שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 3 שנים. 20 באוגוסט 2020 בשעה 9:16

 

השיפוצים והחידושים בסויטה הכפרית הפכו את האזורים הנפרדים למרחב אחד גדול ומרווח. הגבירה אהבה. האפס עדיין המתין באותו המקום – עירום, נעול בכלוב עם מבט מושפל.

הגבירה החלה את המפגש הפעם עם אצבעותייה חופרות שוב ושוב בנקב הנשי והאנחות המחרמנות נשמעו , התגברו והפכו ליבבות. ניכר היה שהגבירה התגעגעה לתחושת הנקב הנשי של האפס. כך לפחות חשב. אולי טעה.

מיד אחר כך נשכבה הגבירה על המיטה רחבת הידיים, ציוותה על האפס להסיר את נעלי העקב המלכותיות ואז החל טקס מציצת , יניקת ושאיבת האצבעות המשוכות בצבע הלילך עמוק לתוך לועו של האפס המחורמן עם הכלוב על עלובו. כמה אלוהיות ונסגדות האצבעות האלה מציין האפס בכל הזדמנות וההזדמנות הזו הייתה להוכיח זאת ביג טיים.

לאחר כמחצית השעה משהסתיים פרק בהתעללות באיבר הנעול עם אצבעות רגלי הגבירה, הגיעו ההצלפות עם הזרדים הירוקים – שוב ושוב ללא הפסקה , באכזריות ובסדיזם אין קץ. זו הגבירה . הכאב היה קשה מנשוא. חד, חותך, פוצע, אכזרי, חסר רחמים. ככל שיבב יותר התגברו ההצלפות. מדי פעם שלפה הגבירה ממחטות נייר כדי לנגב את הדם הניגר מן העור ומייד שבה להצליף. כמה אושר ממלא גבירה ברגעים כאלה. מי יכול לתאר.

לאחר שהאפס המותש התאושש כמעא הורתה לו הגבירה לשכב על גבו ולהתכונן לחדירתה. תחילה עם הדילדו השחור, אחר כך תכננה הגבירה לחנוך דילדו שחור מחוספס ומפלצתי , אך לאכזבת הגבירה והאפס, טבעת הסרטפון הייתה צרה מדי למשימה. התכנית נגנזה עד למפגש הבא. למשימה גוייס הדילדו  החום הענק – מפלצתי אף הוא. דקות ארוכות של התפתלויות חלפו עד שנכנס מלוא גודלו לנקב הנשי ואז החל האפס להתפתל ולגנוח, מתענג על המפלצת שפלשה על נקבו ומתפלל שלא תצא לעולם.

משהוציאה לבסוף הגבירה את הדילדו החום התחנן האפס שתהגבירה לפחות תכניס את המפלצת השחורה והמפוספסת ידנית. הגבירה נעתרה בתחילה וניכר היה שהפתח הנקבי לא מסוגל להכילו את הדילדו החדש. האפס התחנן אך הגבירה סרבה. חששה לבריאות האפס המחורמן מן הסתם.

הגיע שלב הפיסטינג – הגבירה צרחה עם שתי אורגזמות עוקבות באמצעות כף ידו המאוגרפת של האפס ואז הרשתה הגבירה - רועדת על סף איבוד ההכרה - לאפס לפרוק על ירכה הצחיחה בצרחות אין קץ.

אחרי שעה קלה – לאחר שנשק את אצבעות רגלייה הנסגדות בתוך נעלי העקב המהודרות, יצאה הגבירה לדרכה לפגוש באהובה ומשפחתה החמה והמחבקת. האפס נותר שוב עם כלוב נעול על עלובו שפרק סוף סוף ועל כתפו תיק ענק ובו שלושה דילדואים כבדים ורעבים למפגשים הבאים. בקרוב מאד.

 

Boy Toy - וואו..איזה סגנון כתיבה!!
אהבתי מאוד את דרך ההתנסחות. מרגישים שהוא מושפל עד עפר.
מקנא בו.
לא מבין איך לא נתקלתי בבלוג הזה עד הלום.
מתחיל לעקוב :)
לפני 3 שנים
xpredatorx​(שולט) - מקווה עבורך שלא תידרש להמתין זמן רב עד למפגש הבא. באופן אישי אני נהנה מאטד לקרוא איך הגבירה שלך טוחנת אותך.
לפני 3 שנים
פסיוסול - כתיבה מושלמת, מתארת חלום
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י