לפני 15 שנים. יום רביעי, 4 במאי 2011 בשעה 13:57
האמת היא שיש כול כך הרבה סיבות אחרות,
אז לכול מי שנגד כפייה דתית,
לכול מי שנגד חוקים מטופשים ושרירותיים,
לכול מי שחופש חשוב לו,
מי שאוהב אומנות,
מי שמאמין באיכות הסביבה,
כול מי שנגד הפשע הסביבתי שאנו עורכים בים המלח,
כולכם תמצאו סיבה, לתרום ולהשתתף 😄
מבחר מעבודותיו:
בטבע:
אורבני:
אומנות:

