בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דיכוטומיה שקרית

שופין מילולי
לפני 3 שבועות. 4 במאי 2024 בשעה 12:00

 

הידידה המפורסמת (האם חלק ג' יפורסם אי פעם? חכו עוד ארבע שנים בלבד לגלות!) דרשה שאקח אותה למסיבה.

היינו יחסית בתחילת הקשר, והיא היתה לא-יחסית בתחילת הקריירה הבדסמית שלה (שהתחילה איתי). העניין הוא שאני כבר הייתי סוס מסיבות זקן (צלול וכוחי במותניי ועוד מסוגל להיגרר ע"י כרכרת פוני-גירלז ללא קושי), אבל זקן.

אבל היא דרשה. וכשסאבית דורשת, הדום מבצע (ככה לפחות למדתי פה בפורומים).

עם זאת, הודעתי לה שאם נלך למסיבה, זה יהיה בתנאים שלי, במאה אחוז. היא הנהנה עם הגאג (מה שמעלה את השאלה איך היא באה בדרישות מלכתחילה, אבל על כך בחלק ג').

אני לא זוכר איזה ליין זה היה, אבל זה לא היה בדאנג'ן, זה היה בראשית ימי הליינים השונים, במועדון כלשהו בפתח תקווה. היה צפוי להיות, ואכן היה, עמוס לעייפה, מה שרק השביח את התוכנית שלי.

היא היתה (יש לשער שעדיין) בחורה מאוד, מאוד יפה. יפה-דוגמנית (לא שיש משהו טוב בדוגמניות וגו'). פטיטית, גינג'ית, ציצים מפוארים ממש, גדולים מהמצופה אך לא גדולים מדי, ופרופורציות שמזרימות את כל הדם לכל המקומות הנכונים. החלטתי לגרום לה (ולנוכחים, כי אם כבר, אז למה לא להשוויץ) לחוות זאת.

ירדנו מהאוטו כמה מטרים מהכניסה למקום כשהיא עוד חוקית-להסתובב-ברחוב, אך תוך כמה שניות זה השתנה. הצעדתי אותה לתוך המועדון כדלקמן: אני בחליפה, מושך אותה אחריי ברצועה. אך הרצועה לא היתה מחוברת לקולר שענדה לצווארה, אלא למצבטי הפטמות היפניים (אין כמו האכזריות שלהם) שממלאים את שדיה בכאב. בפיה גאג ענק כך שלא יכלה להוציא מילה אלא רק להסתכל ימין ושמאל ולדמיין מה היתה אומרת לו היתה יכולה, ידיה אזוקות באזיקים (משטרתיים) מאחורי הגב, ושלשאלות לרגליה. ככה, צעד קטן וכואב אחר צעד קטן וכואב, היא נכנסה למסיבה (מאה אחוז תנאים שלי, כאמור).

המקום דומה שעצר מקשקשת ונבחת. גברים (מן הסתם), נשים, וזוגות יצרו מעגל ענק שנע באיטיות לאפשר לה להתקדם, אבל לא הוריד את העיניים ממנה. אני מכיר אותה, והיא שהיא נראית פצצה ושכולם שם רוצים אותה. מעבר לזה קשה היה לי לנחש את מחשבותיה, ואם זה מה שראתה בעיני נפשה כשדרשה ללכת למסיבה.

הובלתי אותה לאחת הספות, והורדתי אותה על ברכיה. בשלב הזה הענקתי חיבוק ענק לשפחה השניה שהבאתי (או, לא ציינתי את זה שהיתה שפחה שני" "בת המזל?"). אז היתה. והתחלנו לדבר על הספה, ובאיזשהו שלב להתמזמז. כל זמן שהיא מריירת עם הגאג על הרצפה, ופטמותיה מתפוצצות. באיזשהו שלב מיציתי את האפקט, והתחלתי באירוע המרכזי שלשמו נתכנסנו.

קשרתי אותה לצלב, גאג עדיין במקומו, ידיים ורגליים אזוקות לצלב, והתחלתי בחימום קל של הצלפות בשוטים שוטים שונים, באזורים שונים, אבל מדי פעם לא עמדתי בפיתוי והצלפתי ישירות על הצילים המוצבטים. היא עמדה זאת בגבורה.

או אז.

נטלתי זוג מצבטים שונה, והצמדתי לה כל מצבט לאחת משפתות הכוס. היא התכווצה בכאב. ליטל די שי נואו.

חיברתי את שני זוגות המצבטים כך שאחד עבר על פני השני, לא בנפרד, ואז חיברתי את הרצועה לנקודות המפגש בין שני הזוגות, על השדיים ועל הכוס.

היא הסתכלה בי בבהלה. זה כל מה שהיא יכלה לעשות.

ואז התחלתי לסובב את הרצועה.

המצבטים על הפטמות נמשכו ע"י מצבטי הכוס, ולהפך, בתנועות סיבוביות חזקות שלא היו מביישות שום דום או סאבית בעולם. היא עשתה רעשים דרך הגאג, אבל לא רגע לא ביקשה לעצור. למעשה, גם לא צרחה יותר מדי. עמדה בכך בגבורה ראויה לשמה. ולי, פשוט לא נמאס לראות את הפלא הפריסטיני הזה כואב נוראות מולי, ברצוני ולרצוני, ורק בשבילי.

באיזשהו שלב הגיע זמן ההצלפות. השתמשתי בפלוגר, קיין, ושוט בול וויפ. היא, שוב, עמדה בכולם בגבורה שלא צפיתי.

כל העניין ערך בערך חצי שעה, שמיותר לציין שכל יתרת המועדון כולה צופה בנו.

וזאת היתה, ללא ספק, המסיבה הטובה בחיי.

 

אבל the best was yet to to come.

 

אנחנו אחרי בסשן, מחוברים, אוהבים. לא מספיק בשביל שלא אאזוק אותה וא-גאג אותה, אבל בכל זאת.

ואז, ניגש אלינו בחור, בתחתונים, גאג במצבטי פטמות.

העיניים שלה נפקחות כמו חורים ירוקים אדירים.

לוקח לי שלוש שניות לקלוט מה קורה.

הרי אנחנו (שלושתנו) מסתובבים באותם מעגלי עבודה, ולא חלפו שלושה שבועות מאז הסתובבנו לנו יחד באמסטרדם וקשקשנו שעות.

מעבר לכניסה, מעבר לסשן (שאחרי זה כמה חצופים העזו לחקות), מעבר להשפלה, מעבר לכל התחושות והחוויות, לא היה לי מעולם רגע טהור כמו המשא ומתן הזה שהתקיים ביניהם.

שניהם לא יכולים לדבר, עירומים, מוצלפים, מוצבטים, ושניהם – במבטי עיניים בלבד – מנהלים מו"מ מורכב וקשוח. "זה הולך להישאר פה בכל מחיר, נכון?". לקח להם שלוש-ארבע דקות להסתכל זה על זו כדי להגיע למסקנה שהם בסדר עם זה, כשאני צופה בשעשוע מצד. לא הייתי מחליף את הרגע הזה בשום דבר בעולם. תקשורת מילולית זו אובר-רייטד (אמר, וכרת את הענף עליו הוא יושב).

 

יצאנו מהסיבה כשאני מלווים בשפחה השניה, שהקפצנו אותה הביתה. בשלב הזה היא כבר היתה הגמא, והתנהגה בהתאם. היא נהנתה מאוד.

כשהיא יצאה, שאלתי את הידידה, איך היתה המסיבה הראשונה שלך?

היא התנפלה עלי (בקטע טוב, כן?), ורק הצליחה למלמל "איזה סקס משוגע נעשה הלילה".

 

 

 

 

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י