סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 16 שנים. 18 באוגוסט 2007 בשעה 14:30

הקדמה (ומי שרוצה להגיע לחלק הסקסי, מוזמן לדלג)

שליטה בעיניי היא משחק. למה "רק" משחק? מפני שאני לא מאמינה שאף אדם בעולם שייך לנו באמת, מפני שנשלט/ת יכולים לקום וללכת בכל רגע נתון, מפני שמחוץ לסשן אני ממש לא אוהבת להגיד לאחרים מתי לנשום ומה לעשות (אבל שמחה לייעץ), מפני שיש מילת ביטחון שיכולה לעצור הכל בכל שנייה נתונה. גם כללי המשחק ברורים - שפוי, בטוח ובעיקר - בהסכמה.

ויחד עם זאת, שליטה היא בעיניי הדבר הכי קרוב, אינטימי, מחבר, מקשר לנפש, למודע ולתת מודע, ללב ולאמת הפנימית שלנו. אני מאמינה שכשיש זוגיות בדס"מית טובה, קיים אמון יותר מבכל סוג קשר אחר של זוגיות וקיימת תחושת שייכות והתמסרות הדדית יותר מבכל קשר אחר וכן (בתגובה לצ'יטה), יש תחושת קדושה שאופפת את הקשר.

ולמה אני משתפת אתכם בכל ראיית העולם שלי על שליטה לפתע? משתי סיבות: הראשונה שבהן היא כי רציתי להגיב לצ'יטה על השרשור מעורר המחלוקת שפתח בנושא התחלות עם סאביות תפוסות, אבל התגובה שלי שייכת ולא שייכת לעניין הפוסט ובחרתי להגיב בנפרד והשנייה היא סתם תירוץ לספר קצת על אחד מהדברים החביבים עליי בשליטה - משחקי תפקידים.

כן, סשנים יכולים להיות דבר רציני ועמוק וחודר לנפש. אבל סשנים יכולים להיות גם סתם הנאה צרופה, כיף, בימה לכל הפנטזיות ומשחק מענג. אם בחיים הרגילים אנחנו מי שאנחנו, הרי שבסשן בפרט (ובסקס בכלל) אנחנו יכולים להיות כל מה שבא לנו. ועוד דבר, בעיניי אפשר, מותר ואף מומלץ מדי פעם לצחוק בסשן. זה ממש לא שובר לי שום דיסטנס בכל דבר אחר בקשר השליטה.

ואחרי ההקדמה הזאת, אני רוצה לשתף אתכם באחד ממשחקי התפקידים שפינטזתי עליהם לאחרונה:

[u]החוטף והאנגליה (דילגתם? זה הזמן לחזור)

אני גבר עשיר במיוחד ומניאק לא פחות. רכשתי לי אי בודד, קטן דיו כדי לא למשוך מציצנים וגדול דיו כדי להעניק לי פרטיות, מרחב ומיקום לארמון שלי, לאורווה, לבריכה ענקית ולעולם התענוגות הפרטי והסדיסטי שלי. מדי חצי שנה אני שולח את שליחיי, הסדיסטיים כשלעצמם, לצאת למסעות פיראטיים בים, להשתלט על אוניות זרות ולבחור לי בכל פעם שפחה אחת, יפה, עצמאית, דעתנית מאד, לחטוף אותה ולהביא אותה לארמוני. יש לי כבר תשע כלבות מאולפות. כל אחת מהן עונדת לצווארה קולר. על הקולר יש דיסקית מתכת ובו מספרה וסמל הארמון שלי. שפחות שמאסתי בהן או שפחות שמרדו במיוחד וזקוקות לחינוך מחדש, מועברות לאורווה - שם רשאי להשתמש בהן כל עובד של האי, החל בגנן ובמנקה ועד לפיראטים שלי.

בדיוק היום הביאו לי משלוח חדש: חטופה אנגליה, שנחטפה בדרכה לעבודה מתגמלת, הרחק מביתה. הפיראטים סיפרו לי שהיא לא מפסיקה לקלל ולאיים במשטרות, מעצרים ובמעקב כלל עולמי אחר חטיפתה שיוביל בסוף ללכידתי. כמה כיף יהיה לאלף אותה.

אני נכנס לחדר ומוצא אותה בדיוק כפי שביקשתי שיכינו לי אותה: ערומה, נועלת נעלי עקב, מאופרת באודם אדום וזנותי, פיטמותיה צבועות גם הן באדום וידיה משוכות מעלה וכבולות לווים בקיר. היא מוצאת חן בעיניי, אבל כמובן שהיא לא תדע את זה ממני. אני מביט בה במבט סוקר, הייתי אומר-מפשיט, אבל אי אפשר להיות ערומה ממנה ושואל: "אז את הכלבה החדשה?". היא נועצת בי מבט רצחני ומתחילה לקלל: "בן זונה, חוטף, תראה מה שיעשו לך כשימצאו אותי, תהיה בטוח שהאינטרפול מחפש אותי כבר בכל העולם, מניאק, זונה..."

"כך לא מדברת כלבה טובה", אני עונה באדישות ומעיף לה סטירה, "יש לך בחירה מהירה: להתחיל להתנהג בנימוס או שאאלץ לחסום את פיך עד שתלמדי. אז מה את אומרת כלבונת? תהיי כלבה טובה מעכשיו?". התשובה שלה היא רצף קללות נוסף. אני משתעשע מתגובתה. כמה שאני אוהב את המרדניות. כמה כיף להביט בהן אחר כך כשהן כורעות ברך מול הזין שלי, מוצצות ונועצות בי מבט מתמסר. אני שולף מכיסי גאג ומחדיר אותה לפיה. "הנה, עכשיו הרבה יותר טוב. עד שלא תהיי מאולפת לדבר בנימוס, את לא תדברי בכלל, כלבה". אני מסביר לה וניגש לתיבת האביזרים שלי. אני רואה איך היא נלחמת באזיקים שמצמידים אותה לוו בקיר, מבין שכואב לה. שיכאב, רק כך הכלבה תלמד לציית.

"מה שהולך לקרות בימים הקרובים, כלבה, זה שאני אאלף אותך לציות בסיסי. את תלמדי לקרוא לי מאסטר ותלמדי ששמך הוא כלבה 10. את תלמדי לדבר בנימוס, תלמדי למצוץ עמוק, תלמדי לשרת אותי בכל החורים שלך, בכל גופך ובכל נשמתך ויקירתי? את תלמדי לאהוב את כל אלה. לאחר שהאילוף הבסיסי יסתיים, את תשמשי במשך חודש ככלבת שירותים בלבד. את תהיי מיוחמת ולא תורשי לגעת בעצמך וגם אני לא אגע בך. אחרי החודש הזה את תתחנני שאכניס אותך לסבב הכלבות שלי. אבל לפני הכל, הפיטמות שלך קטנות מדי לטעמי ובולטות פחות מדי, אני עומד להגדיל לך אותן. גם הגוף שלך יעוצב בדיוק לצרכיי".

אני רואה את המבט המפוחד בעינייה והוא רק מחרמן אותי יותר. זוג מצבטי פיטמות כבר נמצא בידיי. אני מצמיד אותם בחוזקה לפיטמותיה המואדמות, שקורצות לי ללטף ולגעת בהן. עוד לא הגיע זמנה לקבל ליטופים. אני מביט בלחץ על הפיטמות ומתחיל להצמיד למצבטים אטב אחר אטב, שמושכים את פיטמותיה עוד ועוד החוצה. הכאב בטח קשה במיוחד עכשיו. אני רואה שהיא כמעט בוכה. "הזדמנות אחרונה כלבה, את עומדת להיות מנומסת או שאת מעדיפה ללמוד בכאב?", אני מוציא את הגאג מפיה ומאפשר לה לענות, אבל היא חזקה הבת זונה. "אז זאת הדרך היחידה שלך להשיג בחורות, שמוק, לחטוף אותן?", היא עונה ואני מחזיר את הגאג לפיה ובאדישות עונה לה: "את התשובה לשאלה הזאת תדעי בקרוב, אבל קודם תלמדי שהרגשות שלך לא מעניינים אותי, הבוז שלך לא מזיז לי, מה שחשוב לי זה שתהיי חור טוב וצייתן של כלבה מיוחמת וזה בדיוק מה שאת עומדת להיות תוך שלושה ימים".

אני אוחז בשוט זנבות בידיי ומתחיל להצליף באטבים. הם עפים אחד אחד מהמצבטים ובכל פגיעה כזאת פיטמותיה סובלות מלחץ נוסף. דמעות יורדות מעינייה והיא מנסה לסמן לי משהו בהן.

"מה קרה כלבה? נשברת? רוצה לומר לי משהו?", אני שואל בחיוך. היא מהנהנת.
אני שולף את הגאג מפיה ושואל: "מי את?" והיא עונה: "הכלבה שלך"
"מי אני?" אני מקשה והיא עונה: "המאסטר שלי", אבל בקול מתריס. "לא מספיק טוב כלבה. אני אצליף בך עד שתגידי את זה בקול שממש ישכנע אותי". כשהשוט נוחת עליה לראשונה, היא מתחילה להבין שתאלץ לציית: "אני הכלבה שלך, אתה המאסטר שלי, בבקשה, בבקשה.."

אני מתיר את ידייה, מושך אותה בשערה ומוריד אותה מול ברכיי: "נכון. את רואה? הרבה יותר נעים להיות כלבה טובה ועכשיו, כשאת כבר יודעת מה את, הגיע הזמן לשיעור הראשון - תפתחי פה מותק וקבלי את הזין של אדונך. היום תלמדי למצוץ".

***

הפנטזיה ממשיכה וממשיכה. פעם אולי אשחק אותה, באחד מהמשחקים שלי ואולי לא. לפעמים כיף גם סתם לפנטז על המשחק הבא.

היילני - אוו...אהבתי - הזכיר לי את ז'וסטין :)
לפני 16 שנים
Belisana​(שולטת) - שמחה שאהבת מותק ודווקא חשבתי שאת תגיבי להקדמה:)
לפני 16 שנים
זרה מוכרת - היות ומעולם לא התחברתי למשחקי תפקידים, אני רוצה להתייחס לחלק הראשון בפוסט שלך יקירתי.

לא יודעת איך ומתיי החליט מישהו בעולם הזה שדרך החיים שלו היא הקובעת את כל החוקים והגבולות.

מעולם לא ראיתי קשר בדס"מי להתקנא בו.
כן ראיתי מערכת יחסים זוגית להעריך ולהתקנא בה.
אבל לא בגלל שהיא בדס"מית.

אנשים כנראה שכחו שמערכת בדס"מית נבנית על שני אנשים. הוא והיא, או היא והיא, או הוא והוא - שם יש את הערכים, החוקים שבונים להם השניים, המוסר וסוג מערכת היחסים שהם רוצים עבור שניהם.

תקראו לזה "מאסטר-סלייב" תקראו לזה :אדון-שפחה" תקראו לזה "דום-סאבית"
אני רואה את זה כזוגות של אנשים בעלי אותו תחום עניין.
סה-טו.

וכמו שאנשים היו רוצים שיכבדו אותם כשהם במערכת יחסים רגילה עם פרטנר, אני מצפה שיכבדו את הזוגיות שלהם גם אם הם בחרו בה להיות מינית יותר, או מוחצנת יותר.

נסחפתי קצת
אז כאן אעצור.

נשיקות

אני
לפני 16 שנים
Belisana​(שולטת) - מסכימה אתך, בלי קשר לשליטה - הייתי רוצה שיכבדו את הקשר שלי. הייתי נפגעת אם לא היו מכבדים. הדבר היחיד שאני לא מסכימה לגביו הוא שבאמת קשר שליטה הוא לא עוד קשר בעיניי. יש בו משהו נוסף, בלתי מוגדר, שהופך אותו ליותר מעוד סתם זוגיות.
לפני 16 שנים
השולט אור​(שולט) - מחרמן בטירוף ומרטיב עד בלי די.
אבל... רק דבר אחד לא ברור לי כאן...
מה קרה לחינוך האנגלי הנוקשה שאמור להפוך אותה לליידי? מה זה הפה המלוכלך הזה שלה? שלושה ימים אמרת?... אני סומכת עלייך בכל מה שקשור לאילופה, וכדאי לשים דגש על חינוך מחדש :))
לפני 16 שנים
Belisana​(שולטת) - תשמעי ממי, גם האנגליה הכי מחונכת, כשהיא יוצאת משליטה, הופכת ללא מנומסת:) אבל זה הכי כיף, לא?:)
לפני 16 שנים
להבה חשופה - יקרה :-)

כרגיל כתוב מצויין .. וכן מחרמן ביותר.

נכון שיהיה המשך ובקרוב?

}}{{
לפני 16 שנים
Belisana​(שולטת) - מממ.. אם את מבקשת כל כך יפה, סביר שכן:)
ותודה מתוקה.
לפני 16 שנים
Belisana​(שולטת) - הסבר על מה מותק?:) זה לא היה ברור?
ואם את מתגעגעת, למה את לא באה לבקר יותר? :)
חסרת פה.
לפני 16 שנים
קלייר​(נשלטת) - גברתי,
את דומית מתעללת, מסוכנת, אכזרית... ומתי את מגשימה את הפנטזיה הזו איתי? :)))
לפני 16 שנים
Belisana​(שולטת) - מממ... מתי שתרצי מתוקה שלי:) (למרות שיש לי משחקים אחרים ברפטואר בשבילך, למשל: הטלפנית או אם המנזר החרמנית והנזירה המתלמדת כו').
לפני 16 שנים
קלייר​(נשלטת) - אני מוחה גברתי.
למה זה צריך להיות "או... או"? למה לא "גם וגם"? :)))
אני בטוחה שאצליח לדבר בצרפתית של משרתת ובאנגלית של חטופה באותה המידה :))
לפני 16 שנים
קלייר​(נשלטת) - ובמחשבה שנייה...
התחלת את תשובתך ב: "מתי שתרצי מתוקה". אנא התעלמי ממחאתי גברתי, היא מעולם לא התקיימה :)))
לפני 16 שנים
Belisana​(שולטת) - כמו שאמרתי- אני מתה על המרדניות ולכן- מממ..
לא תקבלי את החוטף ולא את המשרתת:)
למעשה, במחשבה שנייה, את תחשבי על משחק התפקידים הבא:)
לפני 16 שנים
קלייר​(נשלטת) - ממממממ אני אוהבת שאת מאתגרת אותי גברתי :)))

1.
אני המורה במדרשת הבנות. אני מלמדת אתכן צניעות ומידות טובות. ברור שאני מופת לאישה שכבודה פנימה. אבל את גברתי, הגעת למדרשה כדי לנהל אותה. היה לי ברור שמדובר באישה שמידותיה אינן מוטלות בספק, אלא שכבר ביום הראשון זימנת אותי לחדרך... שומו שמיים. הפריצות אליה נחשפתי גברתי, לא תפוג מזכרוני לעולם. נאבקתי, האל עדי שנאבקתי, אבל אחרי שסיימת להעביר לי קורס הוראה מזורז, לא אשוב עוד להיות המורה התמה שהייתי.... :)))

2.
אני נערת רחוב. לשרוד אני יודעת - נימוסים אני יודעת פחות.
יום אחד אני מבחינה באישה בלונדינית שנועצת בי את מבטיה ברחוב. בחוצפה טיפוסית אני ניגשת לברר מה בדיוק היא רוצה ממני.
את ההמשך אני משאירה לך גברתי :)

3.
אני הבוסית שלך בעבודה (כן, כן, אני יודעת שאענש על הפנטזיה הזו). כשאת מגיעה לבקש העלאה, אני די מנפנפת אותך. בסוף יום העבודה, כשכהרגלי אני האחרונה לעזוב את המקום, אני מגלה שאני לא לבד בו... מישהי נמצאת שם כדי לנקום :))

לפני 16 שנים
Belisana​(שולטת) - לא מספיק טוב יקירתי, את מסוגלת ליותר:)
ולגבי 3 - לא, לא תענשי. תמצאי דרכים יצירתיות יותר לסחוט עונש:)))
לפני 16 שנים
קלייר​(נשלטת) - תיארתי לעצמי שלא ילך לי בקלות גברתי, אבל נורא מצא חן בעיניי הרעיון של שפחה שלא מתמסרת בקלות... האילוף... המאבק... די! אני מתחרמנת פה :)))

אני מבטיחה שאשלח אלייך פנטזייה שתמצא חן בעינייך עוד היום :)
לפני 16 שנים
פעם פרח​(נשלטת) - הפנטזיה הזו היא בכלל לא SSC
רק למקרה שלא שמת לב...

אבל היא בהחלט מחרמנת

ואהבתי את פנטזיה מספר 3 של קלייר... חחחח
לפני 16 שנים
Belisana​(שולטת) - אז זה היופי שבפנטזיה, שהיא לא צריכה להיות SSC
היא פנטזיה ובמשחק התפקידים פשוט משחקים את הדברים ולא מכריחים באמת.
ספר הדומים והדומיות השלם עדיין לא הטיל גורף על עולם הפנטזיות, בפעם האחרונה שקראתי אותו. מצד שני, לא קראתי אותו פעם שנייה, כך שאין לדעת:)
וכן, חשבתי שתאהבי את 3 כי גם את נראית לי סחטנית לא קטנה, אבל בזה גבירתך תטפל:)
לפני 16 שנים
פעם פרח​(נשלטת) - אני סחטנית ?
אני מוחה !

מצד שני, מי אני שאמנע ממנה משהו שדורש טיפול אצלי :)
לפני 16 שנים
Belisana​(שולטת) - הטיל= הטיל איסור
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - שלום לך מתוקה
תודה על התייחסותך לפוסט ההוא
אגב, את רשאית לחלוק עלי בכל מקום בו תחפצי. אשמח לקרוא את דעתך בכל מקום.

אצלי, בדסם זה לא רק בסשנים. משום מה נראה לי שגם אצלך. אצלי בדסם זו דרך חיים.
אצלי זה גם לא משחק מיטה.

לצחוק בסשנים זה אחלה. אני אפילו נוהג ככה, כל הזמן, במיוחד כאשר אני קשור, עם סטראפ און בתחת. ;-)
בעצם אז אני אומר, אאוץ בכלל. וטוב שכך.

}{
לפני 16 שנים
Belisana​(שולטת) - צוחקת:))
ולעניין, איש יקר - אני מכבדת את דרכו של כל אחד לזוגיות שלו, בדס"מית או לא. אני מסכימה אתך עם הרבה דברים שכתבת על מהות הקשר הבדס"מי וייחודו.
הנקודה בה אנו חלוקים היא המילה "רכוש" וגם שם איני חולקת על זכותך לראות דברים באופן שונה ממני . המילה משחק לא מפחיתה בעיניי מעומקו של הקשר וכך גם העובדה שאני ערה לכך ששפחתי היא לא באמת רכושי. אצלי בדס"מ היא לא דרך חיים אלא אחד מהדברים שאני עושה בחיים כי אני אוהבת אותם ואפילו מכורה להם (בשמחה). אני דומיננטית כדרך חיים, לא דומית כדרך חיים. וכאמור, הכל בסדר, כל הדרכים כשרות לאהבה.
לפני 16 שנים
שפחריפה - קצת באיחור לאחר חזרה מחופשה והתעדכנות בבבלוגים המועדפים, אני מודה לך על הפוסט הזה, ובמיוחד על החלק הראשון שמצליח להגדיר בבהירות ובפשטות דברים שאני מתלבטת בהם ומכוון אותי לתשובות על שאלות שאני שואלת את עצמי.
לגבי החלק השני- גרר.... בשלב זה, אאמץ אותו ברשותך לצרכי עינוג עצמי :-)
לפני 16 שנים
Belisana​(שולטת) - את מוזמנת מתוקה שכמותך:)
לפני 16 שנים
שושנה אבן - מוזר לי לקרוא את הפסקה הזו שכתבת:

"ויחד עם זאת, שליטה היא בעיניי הדבר הכי קרוב, אינטימי, מחבר, מקשר לנפש, למודע ולתת מודע, ללב ולאמת הפנימית שלנו. אני מאמינה שכשיש זוגיות בדס"מית טובה, קיים אמון יותר מבכל סוג קשר אחר של זוגיות וקיימת תחושת שייכות והתמסרות הדדית יותר מבכל קשר אחר וכן (בתגובה לצ'יטה), יש תחושת קדושה שאופפת את הקשר."

היא מוזרה לי אחרי שקראתי על הקשר שלך עם אור. את אומרת שהקשר שלכן הוא פחות קרוב ואינטימי ועם פחות אמון?
לפני 16 שנים
Belisana​(שולטת) - לא, ממש לא. אבל הקשר שלי עם אור בהחלט מושפע מכך ששתינו דומיות ומעניקות דברים מסויימים שמושאלים מעולם השליטה ולא קשורים לסקס זו לזו.
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י