סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

יחסית

לפני 4 שנים. 19 באוגוסט 2019 בשעה 11:35

אני עוצר מול הדלת שלך, יופי בדיוק בזמן שקבענו, אני נכנס פנימה ואני רואה אותך יושבת בסלון עם עוד מישהו, את לבושה במחוך ושמלה שחורים, הוא לבש בבגד עור צמוד.

״שלום״ אני אומר וסוגר את הדלת

״שלום מתוק, תנעל, תרד על שש ותבוא לפה.״ את עונה

בלי לשאול אני מציית וזוחל מהדלת על רגלייך.

״תכיר, זה —, הוא ישלוט בך לכמה שעות הקרובות עד שאני אחליט שמספיק.״ את מחייכת אלי ומצביע על הבחור שיושב לידך, ״דיברנו והוא יודע מה מותר ומה אסור לו לעשות, עכשיו את תציית כמו עבד טוב, נכון?״

״כמובן גבירתי, שלום אדוני.״

״יש לי עוד כמה שאלות, בזמן שאנחנו מדברים בוא לפה.״ הוא מסמן לי להתקרב אליו ופותח את המכנס, במבט מהיר אני מבין מה מצופה ממני, אני מסתכל עליך לאישור, אבל את אפילו לא מתייחסת אלי, לפני שאני מספיק להבין מה קורה היד שלו על הראש שלי דוחפת אותי אל הזין העדיין לא זקור שלו.

אתם מדברים, ואני לא מקשיב על מה, אני מתרכז בללקק ולמצוץ כמו שאני יודע שאת מצפה ממני, אני מרגיש את הזין שלו מתקשה לי בפה ואת הטעם של הטרום גמירה שלו ממלא את הפה שלי.

היד יורדת מהראש שלי כשאני תופס את הקצב שלו, אתם ממשיכים לדבר עד שפתאום אני מרגיש משיכה בשיער שמרחיקה אותי ממנו, ״אתה טוב ילד, טוב מאוד אפילו, אבל יש לי עוד תוכניות בשבילך. למה אתה עדיין לבוש בבגדים של בני אדם, קדימה.״ והיד מרימה אותי מהריצפה.

לרגע חתוף אני רואה את המבט שלך, נושכת את השפתיים שלך את אוהבת לראות אותי ככה, אני מתפשט במהירות ומוצא את האזיקים והרצואה שלי על הצד של הספא, אני שם אותם מהר ונעמד דום, את קמה וצועדת אלי, ״אתה כזה חמוד עם הזין שלך שנעמד ממציצה למישהו אחר.״ את אומרת בזמן שאת תופסת אותי באיבר הקשה.

הוא קם מהספא גם כן, ואת משחררת אותי ״יופי, עכשיו אפשר להתחיל.״ עם יד על הכתף שלי הוא דוחף ואני יורד לברכיים ומצפה לפקודה הבאה פותח את הפה רחב, אבל היד השנייה מחזיקה משהו טיפה אחר, והגאג נכנס לפי בלי שום התנגדות. הוא סוגר את הגאג מאחורי ראשי. ״על שש כלב.״ אני יורד לרצפה, והוא מושך ברצועה, ״רגלי״ אני נצמד לרגלו ומסתכל עליך, החיוך שלך שווה כל דבר שהוא יכול לעשות לי.

 

הפנטזיה לא נגמרת כאן, אבל אולי אני אמשיך, בהזדמנות, אם מספיק יבקשו.

 

Lady Guinevere​(שולטת) - איזה מתוק! רוצה לשמוע את ההמשך :)
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י