סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Equilibrium

אני מראש בוחרת לפנות במין זכר, אף על פי שכל מה שאני רוצה להגיד מופנה לכל המינים.
אז שלום לך בן אדם.
תיכנס, תרגיש כמו בבית... אך אל תשכח בבקשה שאתה אורח.
אורח בעולמי הפנימי שאני מצאתי אומץ לשפוך פה באותיות שחורות וקטנות במלבנים לבנים.
תשאיר את השוט,האזיקים והמניירות פה בכניסה. פה אתה לא צריך להיות שולט, נשלט, מתחלף או כל תפקיד אחר שאתה סוחב על כפתייך אן בכיס שלך.
פה כותבת אשה. בנאדם כמוך, שמורכבת מהרבה יותר צדדים וחלקים למעט כוס, ציצי והנטיות המיניות שלה.
תידע שכל מה שאני כתבתי פה, כל הפרטים הקטנים שנתתי להם חיים בעזרת זכוכית מגדלת של המודעות שלי, הם נשפכו החוצה לרוב לראשונה וסביר להניח לאחרונה... אתה עד לדברים ולאירועיים בחיי שרוב הסביבה הכי קרובה ויקרה שלי לא מודעת אליהם.. אולי מנחשת.. אבל אתה יודע. תוכל לשאת באחריות הזאת?
פה, בבלוג אני שואלת שאלות, מחפשת תשובות, שופכת על הדף ומסדרת את כל מה שאני לא מצליחה לנסח רק בראש, משתפת בהבנות ותובנות על העולם בו אנחנו חיים, על עולם השליטה, משתפת בחוויות שלי בתהליך ההתפתחות האישית (והמינית) המתמדת שאני נמצאת בה. פה אני בוכה, שמחה וסתם משתעשעת. נראה לך שתוכל לזרום איתי? אני אשמח. אז תשאיר תגובה, תשאיר סימן.
נראה לך שזה לא בשבילך, לא ברור ? אז תעשה טובה, אל תלכלך בבקשה, פשוט תמשיך לבלוג הבא, זה לגמרי מובן- אני לא אהיה מובנת לכולם לעולם. אם השוני גרם לך לתהות - תשאל שאלה בכיף. אבל אל תשכח שאתה באת אלי ולא אני אליך.

פה בעולמי הקטן הזה לא שופטים אנשים לפי דת, גזע, מין, מראה חיצוני, נטייה מינית או קולינרית. פה שופטים רק את אלה ששופשים.
פה בעולמי הקטן כולם בני אדם... If you know what I mean... :)

אז ברוך הבא לעולמי הקטן. תוריד נעליים, תמזוג לך כוס מים, תתרווח, קח נשימה ומחייך לי בחזרה כבר - אני מחייכת לך מאז שנכנסת :)
***
כל השירים המפורסמים בבלוג עם סימון (с) ללא שם — הם פרי יצירתי ושייכים לי ורק לי...
לפני 8 שנים. 9 באוגוסט 2015 בשעה 10:10

אני רחוקה מלהיות דתייה.  קשה לי בכלל לקטלג את עצמי במובן הזה. אני נעה בין אגנוסטיות לבין משהו לא מוגדר לגמרי. וטוב לי שם.

 

אני מאמינה. מאמינה בתודעה כוללת, מאמינה באיזשהו כוח עליון, כוח מאחד... אך לא באמת יכולה למצוא את עצמי נופלת טוטאלית לאחת הדתות המוצעת לנו היום.  אני לוקחת קצת מכולן, בודקת מה מהדהד בי, מה מועיל לי, מה מקרב אותי אל עצמי, מה מרגיע את רוחות הסער בפנים, מאמצת לחיים שלי, לומדת אך עדיין נשארת בצד. מתבוננת בכולן. חוץ מכל הרוע, מלחמות, הגבלות, הפרדה איומה שהדתות יוצרות בקרב אנושות , יש בהן גם הרבה חוכמה. חוכמת חיים פשוטה כזאת.

 

מיהדות למדתי המון. למדתי על המשפחה, על המסורות הקטנות שאם להתמיד בהן – הן רק מחזקות את המשפחה, מחזקות את הבסיס שלי, את נקודת המוצא שלי. בתור בת יחידה שפונקה לאורך כל דרכה ולא ממש למדה את משמעות המילה "לא" בחייה  - יהדות לימדה אותי להתרגל לקבל "לא" מעצמי כשאני באמת מאמינה שזה חשוב לי. נכון, שהלכות נכתבו לפני אלפי שנים ורובן כבר לא משרתות אותנו. אבל ישנן כמה שמועילות גם עכשיו.

 

כשנפגשנו , אני ואדוני היקר, אחד החוקים שהוא הציב היה שמירת נידה ברמה מסוימת. שמירה על ספייס אישי של כל אחד בזמן המחזור שלי. אין שליטה בימים האלה, אין מפגשים, חלה ירדה בתדירות התקשורת. תקופה קצרה שכל אחד נשאר עם עצמו... הסכמתי ללא שום שאלות ( א. כאילו הייתה לי ברירה 😉 ב. בצורה אינטואיטיבית זה תמיד היה נראה לי נכון).

 

אנחנו לא מהמגזימנים הדתיים ששומרים נידה גם בזמן המחזור וגם שבוע אחרי זה.. רק שבוע. וזהו זמן מעולה, זמן בו אנחנו רק אנחנו as is, בלי תפקידים, בלי יחסי שליטה.. תקופה קצרה שיש בה אפשרות להיות עם עצמי, לחזור לנשום עמוק בפנים, לצלול לחיים שלי, להשקיע זמן בדברים האישיים בסידורים החשובים, או בצורה אחרת – "לעשות סדר ביקום האישי שלי"... בידיעה ברורה ורגועה שהכול בסדר, שהוא עדיין קרוב ותמיד שם בשבילי. זהו גם זמן לגעגוע המתוק. היום במציאות של מבזקים מהירים, מציאות של זמינות מתמדת קשה מאד לזוג להתגעגע... הכל זמין, הכל עכשיו. אני רק מזהה טיפות קטנטנות של געגוע שמחלחלות ללב, אני כבר שולחת הודעה.. אני רק נפגשת עם חום בפנים שעולה כשאני נזכרת בו – אני כבר שולחת איזה קריצה וחיוך או נשיקה.. אז הנידה היא זמן מדהים להוריד הילוך, זמן להתכנס פנימה ולבחון את הרגשות לאורך זמן ולא לפלוט אותן באותו רגע החוצה.  זמן להיות עם עצמי וזמן לבחון את החלל שנוצר בחסרו..

 

והגעגוע הזה מתוק כל כך כי יש הבנה שזה טוב לנו, בריא לנו גם כאישיויות נפרדות וגם כזוג. שכל אחד עסוק בעצמו, כדי להיפגש שוב יותר רגועים, שלמים ומסודרים ובאמת רוצים במפגש הזה.

מדהים כמה קרבה יוצר הריחוק הזה! 

SapioS​(אחרת){Rתיק} - איזה כיף לי, תודה :)
באמת אני חושבת שזה דבר מאד מועיל ויכול לשמור על תשוקה לאורך זמן..
לפני 8 שנים
אשת לפידות n​(שולטת) - מסכימה איתך...ותארת כל כך יפה שלא יכולתי לסרב ...ללכתוב כן כן ..אחלה געגוע
לפני 8 שנים
SapioS​(אחרת){Rתיק} - תודה אשת יקרה :))
שמחה לשמוע שיכולת ביטוי שלי משאירה אותך בלי יכולת לסרב :))) מחמיא לי מאד :)
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י