ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Woman in the pain of pleasure

I once was a teenage child girl..in love with my perfect body but lost in no mans land, I was told a lady princess is one who lets no one touch the Holy Spirit or holy body without the exact perfection of security or exact feeling of righteousness/emotion of love ... what the fuck were they talking about I was only a wild rose of 18 years ? And so this wild tender beast girl was left to deal with her bursting sexuality on her own.. only grand masturbation and a few low life males who understood nothing of her needs or soul.Then he came along and ravaged her body and soul at last, she felt delicious as
she was.. and so life began
Today she is a grown woman, feels more beautiful than
she ever has been and willing to taste her new womanhood she is wilder than ever orgasmic than ever with her grand partner who is wisely willing to investigate that triangular flowers inside of her , deeply daringly . The journey has begun painful challenging daring and unclear is it may be they are all in,physically mentally spiritually. Are we frightened , yes are we Cumming yes, each day the thrill is virgin , are we animals, yes, and it's only the beginning of her
לפני 5 שנים. 25 באוגוסט 2018 בשעה 11:15

תוהה למקומנו -

שאלות ותהיות של חובבנית :

האם גם לנשלטת אפשרי מספר שולטים?

הרי כולנו מתמכרים ומכורים בפועל ופוטנציה, לדבר שהגדרתו פה משתנה, מדקה לדקה שעוקבת אחריה,  מאדם לאדם הבא עמו אנו מתקשרים, מחוויה לחוויה הבאה שייתכן ונראית ייחודית ונדירה עוד יותר (ואל נשכח שהכל כביכול).

ובסופו של יום  כולנו מתוכנתים לצרכים דומים: נראות נקייה מכל שיפוט, לדעת אותנו היטב, להיות נחשקים כפי שאנחנו ללמוד כל פעם את גבולותינו-מתוכנתים לקשר. השאלה למהויות הקשר להם אנו כמהים שגם משתנים יחד איתנו בכל עת.

האם בשל כך הצורך בריבוי הקשרים בין אם קיימת אהבה ובין אם קיימים צרכים ראשוניים מהותים לא פחות שטרם סופקו או האם זו חמדנות אנושית לשמה?

רואה בצלילות יתרה את הצורך הבולעני של  "השולטים" יהיו מי שיהיו, חלקם (המועט) איכותיים, מעמקים עם רגישויות שנוגעות בעצבים החשופים ביותר של נפשם ולא פחות של הנפש הנקבית שעומדת מולם. אך זה לעולם אינו מספק, ומגיע הצורך בעוד אחת , ועוד אחת ואולי אפילו עוד אחת שככל הנראה תעניק מהות קיומית פיזית או אחרת שהאחת לפניה לא היה ביכולתה להעניק?...איך נקרא החלל הזה בשפה אנושית?   

אמנות הנפש היא לראות איך לומדים בהדרגה את הצרכים של גופנו ויותר מכך של נפשנו, שולחתה המבוהקת של הגוף, וזאת  בין היתר דרך ההתקשרות רבת הפנים עם קשת של נפשות שמרחפות להן פה, איכותית יותר או פחות.

בכך לעיתים רואה עצמי בתפקיד האיילה הפגיעה, צוהלת, רכה וזהירה טרף קל  ולעיתים בגופה ונפשה של she wolf זועקת, תקיפה שולטת בחמדנותה בתקופנות ומשליכה את הדיסוננס החוצה לסביבה.

ובתחושה ויותר מכל, בפנטזיה תוהה לאפשרות של מספר שולטים שכל אחד יודע להעניק משהו אחר ממהות קיומו וממעמקי הצרכים הדינאמיים ובלתי נדלים של כולנו...

ובכלל איך זה שאנו  לא מצליחים לספק צרכים כה ראשונים  מתוך עצמנו, מתאבלת על כך...

לא בטוח שהשולט יחבב הוויה שכזו שאל נשכח כולנו... כולנו... קנאים ורכשוניים במהות, והנשלטת לא פחות ?!    

 

מאלף פיות​(שולט) - כמו בכל מערכת יחסים הכל תלוי בתיאום ציפיות...
אני לא רואה עם זה שום בעיה
לפני 5 שנים
אמון מלא - יפה כתבת.
לדעתי אם תורשה , אם החיפוש ממוקד ולא מתפשר... כשאמצא את האחת לא תהיה לה נוספת. כך היה וכך יהיה וזו (לדעתי) הדרך.
לפני 5 שנים
Liv​(נשלטת) - כלומר בעת שתמצא "את אחת" כבר לא יהיה לך צורך ביותר מכך , כלומר מונוגמיה אכן שולטת עבורך..להערכתי נדיר בעולם הבדסמי אך רחוקה ממומחית בעניין
לפני 5 שנים
מתוקף אישיותה - לא הבנתי.
מה מהות מערכת היחסים בין שולט לנשלטת ? האם אפשר לשכפל מהות זו?
לפני 5 שנים
צ'נדלר​(מתחלף) - אין משהו אחד שמתאים לכולם.. השאלה המונוגומית בעיניי נפרדת מהשאלה של יחסי השליטה.
לפני 5 שנים
Liv​(נשלטת) - כלומר ביחסי שליטה אין מונוגמיה?
לפני 5 שנים
מתוקף אישיותה - כל אחד ואחת עושים מה שנכון ומגרה להם.אין תנ"ך למרות יהיו כאלה שיאומרו שיש
לפני 5 שנים
Liv​(נשלטת) - מסכימה בהחלט אם כי רואה פה דפוסים חוזרים מאוד ברורים--פשוט מעניין להתבונן בכך
לפני 5 שנים
masterY​(שולט) - כתבת יפה מאוד.
זו שאלה גדולה מאוד, לטעמי, אין אמת אחת. זה עניין של התאמה. אם לך יש צורך להיות עם כמה, את צריכה למצוא מישהו שמקבל את זה.
ברמת העיקרון רוב השולטים יבואו ויאמרו שנשלטת צריכה להתמסר באופן שקרוב לטוטאליות. איך תעשי את זה כלפי מספר שולטים? איך אפשר להיות טוטאלי באמת לכמה שולטים במקביל? אם יש לך את היכולת הזו, מדהים. לרוב, מאוד קשה לנשלטת, על אף הכרתה בכך שהיא צריכה להישלט, באמת להגיע למצב הזה. זה תהליך ארוך מול השולט שלה. בנייה של מערכת יחסים שבבסיסה יש הרבה אמון וכבוד.
אני חושב שגם שולט, לא יכול שיהיו לו "הרבה" נשלטות, גם לו יש אחריות כלפי הנשלטות שלו, פיזית ונפשית. איך אדם שמנהל מערכת יחסים עם 6 נשים, נניח, מסוגל לתת לכל אחת את התשומת הלב הראויה לה, את ההקשבה, את הזמן במחשבה שלו עבורה?
לכן אני חוזר למה שרשמתי בהתחלה ובעצם מסכים עם דברים שרשמו מעליי.
הכל עניין של התאמה ותאום ציפיות. אין אמת אחת.
לפני 5 שנים
Liv​(נשלטת) - "הצורך" הוא כמובן פנטסטי אחד מיני...פנטזיות, ברובן צריכות להישאר בדיוק ככאלה ולא מילימטר מעבר לכך..מסכימה עם דברייך אך להערכתי הינך חריג בנוף הנוכחי אודות מונוגמיות שלו כלפיה הציפייה היא חד צדדית ובכך להערכתי הרבה מתפספס בתהליך העדין , בדיוק לאור הדקויות הרבות והכרחיות שצריכות להתקיים כפי שציינת .
לפני 5 שנים
מקסימום​(שולט) - לנשלטת יש רק שולט אחד.
לפני 5 שנים
Liv​(נשלטת) - כן רק שלי בא כמה.. ולמה לשולטים יש כמה... בואו ניצור איזון ... בעולם בלתי מאוזן בעליל
לפני 5 שנים
מקסימום​(שולט) - אין פה שאלה של איזון. במכונית נוהג אדם אחד. כמה יחד לא יכולים לסובב את ההגה בלי שתהיה תאונה או שהרכב יסע לאנשהו (סלחי לי על ההשוואה).
אם בא לך כמה אז לא שולטים. בא לך כמה שותפים למשחק וזה סבבה אבל משהו אחר.
לפני 5 שנים
Liv​(נשלטת) - מבינה את דברייך היטב אך מבינה שהפוך אין בעיית הגה— ניתן לנהוג בכמה מכוניות יוקרה הרי מי רוצה באמת לבחור
לפני 5 שנים
ע ו ק ד - את לא בעולם שיוויוני !
לפני 5 שנים
Liv​(נשלטת) - מי קבע...את העולם פה אנו יוצרים כתאוות נפשנו
לפני 5 שנים
ע ו ק ד - מי קבע חח עצם ההגדרה של שולט ונשלטת זה כבר לא שוויוני אבל מותר לך להינות ממה שעושה לך טוב ....
לפני 5 שנים
הוא​(שולט) - בתאוריה הכל אפשרי. בפועל מה קורה אם תקבל נשלטת הוראה שתתנגש עם הוראה אחרת משולט אחר. יחד עם זה, כמו כל דבר בחיים, אם רוצים, מאפשרים באמון ותקשורת טובה.
לפני 5 שנים
Liv​(נשלטת) - בדיוק!
לפני 5 שנים
SatanKatan - פוליאמוריה היא פוליאמוריה גם בוניל וגם בבדסמ בשבילי - ופוליאמוריה כמות שהיא בלי קשר לבדסמ היא מורכבת ולא כל זוג עומד בה. הרב כנראה שלא.
זו שאלה לזוג - לא דווקא לנשלטת אט שולט ככל שיהיו בעלי ידע משלהם, את התשובה יקבע זוג. וככה הסבירות לתשובה כן ירדה ב100%.
לפני 3 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י