיכות. 
לא רוצה לשחרר את השפתיים שלי משלו, נותנת לו להוביל אותי בעיניים עצומות ומלאות תשוקה למקלחת ושם מתחת לזרם נתן לי לחבק אותו, המים לא ממש נותנים לי לראות משהו, השיער על הפנים.אבל הוא היה שם. מחובק איתי במקלחת.לא צריכה לראות כלום עכשיו.
סיבון וזיון במקלחת, זיון וחיבוק במיטה, זרע נוטפ מבין רגליי. עוד חיבוק, עוד נשיקה, עוד חיוך וצחוק, עוד ליטופ שיער ואני כבר כנועה, כל כולי שם שלו, איתו. 

 

 ואני שוכבת שם, מתמסרת לליטופים העדינים שלו לפני השינה, המחשבות מתחילות כמו בסרט נע...לרוצ....

 

עוד כמה ימים, אנחנו נפגשים עם זוג נוספ. הם ונילים אבל זה מספיק לי לעכשיו. אני עוד לא בטוחה איך אני ארגיש כשאראה אותו עם אחרת. מצד אחד זה יחרמן אותי מאוד, לראות אותו נהנה מאחרת, מצד שני... אני אקנא לו. זונה רעה שכמותי!
ואני? אני בכלל לא רוצה להיות עם אחר- אבל האיש ההוא, הוא לא אחר. ואני יודעת שהאישה ההיא- היא לא אחרת. הם שניהם צעצועים, פיונים במשחק שלנו.
כבר אמרתי לו, שכל המפגש אני אסתכל רק עליו,  שההנאה שלו היא ההנאה שלי,  אני כולי שלו ובשבילו. אני חושבת על היום שהוא ירגיש את זה גם, שיגיע הרגע שמחשבה  עלי  עם אחר תעלה בו  כעס וזעם  וגם קצת שיקנא, שיצעק : רכוש לא מחלקים אבל חולקים! 

 

הגיע הבוקר והוא קם להתקלח, המים שוב זורמים, אבל הוא שם לבד. אני כאן, מסדרת לו את הבגדים מתוחים ומאורגנים על המיטה,מניחה את הנעליים ליד, מרתיחה מים לקפה השחור שרק הוא שותה, כוס חד פעמית,אין כבר זמן לשתות אותו איתי.

תכפ הוא יתלבש, ינשק וייצא. 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י