בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הבלאגן בראש שלי..

כשיש יותר מדי דברים בראש ופחות מדי אנשים לדבר איתם...
כשצריך לעשות סדר בראש, לשפוך הכל החוצה דרך הידיים זה עוזר.
כותבת הכל כל מה שיוצא ומתי שיוצא. ואם צריך חוזרת אחורה ומוסיפה, משנה ניסוח כדי שיהיה יותר נכון, יותר מדוייק.
ואז קוראת.

https://www.youtube.com/watch?v=WziA88-n02k
לפני 4 שנים. 28 ביולי 2019 בשעה 10:39

יום חמישי היה אחד הימים הטובים שהיו לי לאחרונה.

באופן כללי השבועיים האחרונים היו מצויינים. הקפדתי לעשות את הדברים הבסיסיים.. בלי סיבוכים מיותרים.. היה זמן לנוח, הייתי בחברת אנשים שכיף לי להיות איתם, עשיתי דברים שעושים לי טוב, הלכתי למקומות שאני אוהבת, קיבלתי בשורות טובות ותוכניות לעתיד שהיו עד עכשיו באוויר התחילו לקרום עור וגידים. שיחות, פגישות ומשימות שהצבתי לעצמי.. כל מה שרציתי בוצע/התקיים ואפילו יותר מזה ואני כל כך גאה בעצמי על כל זה.  אז נכון שהיו דברים שהייתי רוצה שיקרו ולא קרו אבל היי... היה הרבה יותר טוב (הרבה הרבה יותר) מאשר לא טוב.

אלו היו בהחלט שבועיים נחוצים והם באו בדיוק בזמן בשביל לתת לגוף לנוח מהסטרס שהוא עבר ולהכין אותו לסטרס שהוא הולך לעבור.

ביום חמישי השתתפתי בפעילות שפעם הייתה חלק משגרת השבוע שלי. משהו שאני מאוד אוהבת אבל בשנים האחרונות לא עשיתי הרבה. אז בחמישי האחרון התחדד לי הצורך לחזור לפעילות הזו, פעילות שמאפשרת לי לשחרר מתחים, לשחרר אגרסיות ובאיזשהו מקום מחייבת אותי לשחרר את הגוף, ותוך כדי זה להפעיל כוח בצורה מתונה, לפעמים מעט ולפעמים הרבה. פעילות שהתנועתיות שלה, שהריח מסביב, שהמגע.. הכל בה מרגיע אותי.
חייבת למצוא את הדרך שאוכל לחזור לזה!

השבועיים האלה היו גם מלאים במחשבות.. בנסיונות להבין מה אני חושבת/מרגישה לגבי כל מני דברים/אנשים, כאלה שהפתיעו לאחרונה וכאלה ש.. לא.
לא ממש יכולה להגיד שהצלחתי לגמרי, שמצאתי את כל התשובות, אפילו לא חצי מהן. אבל בהחלט יכולה להגיד שהבנתי כמה דברים על כמה אנשים וגם היו לי כמה תובנות. מעטות אבל בכל זאת.. היו קצת.

ו... הנה התחיל שבוע חדש.. עם המון התחייבויות. 

שיהיה שבוע טוב!  :) 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י